ඩබල් කැබ් එක ප්‍රාඩෝ එකක් උනා දැන් ඒක BMW X5 එකක් වෙලාද කොහෙද 🤭🤭

P Starlin

Well-known member
  • Sep 25, 2024
    1,374
    1,021
    113
    Panadura
    සල්ලි කාරයෙක්නම් අයි හුත්තො කුලියට thread දාන්නෙ
    මම නම් හම්බකරන්නෑ ගෙදරින් කන්නේ.මදයම පාන්තික ඉහල ආදායම් ලාබී පවුලක්.තොපි වගේ හිගා කකා රජයෙන් කන්න බලන් ඉන්නෙ නෑ අපි.තොපි තමා චිකන් වල බිත්තර වල ගාන අඩු වුනාම ගන්න බලන් ඉන්න හිගන හැත්ත.තෝ දැක්කද පකෝ කුලියට ලියනවා ගොන් වේසිගේ පුතා.
     
    • Haha
    Reactions: handley

    handley

    Well-known member
  • Jun 24, 2018
    7,306
    10,164
    113
    මම නම් හම්බකරන්නෑ ගෙදරින් කන්නේ.මදයම පාන්තික ඉහල ආදායම් ලාබී පවුලක්.තොපි වගේ හිගා කකා රජයෙන් කන්න බලන් ඉන්නෙ නෑ අපි.තොපි තමා චිකන් වල බිත්තර වල ගාන අඩු වුනාම ගන්න බලන් ඉන්න හිගන හැත්ත.තෝ දැක්කද පකෝ කුලියට ලියනවා ගොන් වේසිගේ පුතා.
    ගෙදරින් කන එකෙක්ද රට හදන්න උපදෙස් දෙන්න අනුරට :rofl:
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,660
    75,725
    113
    යකෝ ඉතින් youtube හිගන්නන්න කෝල් කරල උපදෙස් දෙන්න පුලුවන් මට්ටමට ජනාදිපති කෙනෙක් වැටෙන්න ඕනද . :baffled:
    මහින්ද වගේ උනානම් අරූට කතා කරල කනට දෙකක් දීල සයිලන්ස් කරන්වා. මූ කෙලින්ම බයිට් එක වෙලා තියෙන්නෙ. සුදා වගේ උන්ව ගැට ගහල දාන්න ඕනා මොන ආන්ඩුවකින් උනත්. උන් කරන්නෙ ගාන හම්බ කරන්න මිනිස්සු අවුසන එක මිසක් නිව්ස් රිපොර්ට් කරන එක නෙවී.
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,660
    75,725
    113
    මොකක්ද හුත්තො එලිවෙච්ච වෙලෙ ඉදන් විලාප තියනව මුසලයි එලකිරි එකම, තොපේ හාමුලා වගේ ද අනුර ඉන්නත් ඔන දැන්, ගිහින් පුක නොදි පොස්ටරයක්වත් අලොපන් හාමු නැතුව බැරිනම්
    ඇයි පොන්ස් මේ සිංහලෙන් අඬන්නෙ? චන්දේට කලින් english පොස්ට් විතරක්ම නේද දැම්මෙ? ඇයි දැන් මේ නිර්දන පන්තියේ භාශාවට බැහැලා 🤭 🤭
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,972
    167,794
    113
    එකමත් එක රටක
    මහින්ද වගේ උනානම් අරූට කතා කරල කනට දෙකක් දීල සයිලන්ස් කරන්වා. මූ කෙලින්ම බයිට් එක වෙලා තියෙන්නෙ. සුදා වගේ උන්ව ගැට ගහල දාන්න ඕනා මොන ආන්ඩුවකින් උනත්. උන් කරන්නෙ ගාන හම්බ කරන්න මිනිස්සු අවුසන එක මිසක් නිව්ස් රිපොර්ට් කරන එක නෙවී.
    මුන් උන්ට මෙච්චර කල් ලැබිච්ච නැති අවදානෙට , පිළිගැනීමට අහුවෙලා තියෙන්නේ දැන් ...
    දැන් ඔහොම ලව් කරනන් ගිහින් මූ ගණන් ඉස්සුවමත් අරුන් ට අවුල් යනවා . :rofl:
     

    itguy77

    Well-known member
  • Nov 10, 2023
    5,489
    6,083
    113
    අඩො අඩෝ අපි එපා කියන්නෙ නෑ. අපි කියන්නෙ ඒ කාලේ අපි "මෙවා කලාට කමක්නෑ" කියපුවා උන් එපා කියලා දැන් ඒවා කරන එකයි පෙන්නුවේ.

