ජවිපෙ ලාල් කාන්තගේ දුක්ගැනවිල්ල

maxboysl

Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    මේක මගේ අදහස් නෙවි. යම් හරවත් අදහස් ටිකක් ලිපියේ තිබුණු නිසා තමයි මේකේ cut paste කරේ. මොකද මේ මාව ඉල්ලක්ක කරලා?. :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

    මොකද්ද බන් ඒ ලජ්ජා නැති කතාව.
    තමන් දන ට්‍රේඩ් එකක තියන් අදහස වල වගකීම් තමන් ගන්නේ නැත්තේ
    අර එරෝස්න් සිරාවටම හොදයි බන්
    උ කෙලින් කතා කරනවා
    මගේ අදහසක් නෙමයි කියලා පැනල න්නේ නැහැ

    කවුරු ලිවුවත් උන ඒ අදහස් අනුමත කරන නිසානේ දාලා තියෙන්නේ
    උබේ හරි කියලා හිතන උබේ මතයත් එකම නිසා තාමයි උබ හරවත් කියන්නේ
    උබ ඔය ලිපියේ නියෝජිනත්යෙක්
    මින් පස්සේ මගේ ලිපියක් නෙමයි කියන ලජ්ජා නැති කතාව නම් කියාන් එපා
    එහෙම කියන්න පුළුවන් උබ උබේ මතයත් සදහන් කරනවා නම්
    උබ උගත් කොල්ලෙක් නේද

    උබ පාරේ යන පොලිස් කාරයෙක්ට කාලකන්නියෙක් කියලා බැනලා
    කියපන් එක මගේ මතය නෙමයි කියලා
    එතකොට උබට මතය හා නියෝජනයේ වෙනස ත්රෙයි

    මොන ලජ්ජා නැති වැඩක්ද බන්
    තමන් දාන ත්‍රෙඩ් එකකක් වගකීමක් ගන්න බරිඅනම
     

    BINGU_PUTHA

    Well-known member
  • Apr 26, 2013
    12,137
    5,947
    113
    canada
    මොකද්ද බන් ඒ ලජ්ජා නැති කතාව.
    තමන් දන ට්‍රේඩ් එකක තියන් අදහස වල වගකීම් තමන් ගන්නේ නැත්තේ
    අර එරෝස්න් සිරාවටම හොදයි බන්
    උ කෙලින් කතා කරනවා
    මගේ අදහසක් නෙමයි කියලා පැනල න්නේ නැහැ

    කවුරු ලිවුවත් උන ඒ අදහස් අනුමත කරන නිසානේ දාලා තියෙන්නේ
    උබේ හරි කියලා හිතන උබේ මතයත් එකම නිසා තාමයි උබ හරවත් කියන්නේ
    උබ ඔය ලිපියේ නියෝජිනත්යෙක්
    මින් පස්සේ මගේ ලිපියක් නෙමයි කියන ලජ්ජා නැති කතාව නම් කියාන් එපා
    එහෙම කියන්න පුළුවන් උබ උබේ මතයත් සදහන් කරනවා නම්
    උබ උගත් කොල්ලෙක් නේද

    උබ පාරේ යන පොලිස් කාරයෙක්ට කාලකන්නියෙක් කියලා බැනලා
    කියපන් එක මගේ මතය නෙමයි කියලා
    එතකොට උබට මතය හා නියෝජනයේ වෙනස ත්රෙයි

    මොන ලජ්ජා නැති වැඩක්ද බන්
    තමන් දාන ත්‍රෙඩ් එකකක් වගකීමක් ගන්න බරිඅනම

    මේකේ මගේම මතය හැමවිටම නිරුපනය කරන නුල් දැමිය යුතයි කියල හිතෙනවනම් එක ඔයාගේ නොත්රුම්කම. මේවගේ නුලක් දන්නේ මේක තුල කතිකාවතක් ඇති කිරීම. එකේ කිසිම වරදක් නැහැ. යම් ලිපියක මම කැමති දේවල් සහ අකමැති දේවල් තියෙනවා. අකමැති දේවල් තිබ්බ පලියට (ලිපිය හරවත් නම්) එක මෙහි නොදැමීම සුදුසු දෙයක් නෙවි.

