maaa uba dannawada deyak..
hama Chanda madyastanayakama Hama pradana paksha wala niyojithayo innawa.aa hama ekama athee tiyanawa tamange chanda bala pradeeshaye liya padinchi chanda dayakayange name list 1kak.api chande danna giyahama chanda pola niyogithaya hamotama ahenna ape name 1ka kiyawanawa.ethakota ara paksha niyojithayo tamange laga tiyana list 1ken ape name 1ka kapanawa.anthimata dawasa iwara unahama aaa hamoma laga tiyana list 1ka 1ka samana wenawa ban.aa bawa tahawuru karala hama niyojithayama eka ekkenage list wala sing karanawa.okai mama danna widihata wena wadee (Ape pathiwalanam)... ithin mama dannee naa kohomada hora kala karala kiyanneee kiyala.petti geniyanakota hora kaloth misak.
poddak explane karapan oya hora karana widiha..
mataka tiya ganin mama oya 1ka pakshekatawath nathi minihek.mama normaly deshapalana tread walata reply karan naaa.but maaa hora karana karamaya danne nathi nisai sirawatama ahanneee