ජෙප්පො, නීතිය මෙක්ජ්චර අඩු කුලේද බන් ??

Monkey D Dragon

Well-known member
  • Sep 22, 2024
    6,284
    6,799
    113
    East Blue (Goa Kingdom)
    1979 indan me wenakan rule karapu chanden giyapu hama ekekgema neethi owa jeppo awith 1 year wenne

    nodakin comment dapu modayo FB eke neethi maru karanna ona chanden yana un kiyana eka,
    danne nathi harak
     

    Phone Hora

    Well-known member
  • Apr 19, 2016
    4,950
    7,968
    113
    මේක බොරු නේද..

    අඩෝ මේක ඇත්ත නම් ලංකාවේ අධිකරණ පද්ධතියට කළ මේ බලපෑමට ඕකුන් පණ පිටින් කුණුවෙන්න ඕන කල්පයක්.
     
    • Like
    Reactions: Inigo Montoya

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,212
    21,752
    113
    මේක බොරු නේද..

    අඩෝ මේක ඇත්ත නම් ලංකාවේ අධිකරණ පද්ධතියට කළ මේ බලපෑමට ඕකුන් පණ පිටින් කුණුවෙන්න ඕන කල්පයක්.
    උබේ දිව නම් මරු. පට්ට කබර දිව. හික් ගෑවුන ඕයි :lol:
     

    Phone Hora

    Well-known member
  • Apr 19, 2016
    4,950
    7,968
    113
    උබේ දිව නම් මරු. පට්ට කබර දිව. හික් ගෑවුන ඕයි කියලා කිව්වා බං ඩයිතුල්ලා සර්. මට සතුටුයි.
    Ehmda...
    😅
     
    • Haha
    Reactions: Lovtus

    itguy77

    Well-known member
  • Nov 10, 2023
    5,489
    6,083
    113
    mn tankiya full karagaththa misak ethanin eha hithuwe na.

    bari wela hari eha gedara hutti police ta tip eka dunnoth matath oyawage volume ekata hire yanna wene
     

    SimMaster

    Well-known member
  • Dec 16, 2015
    9,881
    13,159
    113
    2029 සිහින මැතිදුගේ චන්ද දායකයෝන්ට මෙහෙම වෙන එක ගැන ජුකයි 🥴