    සමහර ලිපි මම දමනවා කොහෙත්ම එකග නොවන. උදාහරණයක් විදියට අජිත් පරකුම්ගේ සමාජවාදය කියනනේ මොකද්ද කියල මට පැහැදිලි වැටහීමක් නැහැ. නමුත් ඔහුගේ අදහස් සහ එම website එකේ comments සහ මෙහි පලවන comments වලින් හැමොටම ප්‍රයෝජනයක් තියෙනවා. සංවාද වලින් අපි යමක් ඉගෙන ගන්නවා. මේ සංවාද වලින් අපේ මතය වෙනස් වෙන්න පුළුවන්.
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    හැමෝම කරන පළියට ගම දමා කොළඹ ඒම, ළමයින් දොස්තරලා කරන්නට වලි කෑම, පිටරට පදිංචියට යාම, අති සුඛෝපභෝගී ගෙවල් හැදීම, ලොකු කාර් ගැනීම, අලුත් අලුත් භාණ්ඩ මිළ දී ගැනීම, ලොකු හෝටල්වලින් කෑම, ට්‍රිප් යාම, ලොකු මඟුල්, පාටි, ණය ආදියෙන් නිරූපිත පාරිභෝජනවාදී ජීවිතය වෙනුවට විකල්ප ජීවිත ප්‍රවර්ධනය කිරීම සමාජවාදීන්ගේ වගකීමකි.""""



    හැමෝම කරන පළියට ගම දමා කොළඹ ඒම, ළමයින් දොස්තරලා කරන්නට වලි කෑම,

    මිනිස්සුන්ගේ අහිංසක හින නේ බන්
    දොස්තර කෙනෙක් කරන්න හදන්නේ සමාජ පිළිගනිම හා මුදල් මත ( සමාජ තත්වය ප්‍රබලයි)

    ගම දාලා කොලබ එනවා කියන්නේ පදිංචියට එන එකද
    රැකියාව සදහා එන එකද?

    රැකියාව සදහා නම් ගැටුලුවක් තියෙන්නේ විදියක් නැහැ
    පදින්චියට් එන්නේ කොලබ ත්හියන පහසුකම් ගමට වැඩ උසස් කියලා හිතන නිසා

    පිටරට පදිංචියට යාම, අති සුඛෝපභෝගී ගෙවල් හැදීම, ලොකු කාර් ගැනීම, අලුත් අලුත් භාණ්ඩ මිළ දී ගැනීම

    උබ රට ගිය හේතුවමයි
    ලංකාවේ හැම මිනිහම් උපන් ගෙය උපන් ගම කියන දේට ලැදි (අපේ දකුණේ අපි ගාල්ලේ)
    ලනකාවේ මෝම හිතන්නේ ගෙයක් තියනවා නම් මැරිලා වැටෙන කම් හරි ඉන්න තැනක් තියනවා කියලා. එනිසා තම ඉන්න ගේ ලස්සනට ලොකුවට හදාගන්න බලනවා. ගොඩක් අය ජිවිත කාලෙටම හදන්නේ එක ගෙයයි
    මේවා පොඩි ගණන් නොගත යුතු දේවල්


    ලොකු හෝටල්වලින් කෑම, ට්‍රිප් යාම, ලොකු මඟුල්, පාටි, ණය ආදියෙන් නිරූපිත පාරිභෝජනවාදී ජීවිතය වෙනුවට විකල්ප ජීවිත ප්‍රවර්ධනය කිරීම සමාජවාදීන්ගේ වගකීමකි.