    ඉස්සර ඉඳන් කතාවක් තියෙන්නෙ "කියනකොට එහෙමයි කරන කොට මෙහෙමයි" කියලා. ඒක ආවේ ජෙප්පො නිසා කියලා තමා දැන්නම් හිතෙන්නේ.
    mekanam mahindada manda kiwwe raliyaka

    hariyatama mathaka na,

    minissunta wedak karanwa nam Rolls Royce walin bassath mata okay bn
    kalin aya maybach ehemth padda

    \ meyala enakota ekak kiyala dan wena ekak karana kota prashna enwa thama.

    e wadiyama prashna enne rallata dunnu ayata
    die hard aya nam mokak hari theory ekak apply kara gannwa,
     
    • Like
    Reactions: tharakaf

    elakiri_boy_22

    Well-known member
  • Oct 2, 2022
    1,992
    3,039
    113
    කුලප්පු වෙච්ච බයියෙක්ගෙ විලාප ත්‍රෙඩ් එකට බම්ප් එකක් දැමීමට පැමිනියෙමි
     

    Boole

    Well-known member
  • Nov 4, 2015
    5,777
    6,854
    113
    Wedanawe uparima salakunu .. umba thread maara godak ne anura gana daanne dawasakata
     

    handley

    Well-known member
  • Jun 24, 2018
    7,306
    10,164
    113
    ඇයි පොන්ස් මේ සිංහලෙන් අඬන්නෙ? චන්දේට කලින් english පොස්ට් විතරක්ම නේද දැම්මෙ? ඇයි දැන් මේ නිර්දන පන්තියේ භාශාවට බැහැලා 🤭 🤭
    Ubata terenne neti nisa
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,101
    113
    Owa president pool ekata Mahinda inna kale indan gaththa wahana.. Aluthen gathoth thama case eka adinna ona..
     

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    13,007
    18,917
    113
    මිනිස්සු ආරක්ෂාව වැඩි කරගන්න කියලා කෑ ගහනවා. උබ ඕක දාපන් ඔය පොස්ට් එකෙ කමෙන්ට් එකක් හැටියට උබලගෙ අම්මට හචිං ඇර ඇර ඉන්න වෙන්නෙ.

    චන්ද කඩන්න පුළුවන් ටොපික් හොයා ගනින් හිගන්නො.
    හිතාගන්න පුලුවන් නේද සජිත් , රනිල් පැරදුනේ ඇයි කියල 😜🤣
     

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,610
    25,966
    113
    ඉස්සරත් එනවා බන් බුකෆෙයාර් එකට අනුර,ටිල්වින්,... ජාගොඩ වගේ අය හමුවෙලා තියෙනවා. මම නම් කතා කරන්න ගියේ නෑ. බුම්මගෙන හිටියේ, මමත් බුම්මගෙන හිටියා.
    අනුර අපේ නෑදෑ ගෙවල් වලට එනවා වැඩි කතා බහක් නෑ.
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,741
    87,149
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    උබට එහෙමද හිතුනෙ පොන්නයො සිරිකොතේ ගු කන්න ගියාම

    ඕකා තමයි පානදුර KFC එකේ කුණු බක්කිය.

    නරක් වෙච්ච චිකන් ලොට් එකක් ආවම මූට කතා කරනව. ඌ සල්ලිත් ගෙවලා කුණු ටික ගෙනියන්නෙ 🙈🤮
     

    wca

    Well-known member
  • Nov 14, 2017
    2,949
    5,290
    113
    1727523857265.png
     

    Sathira529

    Well-known member
  • Apr 8, 2019
    3,890
    1
    9,139
    113
    අඩො අඩෝ අපි එපා කියන්නෙ නෑ. අපි කියන්නෙ ඒ කාලේ අපි "මෙවා කලාට කමක්නෑ" කියපුවා උන් එපා කියලා දැන් ඒවා කරන එකයි පෙන්නුවේ.

    ඉස්සර ඉඳන් කතාවක් තියෙන්නෙ "කියනකොට එහෙමයි කරන කොට මෙහෙමයි" කියලා. ඒක ආවේ ජෙප්පො නිසා කියලා තමා දැන්නම් හිතෙන්නේ.
    එපා කියපු එකක වීඩියෝ එකක් දාන්න පුලුවන්ද?