ICE ekka wali danne los angels - Miniappolise / Chicago town wala witharai. demoracitc wena town wala case naha. anik state wala ICE eken ona tharam minissu allanawa. kawruth aragala karanne na!පොඩි එවුන්ගෙ ඉස්කෝලවලට ගිහින් පොඩි උන් මරන පොන්න රටේ ICE පක්කු දෙතුන් දෙනෙකුට තියන්න එකෙක් නෑ.
ubalath parissamin hitpallaපොඩි එවුන්ගෙ ඉස්කෝලවලට ගිහින් පොඩි උන් මරන පොන්න රටේ ICE පක්කු දෙතුන් දෙනෙකුට තියන්න එකෙක් නෑ.
ubala diyunu karapu lanakwata thamai anthimata enna thiyenne 
ubalath parissamin hitpallaubala diyunu karapu lanakwata thamai anthimata enna thiyenne
![]()
ඒ වුනාට ග්රීන් කාඩ් නම් හාඅපි ඔය ගූ රටවල් වලට යන්නෙ නෑනෙ.
ඒ වුනාට ග්රීන් කාඩ් නම් හා
for travelling only green card eka cancel kara!ඒ වුනාට ග්රීන් කාඩ් නම් හා
me ponneya thuwakku 2k ussan ICE un ekka talk karanna giya!
Libaral pissk!
Minisota goverener uge hora kapuwa waha ganna modeyo dammala aragala karanawa!
Aragala chat group eke lokka minisota wala lt governer!
minisota wala NGO 49000k thiyelu. un dolar billiyan 180kata wada awuruddata eha meha karanawa!
Anawasara sankramanikayan wisin mara dapu - doosanaya karapu amarican minssu gana ballek kaha karanne na!
ICE ekka wali danne los angels - Miniappolise / Chicago town wala witharai. demoracitc wena town wala case naha. anik state wala ICE eken ona tharam minissu allanawa. kawruth aragala karanne na!
ubala lankawe idan dakinawata wada sankeerna prasna godak amaricawa athule thiyenawa!
------ Post added on Jan 26, 2026 at 3:07 PM
un allanawa. eth samahara prantha wala usawi walin unwa nidahasa karanawa!rape karapu un allala nadda ? kallo da ? thambi da ?
මම දන්න එකෙකුත් නැවකින් පැනලා ඉන්නවා. https://www.facebook.com/share/18L6VghBRt/hema ratakatama cn eka ei . sinhalluta gu yanawa thawa tika kaalen .. lankawe sessatha wikunala giya unta sorry
Immigration and Customs Enforcement (ICE)ICE kiyanne mokkuda ?
අනවසර සන්ක්රමනිකයන් විසින් මරල දාපු ඇමරිකන් ජනතාවගෙන්කොටසක්! ඊයෙ රැත් අවුරුදු 11ක කෙල්ලෙක් දුසනය කරල තිබ්බා!