    මචං මේවා ලංකාවේ යන ක්‍රමය හා බදිච්ච් දෙවල්
    සිංහල මිනිහට බුද්දගම බැදුනා වගේ
    අර්ද නාගරික මද්යම පන්තිකයනට
    මේක බැදිලා තියනවා
     

    r.pathirana

    Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location
    KASAugust 26, 2014 at 11:52 AM @w3lanka

    සමාජවාදය කියන්නේ ගෙඩි පිටින් ගත්තොත් දැන් යල් පැනපු දෙයක්. අනිත් එක තමයි සදාජවාදය කියන්නේත් එක් ආකාරයක හිර ගෙයක්. රුසියාවේ සමාජවාදය වැටුනට පස්සේ අපි ඒක දැක්කා, කියුබාවෙන් එන මිනිස්සු එක්ක කතා කරපුවාම අපි ඒක දැක්කා.

    සිංගප්පූරුවේ ලි ක්වයං යූ කියන්නේ සමාජවාදීන්ව පේන්න බැරි කෙනෙක්, ඒත් ලී ක්වායං ගේ පාලනයේ නමින් නොවුනත් වැඩි හරියක් තිබුනේ සමාජවාදී හරයන්. රට දියුණු වුනා. හැමොටම වගේ රස්සාවල් ලැබුනා, යම් ජීවන මට්ටමක් ලැබුනා, රටේ සම්පත් හැමෝටම බෙදුනා, ඒත් සිංගප්පුරුවේ හිටපු අය දන්නවා ඒ රට හිරගෙයක්, මොනවත් නිසා නෙවෙයි සමාජවාදී අදහස් ක්‍රියාත්මක වුන නිසා. සමාජවාදයයි, රාජාන්ඩුවයි කියන්නේ එකම කාසියේ දෙපැත්ත.

    දැන් ලොකෙට ගැලපෙන්නේ දියුණු ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදී ධනවාදී පාරිභෝගික ක්‍රමයක් මිසක් සමාජවාදය නෙවෙයි.

    සමාඡ වාදය ,නව ලිබරල් ආර්තික ඔය ඔක්කොම යල්පැනලා පුර්ණ ධනවාදයක් කොහේවත් නෑ පුර්ණ සමාඡවාදයක් කොහේවත් නෑ.ඡවිපෙ වුනත් දැන් පාර්ලිමේන්තු ක්‍රමයක් ගැන විශ්වාසයය තියලා වැඩ කරන්නේ. එක අලුත් ප්‍රතිපත්ති ප්‍රකාශණය බැලුවනම් තේරේනවා .ලාල් කාන්ත ඔය කතාව කියලා තියෙන්නේ ලංකාවේ තියෙන ඡිවන වියදම ,ආදයම් බෙදිමේ විශමතාව වැඩියි කියලා කියන්න .
     
    Last edited:

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    මේකේ මගේම මතය හැමවිටම නිරුපනය කරන නුල් දැමිය යුතයි කියල හිතෙනවනම් එක ඔයාගේ නොත්රුම්කම. මේවගේ නුලක් දන්නේ මේක තුල කතිකාවතක් ඇති කිරීම. එකේ කිසිම වරදක් නැහැ. යම් ලිපියක මම කැමති දේවල් සහ අකමැති දේවල් තියෙනවා. අකමැති දේවල් තිබ්බ පලියට (ලිපිය හරවත් නම්) එක මෙහි නොදැමීම සුදුසු දෙයක් නෙවි.

    සමහර ලිපි මම දමනවා කොහෙත්ම එකග නොවන. උදාහරණයක් විදියට අජිත් පරකුම්ගේ සමාජවාදය කියනනේ මොකද්ද කියල මට පැහැදිලි වැටහීමක් නැහැ. නමුත් ඔහුගේ අදහස් සහ එම website එකේ comments සහ මෙහි පලවන comments වලින් හැමොටම ප්‍රයෝජනයක් තියෙනවා. සංවාද වලින් අපි යමක් ඉගෙන ගන්නවා. මේ සංවාද වලින් අපේ මතය වෙනස් වෙන්න පුළුවන්.

