Dinakshi fat versionCwuda bn meci
Me wage mahatha cellec toc caranna hithenwa bn
Dina
Dinakshi fat version
ane gono, tho ekigen hodata sepa gaththanam dan nikan kenthi aran ai uba Triger enne,
uba kenthi gaththa kiyala eki kenthi ganne ne, eki wena loli pop eka uragena athal eke athi.
ubath wena pani banis ekak uragena hitapan. nikan mentally watenne nethuwa.
owමටත් ඔහොම්මම තමා මතක් වෙද්දී. පස්සේ හිත හදාගන්නවා ඒකිට mental issues තියෙනව නේද කියල මතක් කරලා..
ෂොපිෆයි නේද?