Ammatasiri mokakda machan e scene eka? Ada news walata giya da?ඕක තියන් පුකේ ගහගනින්, අන්න විධායක ජනාධිපති ක්රමය අහෝසි කරන සංශෝදනය ඒකමතිකව සම්මත වෙලා...
Ammatasiri mokakda machan e scene eka? Ada news walata giya da?


ඕක තියන් පුකේ ගහගනින්, අන්න විධායක ජනාධිපති ක්රමය අහෝසි කරන සංශෝදනය ඒකමතිකව සම්මත වෙලා...
Boru.... sanshodana witharayi..!
කයිවාරු ගැසූ මෙගා ඩීල් තිබුණද....
.හොයාගත්තද..?
කුඩු එතනෝල් ගෙන්වූඅයට දඩුවම් දුන්නද...?
පඩි 100000 කින්ම වැඩි කරාද....?
WiFi දුන්නද....?
බයිසිකලයට ගෙවු 50000 ආපසු දුන්නාද..?
ගර්බනී මව්වරුන්ට 20000 ක් දුන්නාද..?
විදුලිබිලට තිබුන ඒකක 90 සහනය හොරෙන්ම 84 ට අඩුකරලා කියා දන්නවාද...?
gas සිලින්ඩරය තුල gas අඩුවෙන් පුරවා මිල අඩුකර ඇති බව දන්නවාද...?
මහ බැන්කුවේ කෝටි 200 මෙගා ඩීල් එකක් උනා දන්නවාද..?
තේ රු 60 රබර් රු 200 මිල 2012 තිබූ මිලගනන් වලට අඩුවී ඇති බව දන්නවාද......?
වී කිලෝව 30 ට වත් දෙන්න බෑ කියලා දන්නවාද...?
හාල් සීනි පොල් පරිප්පු වල මිල ඉහල
ගිය බව දන්නවාද..?
![]()

meka pass wunoth ratata hodai ban. next week wage mokada wenne kiyala. ada thamai genath thiyenne. election eka next week thiyei.Boru.... sanshodana witharayi..!
විධායකය අහෝසි කිරීම රටට අහිතකරයි...meka pass wunoth ratata hodai ban. next week wage mokada wenne kiyala. ada thamai genath thiyenne. election eka next week thiyei.

මහින්ද තමන්ගේම බිල ගෙවාගන්නවා, ඇයි වැරදිද![]()

උඹේ පයිය කොටයි කියලද???![]()
උඹේ පයිය කොටයි කියලමයි කිව්වෙ.. 

ඕකම තමයි තොපිට උනේ... යහපාලනයට පුක දෙන්න ගිහිල්ල දැන් තොපිට උක්ත ආඛ්යාත පැටලිලා රෙවිල ඉන්නේ...
හරියට හරිඋඹේ පයිය කොටයි කියලමයි කිව්වෙ..
උක්ත ආඛ්යාත වල කිසිම වෙනසක් නෑ![]()

උඹේ පයිය කොටයි කිව්වාම උඹට රිදුන නේද? ඇත්ත කියහන්...
රිදුන නේද...???
ඕකම තමයි තොපිට උනේ... යහපාලනයට පුක දෙන්න ගිහිල්ල දැන් තොපිට උක්ත ආඛ්යාත පැටලිලා රෙවිල ඉන්නේ...උඹේ පයිය කොටයි කිව්වාම උඹට රිදුන නේද? ඇත්ත කියහන්...
රිදුන නේද...???
![]()

උඹේ කොට පයියටද????Umbe ammatath riduna kiwwa![]()
දැන් අයිත කියපන් උක්ත ආඛ්යාත අවුල් කියලා පොන්නයා... 

