ටවුන් එකේ ලොකු කඩෙක අක්ක කෙනෙක් ලයින් වෙනෝ

Psiko

Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,988
    13,888
    113
    🤍
    samahara ganu
    apiwa check karannath ekka oya hint denne.

    un balanwa mu monwage dial ekak da kiyala.
    poddak word ekak dapu gaman watha wenwa nam badu gihin dagalanwa nm kohomath no chance.
    mokada ehema ewun ekka affair geniyanwa kiyanne aniwaryne naduwak.
    ganu eka dannwa

    samahra ganu nam innwa wal kamatama hint gahanwa dale daganna.

    hari amaruyi ganunwa read karanna.

    hamathissema proceed with caution. yanna one.

    me lagakadi gewal gawa machine kuliyata dena thanakta man giya ladder ekak thwa badu wagayak one day rent ekata ganna,
    ethendi kabayaka kathawak adila aawa
    meki kiwwane diga nam wadi wunata kamak na malli
    kota wenwata wada kiala
    agata pathata nodani,

    eyageth than deka akkarayak wage.

    maath aa ehemada kiyala hinawela aawa

    hawasa return karaddi word ekak danwa kiyala eddi miniha innwa.
    gani pus patiya wage innwa danne na wage. mn return karala enna aawa.
    ammatahudu ado siraaadddda

    balamu mekiw kohomath hamba nam wenawa mona wei dnne na

    miniha inna handa bayai proceed karanna
    උඹ බබා
    hri hri ithin 🤭
     
    • Like
    Reactions: itguy77

    Hrithik_Roshan

    Well-known member
  • May 21, 2025
    4,221
    5,609
    113
    හොරෙන් බලනව වගේ ඒකිට මාට්ටු වෙන්නම ගෙඩි දෙක දිහා බලපන්
     

    Hrithik_Roshan

    Well-known member
  • May 21, 2025
    4,221
    5,609
    113
    athal ektd kiyanne ?

    නෑ බන් සිරා කිව්වේ. මම එහෙම කරල තියෙනවා. පුතා කිය කිය හිටපු ඇන්ටිලා ගෙඩි දිහා හොරෙන් බලනවා මාට්ටු වුනාම මල්ලි කියන්න පටන් අරන් තියෙනවා.
     
    • Love
    Reactions: Psiko

    Shamal3001

    Well-known member
  • Sep 22, 2021
    7,241
    12,049
    113
    ඔක තමා මාකටින් ..උඹ හව්වෙලා..බලපන් උඹ දවස ගානේ ගන්න බඩු කොලේක ලියපන්
     
    • Love
    Reactions: Psiko