






















ඔව් බන්. මහින්දනේ අන්තිම මොහොතේ ප්රභාකරන් කොටු උන වෙලාවේ සරම උස්සගෙන ගිහින් කුරහන් සාටකෙන් ප්රභාකරන්ගේ බෙල්ල මිරිකලා මරලා දැම්මේ..උටත් පුදුමයි සමාව දීලා උවත් දේශප්රේමියෙක් කරපු නැති එක..![]()


hats off to ven.maduluwawe sobitha thera....heta avi ayuda tibuna kiyala cid eka kotte naga vihareta panivida danne ne....


ඔව් බන්. මහින්දනේ අන්තිම මොහොතේ ප්රභාකරන් කොටු උන වෙලාවේ සරම උස්සගෙන ගිහින් කුරහන් සාටකෙන් ප්රභාකරන්ගේ බෙල්ල මිරිකලා මරලා දැම්මේ..උටත් පුදුමයි සමාව දීලා උවත් දේශප්රේමියෙක් කරපු නැති එක..![]()






hats off to ven.maduluwawe sobitha thera....heta avi ayuda tibuna kiyala cid eka kotte naga vihareta panivida danne ne....





















mewa thamai moda joke kiyanne.
hirakarayonta ehema replacement denawanam hama horekma nidahas wei



Adoo wadiya kaa gahanna epa. Naththam Windows8 & Bugs bunny wage ewun elakiri eka daala yai. Apita singithi athel ekak ganna inne mun denna witharai
![]()





















මොකක්ද හරකෝ මේකෙ තියෙන මෝඩ ජෝක් එක...???![]()
mewa thamai moda joke kiyanne.
hirakarayonta ehema replacement denawanam hama horekma nidahas wei


ubalata one nam ponseka thawa masayak mathaka thiyei .... ita passe kunu kude thamai
paw rajek wage inna hitapu ekawa pissek karala kala damma....
balapallako okata anthimata ganiwath ithuru weida danna
ubala ganiwath market kalane.


koi lokeda gono miniyak marapu ekek wenuwata wena ekek hire thiyaganne
Ko ara moda athal dena windows 8 karaya
Thawa Monahari dapan ban Athal ekak wath ganna

ponsekata nam athal athi kuduwe laginakota![]()


mewa thamai moda joke kiyanne.
hirakarayonta ehema replacement denawanam hama horekma nidahas wei