    මගේ දන්නේ නැති කම නෙමෙයි ඔයාගේ තියන ලජ්ජා නැති කම
    තම කියන දේ ටමන්ට වත් විශ්වාස නැති කෙනෙක් මොහොමද සමාජයේ මතවාදයක් හදන්නේ

    ඔය එකගවෙන්නේ නැති කරුරුණු දාලා තිබුනානම් ඔය කියන කතව හරි. ඔය කියලා තිබුනේ අර ජකලින් ගේ කඩේ ගැන. එතැනදී ගොඩක් හරි ඔයා. මොකද ඔයා පැහැදිලි විවේචනයක් දාලා තිබුනා
    එතැනදී.

    අනික ඔය හරවත් විදියට දකින හැම ලිපියක්ම මහින්ද හා අද්දුවට හිතවත්ව ලියුන ලිපි
    එතන තියනවා හරවත් බවේ පොඩි ප්‍රශ්නයක්
    ඔය කැලුම් අමරසිංහද?

    ඔයාගේ හරවත් බවේ පොඩි පක්ෂග්රාහිත්වයක් තියනවා නේ. එකට කිසිම පර්ශ්නයක් නැහැ
    එත් තම දාන දෙගන අවබෝදයෙන් දන්නා. ඔය එකග නැත්තම් කියන්න

    නැත්තම් ඒවා ඔයාගේ අදහස් වගේ
     

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    පුක තමයි.ඔය යකා ඇදුම් ගන්නෙත් බෙවර්ලි ස්ට්‍රීට් එකෙන් මගේ ඇස් දෙකටම දැක්ක බොඩි ගාඩ් එක්ක ඇවිත් ඇඳුම් තෝරනවා :rofl:
     

    BINGU_PUTHA

    Well-known member
  • Apr 26, 2013
    12,137
    5,947
    113
    canada
    මගේ දන්නේ නැති කම නෙමෙයි ඔයාගේ තියන ලජ්ජා නැති කම
    තම කියන දේ ටමන්ට වත් විශ්වාස නැති කෙනෙක් මොහොමද සමාජයේ මතවාදයක් හදන්නේ

    තමන් කියන දේ කියල අදහස් කරේ මෙහි උපුටා දක්වන ලිපි ගැනද?. මම කරේ උපුටා දැක්වීමක් පමණයි. ඒ ලිපියේ අදහස් හරි වැරදි අයිති ලිපිය ලියපු තැනැත්තාට. එයාගේ අදහසුයි මගේ පුද්ගලික මතවාදයයි පටලවාගෙන.

    ඔය එකගවෙන්නේ නැති කරුරුණු දාලා තිබුනානම් ඔය කියන කතව හරි. ඔය කියලා තිබුනේ අර ජකලින් ගේ කඩේ ගැන. එතැනදී ගොඩක් හරි ඔයා. මොකද ඔයා පැහැදිලි විවේචනයක් දාලා තිබුනා
    එතැනදී.

    අනික ඔය හරවත් විදියට දකින හැම ලිපියක්ම මහින්ද හා අද්දුවට හිතවත්ව ලියුන ලිපි
    එතන තියනවා හරවත් බවේ පොඩි ප්‍රශ්නයක්
    එක ඔයාගේ මතය. මම රනිල්ට,හර්ෂට පක්ෂව ලිපි දාල තියෙන බොහොම ටික දෙනාගෙන් එක්කෙනෙක්. එනිසා මම unp :rofl::rofl:. :P

    ඔය කැලුම් අමරසිංහද?
    ඔව් ඔව් මම එය තමයි:rofl::rofl::rofl::rofl::P

    ඔයාගේ හරවත් බවේ පොඩි පක්ෂග්රාහිත්වයක් තියනවා නේ. එකට කිසිම පර්ශ්නයක් නැහැ
    එත් තම දාන දෙගන අවබෝදයෙන් දන්නා. ඔය එකග නැත්තම් කියන්න

    නැත්තම් ඒවා ඔයාගේ අදහස් වගේ

    hh
     

    BINGU_PUTHA

    Well-known member
  • Apr 26, 2013
    12,137
    5,947
    113
    canada
    පුක තමයි.ඔය යකා ඇදුම් ගන්නෙත් බෙවර්ලි ස්ට්‍රීට් එකෙන් මගේ ඇස් දෙකටම දැක්ක බොඩි ගාඩ් එක්ක ඇවිත් ඇඳුම් තෝරනවා :rofl:

    කවුද?
     

