ජිල්මාට් සඳහා මැකෝ සියල්ල සූදානම් කරලා

Aug 19, 2008
11,653
167
0
Sri Lanka
ජිල්මාට් සඳහා මැකෝ සියල්ල සූදානම් කරලා

jilmaat34567.jpg

 

somadasa

Well-known member
  • Jul 3, 2009
    16,314
    982
    113
    PoosHouse
    me umbe me magula den hemadaama ahala epaa wela!apith unp thamai!eth mata thiyana prashne UNP ekatawath enne nethi news umbata enne kohomada kiyala!
     
    Aug 19, 2008
    11,653
    167
    0
    Sri Lanka
    me umbe me magula den hemadaama ahala epaa wela!apith unp thamai!eth mata thiyana prashne UNP ekatawath enne nethi news umbata enne kohomada kiyala!

    මම හිතන්නෙ රනිල් යටින් මහින්දට එකතුයි.
    පොර රටට පේන්න කරන්නෙ බොරුව.

    :frown:
     

    sali07

    Member
    Oct 27, 2008
    6,793
    301
    0
    37
    @ Home
    me umbe me magula den hemadaama ahala epaa wela!apith unp thamai!eth mata thiyana prashne UNP ekatawath enne nethi news umbata enne kohomada kiyala!

    :rofl::rofl::lol::lol: Ae ban uba danne nadda uncle dan unp nemeie me para cup eka ussanne yanne ekai case eka:lol::lol:
     

    somadasa

    Well-known member
  • Jul 3, 2009
    16,314
    982
    113
    PoosHouse
    මම හිතන්නෙ රනිල් යටින් මහින්දට එකතුයි.
    පොර රටට පේන්න කරන්නෙ බොරුව.

    :frown:
    palayan ban yanna!:angry:ranil kiyanne elakiri porak:rolleyes:
    :rofl::rofl::lol::lol: Ae ban uba danne nadda uncle dan unp nemeie me para cup eka ussanne yanne ekai case eka:lol::lol:
    ow ow uncle maha wachana deke porak ban:baffled:
     

    DJAT

    Well-known member
  • Sep 1, 2006
    9,953
    1,442
    113
    Live in EARTH



    maaa uba dannawada deyak..

    hama Chanda madyastanayakama Hama pradana paksha wala niyojithayo innawa.aa hama ekama athee tiyanawa tamange chanda bala pradeeshaye liya padinchi chanda dayakayange name list 1kak.api chande danna giyahama chanda pola niyogithaya hamotama ahenna ape name 1ka kiyawanawa.ethakota ara paksha niyojithayo tamange laga tiyana list 1ken ape name 1ka kapanawa.anthimata dawasa iwara unahama aaa hamoma laga tiyana list 1ka 1ka samana wenawa ban.aa bawa tahawuru karala hama niyojithayama eka ekkenage list wala sing karanawa.okai mama danna widihata wena wadee (Ape pathiwalanam)... ithin mama dannee naa kohomada hora kala karala kiyanneee kiyala.petti geniyanakota hora kaloth misak.


    poddak explane karapan oya hora karana widiha..


    mataka tiya ganin mama oya 1ka pakshekatawath nathi minihek.mama normaly deshapalana tread walata reply karan naaa.but maaa hora karana karamaya danne nathi nisai sirawatama ahanneee
     

    BIG BOSSMAN

    Well-known member
  • Jan 27, 2010
    1,271
    116
    63
    බුදුන්ගේ දේශය
    රාජපස්සට රජයක් පිහිටුවන්න වෙන්නෙ ලංකවෙ ඉන්න මිනිස්සුන්ගෙන් 50%න් 2/3ක් අරන් තමයි හික් හික්....
    එහෙනම් කියපල්ලා අනික් 50%ට මොකද උනෙ කියල..
    ඇයි රජපස්සට කැමති නැද්ද?
    උන්ට ඡන්දෙ දාන්න බස් තිබ්බෙ නැද්ද?:oo:

    ඔන්න නියම උත්තර ජිල්මාට් කරයන්ට.. පුලුවන් නම් දාපල්ල නොදාපු 50% ජිල්මාට් එකෙන්
    :lol::lol:
     

    lkdood

    Member
    Apr 7, 2008
    56,856
    1,798
    0
    Washington, D.C. / London, U.K.
    රාජපස්සට රජයක් පිහිටුවන්න වෙන්නෙ ලංකවෙ ඉන්න මිනිස්සුන්ගෙන් 50%න් 2/3ක් අරන් තමයි හික් හික්....
    එහෙනම් කියපල්ලා අනික් 50%ට මොකද උනෙ කියල..
    ඇයි රජපස්සට කැමති නැද්ද?
    උන්ට ඡන්දෙ දාන්න බස් තිබ්බෙ නැද්ද?:oo:

    ඔන්න නියම උත්තර ජිල්මාට් කරයන්ට.. පුලුවන් නම් දාපල්ල නොදාපු 50% ජිල්මාට් එකෙන්
    :lol::lol:
    Suba Anagathayak = Myanmar

    ekadipathi duppath ratak :angry: