ටික් ටොක් ප්‍රශා මිශෙල්ගේ නිරුවත!

Anathai

Well-known member
  • Mar 28, 2021
    5,537
    7,935
    113
    1000141035.jpg


    හරී ළමයි... මේ දවස් වල ගොඩක් ෆේමස් උට්ටියෙක් නෙහ් ප්‍රශා මිශෙල්. (හඳුන්වා ගන්නා නම) ITN අවුරුදු කුමරී එකේ හොස්ට් කරන්නේ මේකී. මේකී මීට අවුරුද්දකට කලින් මම ටික් ටොක් එකෙන් කන්‍ටැක්ට් කරලා clothing Shoot එහෙකට මම ගන්න බැලුවා. පුක කහ ගන්න නිය පොත්ත නෑ.. හැබැයි ලොකූ ගණන්... ඔක්කොම කතිකා කරන් ආවම තමයි බන් දැක්කේ... මේකිගේ කකුල් බකල්.... ඊව්ව් ඊව්ව්... කොරවක්කා වගේ.... දත් ටික ඩ්‍රැකියුලා වගේ.. හොඳට බර පංතියෙන් එකෙක් ගහනවද කොහෙද.. කුක්කු තනිකර වැල.. බණ්ඩියේ ටයර් අම්බානෙට පැනලා.. මේ පේන ෆිල්ටර්ස් නෙමේ බන්.. හැබැහින් දැක්කම බොක යනවා.. මේ මම පෞද්ගලිකව මේකිව දැක්ක නිසා කියන්නේ... අතිමේ ශූට් එකත් කැන්සල් කලා.. මෙලෝ රහක් නැති හුත්තියෙක්.. ටික් ටොක් එකේ ෆිල්ටර දාගෙන රඟන වේසියෝ... ඕනේ නම් අහපල්ලා.. නොම්බරේ දෙන්නම්...
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,940
    11,377
    113
    View attachment 246271

    හරී ළමයි... මේ දවස් වල ගොඩක් ෆේමස් උට්ටියෙක් නෙහ් ප්‍රශා මිශෙල්. (හඳුන්වා ගන්නා නම) ITN අවුරුදු කුමරී එකේ හොස්ට් කරන්නේ මේකී. මේකී මීට අවුරුද්දකට කලින් මම ටික් ටොක් එකෙන් කන්‍ටැක්ට් කරලා clothing Shoot එහෙකට මම ගන්න බැලුවා. පුක කහ ගන්න නිය පොත්ත නෑ.. හැබැයි ලොකූ ගණන්... ඔක්කොම කතිකා කරන් ආවම තමයි බන් දැක්කේ... මේකිගේ කකුල් බකල්.... ඊව්ව් ඊව්ව්... කොරවක්කා වගේ.... දත් ටික ඩ්‍රැකියුලා වගේ.. හොඳට බර පංතියෙන් එකෙක් ගහනවද කොහෙද.. කුක්කු තනිකර වැල.. බණ්ඩියේ ටයර් අම්බානෙට පැනලා.. මේ පේන ෆිල්ටර්ස් නෙමේ බන්.. හැබැහින් දැක්කම බොක යනවා.. මේ මම පෞද්ගලිකව මේකිව දැක්ක නිසා කියන්නේ... අතිමේ ශූට් එකත් කැන්සල් කලා.. මෙලෝ රහක් නැති හුත්තියෙක්.. ටික් ටොක් එකේ ෆිල්ටර දාගෙන රඟන වේසියෝ... ඕනේ නම් අහපල්ලා.. නොම්බරේ දෙන්නම්...
    Cancel karaddi reason eka dunne kohomada?
     
    • Like
    Reactions: pathaleiretta

    oshan323

    Active member
  • Oct 29, 2016
    155
    95
    28
    Poland
    මම දන්නවා tt වලට ආපු මුල ඉඳලම, හැබැයි එ කාලෙත් ලස්සන කැල්ල බමි
     
    • Like
    Reactions: lakmal999

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,954
    167,761
    113
    එකමත් එක රටක
    මම දැක්ක මේකිගේ videos වලට වෙන සින්දු දාල youtube දාල තිබ්බ වෙන රටක එකෙක් .
    ඒකට සෑහෙන ඩස්පයෝ , හම්බයෝ වගේ උන් කමෙන්ට් කරල තිබ්බ මෙකී AI කියලා :rofl: :lol:
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    13,985
    2
    15,741
    113
    View attachment 246271

    හරී ළමයි... මේ දවස් වල ගොඩක් ෆේමස් උට්ටියෙක් නෙහ් ප්‍රශා මිශෙල්. (හඳුන්වා ගන්නා නම) ITN අවුරුදු කුමරී එකේ හොස්ට් කරන්නේ මේකී. මේකී මීට අවුරුද්දකට කලින් මම ටික් ටොක් එකෙන් කන්‍ටැක්ට් කරලා clothing Shoot එහෙකට මම ගන්න බැලුවා. පුක කහ ගන්න නිය පොත්ත නෑ.. හැබැයි ලොකූ ගණන්... ඔක්කොම කතිකා කරන් ආවම තමයි බන් දැක්කේ... මේකිගේ කකුල් බකල්.... ඊව්ව් ඊව්ව්... කොරවක්කා වගේ.... දත් ටික ඩ්‍රැකියුලා වගේ.. හොඳට බර පංතියෙන් එකෙක් ගහනවද කොහෙද.. කුක්කු තනිකර වැල.. බණ්ඩියේ ටයර් අම්බානෙට පැනලා.. මේ පේන ෆිල්ටර්ස් නෙමේ බන්.. හැබැහින් දැක්කම බොක යනවා.. මේ මම පෞද්ගලිකව මේකිව දැක්ක නිසා කියන්නේ... අතිමේ ශූට් එකත් කැන්සල් කලා.. මෙලෝ රහක් නැති හුත්තියෙක්.. ටික් ටොක් එකේ ෆිල්ටර දාගෙන රඟන වේසියෝ... ඕනේ නම් අහපල්ලා.. නොම්බරේ දෙන්නම්...
    Tiktok වල filter තරම් නම් මොකෙක්ව‍ත් ලස්සන නෑ තමයි යකෝ. මේකි වැඩි ලස්සනක් නම් නෑ තමයි. මාත් ලඟට දැකල තියෙනවා. කකුල් බකල් පාටක් නම් තිබ්බෙ නෑ. දත් මේකිගෙ කොහොමත් ටිකක් කේස්. අනික බඩ ඉතින් ගොඩක් උන් අස්සට දාගෙන photo ගහන්නෙ බං. අනික වෙලාවකට කොච්චර වුණත් bloat වෙන දවස්/වෙලාවල් තියෙනවා, එතකොට බඩ එල්ලෙනවා.

    උඹට අ‍ැත්ත පෙනුම ලස්සන කෙල්ලෙක් ඕන නම් ත්‍රිශාලා එහෙම naturally ම ලස්සනයි. තව ගවුම් shoot වලට වගේ නම් භාෂිනී එහෙම නියමයි. ගවුම් කොහොමත් ටිකක් පිරුණු ඇඟක් තියෙද්දි පෙනුමයිනෙ.

    අ‍ැවිත් shoot කරොත් නම් ලොකු ගාණක් ගනියි. එහෙම වැඩකුත් නෑනෙ. කොහොමත් දැන් දන්නවනෙ studio වල shoot කරන එක අ‍ැත්තටම ගොන් වැඩක්. අ‍ැඳුම් සෙට් එක එ‍්කිට යවල දාහන්, එ‍්කි ගෙදරදි fit video ටිකක් කරල උඹලට එවයි. එතකොට පට්ට authentic. අනික ඊට වඩා උන්ගෙ social වලින් දාන එක අ‍ැත්තටම වැඩිපුර promote වෙනවා. කියල link කරවල දාහන් උඹෙ shop එකේ @ ටික.

    ඔය මහලොකු studio, lighting setup දාගෙන technique වලට clothing shoot කරන බයිලාවට අහු වෙන්න එපා. සත පහක ප්‍රයෝජනයක් නැති ගොන් අ‍ාතල් එකක්. එහෙම කරා වුණත් reach කරගන්න behind the scenes වීඩියෝ එකක් හරි දාගන්නම එපැයි දන්නවනෙ. Traditional කෙහෙල් මල් බදාගෙනම ඉන් නැතිව 2025 ට ගැළපෙන්න කරහන්, විශේෂයෙන්ම උඹට අර කෙල්ලට බනින්න තරම් බජට් අවුල් නම්.

    Prasha ගෙ අ‍ැත්ත පෙනුම ටිකක් මේ වගේ.

     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,940
    11,377
    113
    මට පෙන්නෙ මු කොහොම හරි ලස්සන කෑලි වල නම්බර් හොයාගෙන ෆොටොශූට් කියලා ගෙන්නගෙන ගහන්න ට්‍රය් කරන්නෙ, දුන් නැත්ත්නම් බකල් කියලා ගෙදර යවනවා ඇති.