    BINGU_PUTHA

    Well-known member
  • Apr 26, 2013
    12,137
    5,947
    113
    canada
    ලාල්කාන්තය තමයි වෙන කවුද.

    එතකොට එය බොරුවක්ක්ද කිව්වේ! මලා ජෝන්. මම හිතුව මිනිහ ටිකක් අවංක පුද්ගලයෙක් කියල
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    KASAugust 26, 2014 at 11:52 AM @w3lanka

    සමාජවාදය කියන්නේ ගෙඩි පිටින් ගත්තොත් දැන් යල් පැනපු දෙයක්. අනිත් එක තමයි සදාජවාදය කියන්නේත් එක් ආකාරයක හිර ගෙයක්. රුසියාවේ සමාජවාදය වැටුනට පස්සේ අපි ඒක දැක්කා, කියුබාවෙන් එන මිනිස්සු එක්ක කතා කරපුවාම අපි ඒක දැක්කා.

    සිංගප්පූරුවේ ලි ක්වයං යූ කියන්නේ සමාජවාදීන්ව පේන්න බැරි කෙනෙක්, ඒත් ලී ක්වායං ගේ පාලනයේ නමින් නොවුනත් වැඩි හරියක් තිබුනේ සමාජවාදී හරයන්. රට දියුණු වුනා. හැමොටම වගේ රස්සාවල් ලැබුනා, යම් ජීවන මට්ටමක් ලැබුනා, රටේ සම්පත් හැමෝටම බෙදුනා, ඒත් සිංගප්පුරුවේ හිටපු අය දන්නවා ඒ රට හිරගෙයක්, මොනවත් නිසා නෙවෙයි සමාජවාදී අදහස් ක්‍රියාත්මක වුන නිසා. සමාජවාදයයි, රාජාන්ඩුවයි කියන්නේ එකම කාසියේ දෙපැත්ත.

    දැන් ලොකෙට ගැලපෙන්නේ දියුණු ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදී ධනවාදී පාරිභෝගික ක්‍රමයක් මිසක් සමාජවාදය නෙවෙයි.
    :yes::yes::yes::yes:
     

    Jolly_Roger

    Well-known member
  • May 2, 2009
    10,600
    1,606
    113
    Colombo XOR Matara
    පුක තමයි.ඔය යකා ඇදුම් ගන්නෙත් බෙවර්ලි ස්ට්‍රීට් එකෙන් මගේ ඇස් දෙකටම දැක්ක බොඩි ගාඩ් එක්ක ඇවිත් ඇඳුම් තෝරනවා :rofl:

    boru kiyanna epa ooi. bodyguardla koheda JVP eke ewunta :rofl::rofl::rofl:

    lol. puken hina yanne mewata.. danna reddak kiyapan athe mattu wena boru kiyanne nathuwa :P:P:P
     

    Jolly_Roger

    Well-known member
  • May 2, 2009
    10,600
    1,606
    113
    Colombo XOR Matara
    එතකොට එය බොරුවක්ක්ද කිව්වේ! මලා ජෝන්. මම හිතුව මිනිහ ටිකක් අවංක පුද්ගලයෙක් කියල

    ubath ithin lanuwak denakam balagena inne gilinna neda :rofl::rofl:
    mama kiyanawa aru kuddek. kudu gahanawa kiyala. uba ekath piligannawada?
    :P:P

    mu eka parak kiwwa lal kanthage duwa night club yanawa kiyala beverly street eken adum ganne. muge hodama yaluwek kiyala.. :rofl::rofl: muta lal kanthage passen yanawa arenna wena wadak naha wage lol :D:D:D
     
