transfer කරන්න පුලුවං.
ඒක නෙමෙයි. උඹ හෙළයට PM එකක් දැම්මාද ?
මුලින්ම කියන්න ඕන මටනම් ඔකුන්ගේ කොම්පැනිය පෙන්නන බෑ
මචන් මැරිච්ච හුනේකුටවත් බය වෙන්න එපා, ඕකුන් දාන නඩු, ඔය උබව බය කරන්න ඔහොම එවන්නේ, අපිටත් නඩු දානවා කියල මීට අවුරුද්දකට කලින් එවල තිබ්බ, තම නම් නඩු දැම්මේ නැ : ලොල්...ස්,
, අපිත් ඩයලොග් ටීවී ගත්ත බිලුත් නියමෙට ගෙව්වා මුන් එක දවසක් කියල එවනවා තව දුරටත් ඔබලාට මෙම මිලට ටීවී සේවාව ලබාදෙන්න බැරිය සේවා ගාස්තුව අපි වැඩි කරනවාය කියල, ඉතින් අපිට ඌරු ජුවල් මුන් එක්ක එහෙම ගත්ත පැකේජේ වල ගණන් වෙනස් කරන්න පුලුවන්ද? ඉතින් එදා ඉදල අපි බිල් ගෙව්වේ නැහැ, ඉතින් ඔය උබට එවල තියෙන ලිවුමම අපිටත් එව්වා, පස්සේ dish එක ගලවන් ගියා, ගලවන්න අපු උන්ගෙන් අපි ඇහැව්වා මොකද ඕක ගලවන් යන්නේ කියල, උන් කිව්වා අපි ගෙවල තියෙන්නේ උපකරණ වලට නෙමේ satelite connection එකට කියල. ඔය එන එවුන්ට ගහන්න එපා බන් පව් උන් ඩයලොග් එකේ උන් නෙමේ, උන් contract ගත්ත සෙට් එකක්, උ කිව්වා තව dish 8000 ට වඩා ගලවන්න තියෙනවා කියල.
මේ උන්ගේ කොම්පැනිය අපිට කරපු එක බලු වැඩක් විතරය් තව ඒවා තියෙනවා , අපේ තාත්ත ගේ ඩයලොග් connection එක disconnect කරනකොට උන් 1500 ඩිපොසිට් එකක් අපි තියල නෑ කියල කිව්වා, ඕන හරකෙක් දන්නවා පොස්ට් paid එකකට ඩිපොසිට් එකක් තියන්න ඕන කියල , එදා ඉදන් අපි ඩයලොග් එකත් එක්ක කිසිම සම්බන්දයක් නැහැ, දන්නා එකෙකුට ගන්න දෙන්නෙත් නැහැ.
මතු සම්බන්දය්
yes but they charge (connection fee) for it alsocontract එකේ තියනවා බඩු උන් ආපහු ගන්නවා කියලා