    Last edited:

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    එතකොට එය බොරුවක්ක්ද කිව්වේ! මලා ජෝන්. මම හිතුව මිනිහ ටිකක් අවංක පුද්ගලයෙක් කියල
    අවංක පුද්ගලයෙක් නං තමයි ඒත් ඔය කියන තරං අහේනියක් නෑ :rofl:

    boru kiyanna epa ooi. bodyguardla koheda JVP eke ewunta :rofl::rofl::rofl:

    lol. puken hina yanne mewata.. danna reddak kiyapan athe mattu wena boru kiyanne nathuwa :P:P:P
    linde inna gembo wage deshapaluwange lanu kaka idapalla :rofl: sada anatha jeewitha :rofl:
     

    Jolly_Roger

    Well-known member
  • May 2, 2009
    10,600
    1,606
    113
    Colombo XOR Matara
    අවංක පුද්ගලයෙක් නං තමයි ඒත් ඔය කියන තරං අහේනියක් නෑ :rofl:

    linde inna gembo wage deshapaluwange lanu kaka idapalla :rofl: sada anatha jeewitha :rofl:

    ubath ekka mama kalinuth meka gana katha kala ne machan. boruwak kiyaddi ahu wenne nathuwa kiyapanko. machan uba prove kaloth lal kantha bodyguard ekka awith beverly street eken adum gaththa kiyala mama aye EK eke JVP eka wenuwen support karanne naha. meka challenge ekak
    :yes::yes::yes:
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo

    ubath ekka mama kalinuth meka gana katha kala ne machan. boruwak kiyaddi ahu wenne nathuwa kiyapanko. machan uba prove kaloth lal kantha bodyguard ekka awith beverly street eken adum gaththa kiyala mama aye EK eke JVP eka wenuwen support karanne naha. meka challenge ekak
    :yes::yes::yes:

    munge gon katha valata natta pagagann epa ban
    unt koheda bodyguradlaa
    mun me kavuru hari kiyapu kathvak aran syanvindanye yedenava
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    මේකේ මගේම මතය හැමවිටම නිරුපනය කරන නුල් දැමිය යුතයි කියල හිතෙනවනම් එක ඔයාගේ නොත්රුම්කම. මේවගේ නුලක් දන්නේ මේක තුල කතිකාවතක් ඇති කිරීම. එකේ කිසිම වරදක් නැහැ. යම් ලිපියක මම කැමති දේවල් සහ අකමැති දේවල් තියෙනවා. අකමැති දේවල් තිබ්බ පලියට (ලිපිය හරවත් නම්) එක මෙහි නොදැමීම සුදුසු දෙයක් නෙවි.

    සමහර ලිපි මම දමනවා කොහෙත්ම එකග නොවන. උදාහරණයක් විදියට අජිත් පරකුම්ගේ සමාජවාදය කියනනේ මොකද්ද කියල මට පැහැදිලි වැටහීමක් නැහැ. නමුත් ඔහුගේ අදහස් සහ එම website එකේ comments සහ මෙහි පලවන comments වලින් හැමොටම ප්‍රයෝජනයක් තියෙනවා. සංවාද වලින් අපි යමක් ඉගෙන ගන්නවා. මේ සංවාද වලින් අපේ මතය වෙනස් වෙන්න පුළුවන්.

    මේක පැහැදිලි කරලා දීපන්
    උබ දරන්නේ උබ හරි කියලා හිතන මතය නේද( හැමෝම එහෙමනේ)

    උබ වැරදි කියලා හිතන ප්‍රයෝගික නොවන නිෂ්පල දකට එකගවෙන්නේ නැහැ නේ????
    එතකොට රතු පාටින් දාලා තියෙන්නේ මොකද්ද
    හරවත් උනත් උබ එකග වෙන්නේ නැහැ
    එකද?

    උබට පොඩ්ඩක් පැහැදිලි කරන්න පුලුවන්ද
     

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113

    ubath ekka mama kalinuth meka gana katha kala ne machan. boruwak kiyaddi ahu wenne nathuwa kiyapanko. machan uba prove kaloth lal kantha bodyguard ekka awith beverly street eken adum gaththa kiyala mama aye EK eke JVP eka wenuwen support karanne naha. meka challenge ekak
    :yes::yes::yes:

    මට උබට ඔව්ව ඔප්පු කර කර ඉන්න අවශ්‍යතාවයක් නෑ මොකද ඕක ඔප්පු කළා කියල මට අමුතුවෙන් ලැබෙන දේකුත් නෑ නැති වෙන්න දේකුත් නැති නිසා.ඕන කෙනෙක්ට ඕන පක්ෂෙකට සප් කරන්න පුළුවන් ඒත් අන්තවාදී විදියට කරන කියන හැම දෙයක්ම හරි කියල පිළිගෙන ඉන්න එක නෙවෙයි කරන්නෝනෙ.මගේ පෝස්ට් එකෙන් අදහස් කලේ ඔය කිසිම කෙනෙක් කියන තරං අහේනියක් JVP එකට නෑ කියන්න.උන්ට සමාජවාදී රටවල් වලින් තව තව NGOs වලින් නැති වෙන්න සල්ලි හම්බෙනවා නැත්තන් උන්ගේ ළමයි සිරිමාවෝ යන්නයි ඉන්ටනැෂනල් යන්නයි නිකන් බෑනේ මොකද ඔය ළමයි පාරේ බස් වල යන්නෙ නෑ ස්කූල් වෑන් නැත්තන් තමන්ගේ වාහනේක තමයි ඉස්කෝලෙ යන්නෙ ඔච්චර අහේනි තියෙ නං අඩුම ගානේ එදා වේල වත් පිරිමහගන්න බැරි වෙන්නෙපැයි :rofl::D
     

    Jolly_Roger

    Well-known member
  • May 2, 2009
    10,600
    1,606
    113
    Colombo XOR Matara
    මට උබට ඔව්ව ඔප්පු කර කර ඉන්න අවශ්‍යතාවයක් නෑ මොකද ඕක ඔප්පු කළා කියල මට අමුතුවෙන් ලැබෙන දේකුත් නෑ නැති වෙන්න දේකුත් නැති නිසා.ඕන කෙනෙක්ට ඕන පක්ෂෙකට සප් කරන්න පුළුවන් ඒත් අන්තවාදී විදියට කරන කියන හැම දෙයක්ම හරි කියල පිළිගෙන ඉන්න එක නෙවෙයි කරන්නෝනෙ.මගේ පෝස්ට් එකෙන් අදහස් කලේ ඔය කිසිම කෙනෙක් කියන තරං අහේනියක් JVP එකට නෑ කියන්න.උන්ට සමාජවාදී රටවල් වලින් තව තව NGOs වලින් නැති වෙන්න සල්ලි හම්බෙනවා නැත්තන් උන්ගේ ළමයි සිරිමාවෝ යන්නයි ඉන්ටනැෂනල් යන්නයි නිකන් බෑනේ මොකද ඔය ළමයි පාරේ බස් වල යන්නෙ නෑ ස්කූල් වෑන් නැත්තන් තමන්ගේ වාහනේක තමයි ඉස්කෝලෙ යන්නෙ ඔච්චර අහේනි තියෙ නං අඩුම ගානේ එදා වේල වත් පිරිමහගන්න බැරි වෙන්නෙපැයි :rofl::D
    lol ubath ekka thawath katha karala wadak naha ban. uba inna level eka mata theruna. :rofl::rofl::rofl:
    mama kalin hithan hitiye uba poddak credibility ekak thiyena ekek kiyala. nathnam erozan wage ekek ara kathawa kiwwanam mama reply karanne naha. dan thamai hariyatama therune ube level eka. :yes::yes::yes:
    ela ela. no more arguments :cool::cool:
     
    Last edited: