තවත් මාලිමාවේ පච මෝලෙක් අසරණ වෙයි

shan4djfun

Well-known member
  • Jun 18, 2007
    14,008
    4,599
    113
    JVP පච මොල්ලු තවත් ලිඳේ :lol:

    Further to the previous clarification on the false statement made by the CPC Chairman of the President
    @anuradisanayake

    government on fuel pricing, The clause is very clear, that it is only when the Ministry of Power & Energy or the Government deviates from the pricing formula and sets pricing or by an order by the Government on a fuel subsidy that any operator including CPC is entitled for compensation for the difference in price. The Government is in no way liable to pay for losses incurred by any operator for their inefficiency’s or CPCs pricing.




    nadu danna kiyapan boru kiyala ekata, menna public evidence tiyenawa

    :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

    බලන්න Test කරන්න දෙයක් නැහැ ෆෙල් තමා කියපු කිසිම දෙයක් කරගන්න බැරි පොන්නයෙක්🤣🤣

    2048 wenakan iwasapan :rofl: :rofl: :rofl:
    ------ Post added on Nov 6, 2024 at 9:41 AM
     
    • Dislike
    Reactions: YelaWolf

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx


    nadu danna kiyapan boru kiyala ekata, menna public evidence tiyenawa

    :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:


    2048 wenakan iwasapan :rofl: :rofl: :rofl:
    ------ Post added on Nov 6, 2024 at 9:41 AM

    කාන්චනයා ගහපු ගිවිසුමක් කෑන්සල් කරන්න බෑරි තරම් පොන්නයොද බන් ඉන්නේ දෑන්.. මොන ලෑජ්ජා නෑති කතාවක්ද ඒක
     

    shan4djfun

    Well-known member
  • Jun 18, 2007
    14,008
    4,599
    113
    කාන්චනයා ගහපු ගිවිසුමක් කෑන්සල් කරන්න බෑරි තරම් පොන්නයොද බන් ඉන්නේ දෑන්.. මොන ලෑජ්ජා නෑති කතාවක්ද ඒක
    eka tamai unta ona kerane, etakota thel nathi wenawane neda. mona පොන්නයොද neda
     
    • Dislike
    Reactions: YelaWolf

    Giant

    Well-known member
  • Jan 24, 2016
    7,628
    9,423
    113
    @monson කියක් හම්බෙනවද බං මේකේ පෝස්ට් දානවට? ජෝක් නෙමේ සිරා අහන්නේ 🥱
    ජොක් නෙමේ සිරා අහන්නේ ඇයි බන් මුට රෙද්දේ රෙවිලා

    5000/= කුක්කන් ආවේස වී ඇත.
    ඔයාට නම් 7500ක්වත් දෙන්න වෙනවා උන්ව බේර ගන්න පුක දෙන තරමට
    රිදෙන් නැද්ද බන්
    ------ Post added on Nov 6, 2024 at 7:33 PM

    එහෙමයි කියලා 2/3 නැති වෙනවද...
    නෑ මිත්‍රවරුනි නෑ 😅
    මට හිතෙන් නෑ මිතුරේ
    අනුරයා නානවා හාානවා
    ------ Post added on Nov 6, 2024 at 7:33 PM
     
    • Haha
    Reactions: Dr.Amdan and KDH

    elektro

    Well-known member
  • Apr 18, 2011
    6,884
    9,413
    113
    Tropical Island Of Sri Lanka
    ජොක් නෙමේ සිරා අහන්නේ ඇයි බන් මුට රෙද්දේ රෙවිලා


    ඔයාට නම් 7500ක්වත් දෙන්න වෙනවා උන්ව බේර ගන්න පුක දෙන තරමට
    රිදෙන් නැද්ද බන්
    ------ Post added on Nov 6, 2024 at 7:33 PM


    මට හිතෙන් නෑ මිතුරේ
    අනුරයා නානවා හාානවා
    ------ Post added on Nov 6, 2024 at 7:33 PM
    හුත්තෝ.රෙද්දේ රෙවෙන්න මට අහේනියක් නැ. මම ලංකාවේ නෙමේ ඉන්නේ. ප්‍රශ්නයක් ඇහුව විතරයි. දුපත ඇතුලට හිරවෙලා එක එක හුත්තිගේ පුතාලට සල්ලිවලට කඩේ යන තොපේ ජිවිත පව් හුත්තෝ. ලොකේ රටවල් 10-15ක්වත් දැකල නැතිව , ඔය වගේ පොන්නකම් කර කර ඉදපං. අනුරයා නෙමේ මොකා ආවත් මට වැඩක් නැ.
     

    Giant

    Well-known member
  • Jan 24, 2016
    7,628
    9,423
    113
    හුත්තෝ.රෙද්දේ රෙවෙන්න මට අහේනියක් නැ. මම ලංකාවේ නෙමේ ඉන්නේ. ප්‍රශ්නයක් ඇහුව විතරයි. දුපත ඇතුලට හිරවෙලා එක එක හුත්තිගේ පුතාලට සල්ලිවලට කඩේ යන තොපේ ජිවිත පව් හුත්තෝ. ලොකේ රටවල් 10-15ක්වත් දැකල නැතිව , ඔය වගේ පොන්නකම් කර කර ඉදපං. අනුරයා නෙමේ මොකා ආවත් මට වැඩක් නැ.
    අනේ නිකන් පලයන් වේසිගේ පුතා යන්න හමන්න ගන්නැතිව. උඹේ පුකේ ප්‍රශ්නේ ලොකු ඇති අන්රයට බනිද්දි. තෝ අලි පුකෙන්ද ආවේ රටෙන් එලියට ගියා කියලා. වේසිගේ පුතෝ මාත් ඉන්නේ රටෙන් එලියේ තමා. බොලෑ මහ ගෑනිට ඇර ගන්න ආස හින්දා වෙන්නැති වේසිගේ පුතා නියම සිංහලෙන් ටෝක දැම්මේ. රටවල් 10 - 15 නෙමේ හුප්තෝ 30ට වැඩියෙන් දකින්න අතේ විසා එක තියෙනවා. ඔළුව ඉදිමුනාට කමක් නෑ හැමිනෙන ටෝක දෙන්න එපා වේස පකයා. මුහුදු කැරියා. කපා ගනින් අනුරයට කියලා මෝඩ මුසල කාලකන්නියා. රටින් එලියට ගියා කියලා මුගේ තියෙන හමන්නන ලොකු කම. එකත් කමක් නෑ කැරි බල්ලා දුපතේ එකෙක්ට කිව්ව නම්. මුන් ලංකාවෙන් අඩිය එලියට තිබ්බම හෙණ පකයෝ කියලා හිතාන ඉන්නේ
     

    elektro

    Well-known member
  • Apr 18, 2011
    6,884
    9,413
    113
    Tropical Island Of Sri Lanka
    අනේ නිකන් පලයන් වේසිගේ පුතා යන්න හමන්න ගන්නැතිව. උඹේ පුකේ ප්‍රශ්නේ ලොකු ඇති අන්රයට බනිද්දි. තෝ අලි පුකෙන්ද ආවේ රටෙන් එලියට ගියා කියලා. වේසිගේ පුතෝ මාත් ඉන්නේ රටෙන් එලියේ තමා. බොලෑ මහ ගෑනිට ඇර ගන්න ආස හින්දා වෙන්නැති වේසිගේ පුතා නියම සිංහලෙන් ටෝක දැම්මේ. රටවල් 10 - 15 නෙමේ හුප්තෝ 30ට වැඩියෙන් දකින්න අතේ විසා එක තියෙනවා. ඔළුව ඉදිමුනාට කමක් නෑ හැමිනෙන ටෝක දෙන්න එපා වේස පකයා. මුහුදු කැරියා. කපා ගනින් අනුරයට කියලා මෝඩ මුසල කාලකන්නියා. රටින් එලියට ගියා කියලා මුගේ තියෙන හමන්නන ලොකු කම. එකත් කමක් නෑ කැරි බල්ලා දුපතේ එකෙක්ට කිව්ව නම්. මුන් ලංකාවෙන් අඩිය එලියට තිබ්බම හෙණ පකයෝ කියලා හිතාන ඉන්නේ
    ;)
    පේනවා පේනවා හැසිරෙන විදිය
    ගෙවල් දොරවල් විකුනලාද , නැත්නම් කාගෙන් ණයක් අරගෙනද රට පැන්නේ..නෝනා ස්ටුඩන්ට් ,උබ ඩිපෙන්ඩන්ට්ද.. මුඩුක්කු ගතියනම් පේනවා උබේ ලෙසටම
    :lol:
     
    • Haha
    Reactions: SIC and Giant

    Giant

    Well-known member
  • Jan 24, 2016
    7,628
    9,423
    113
    ;)
    පේනවා පේනවා හැසිරෙන විදිය
    ගෙවල් දොරවල් විකුනලාද , නැත්නම් කාගෙන් ණයක් අරගෙනද රට පැන්නේ..නෝනා ස්ටුඩන්ට් ,උබ ඩිපෙන්ඩන්ට්ද.. මුඩුක්කු ගතියනම් පේනවා උබේ ලෙසටම
    :lol:
    නෑ බන් ජොබ්
    ඇයි සැකද. උඹට විතරද මේ ලෝකේ work permit එකක් වදින්න චාන්ස් තියෙන්නේ. මම ස්ටුඩන්ට් හරි ඩිපෙන්ඩන්ට් හරි ආවානම් මේවගේ ලගින්න සහ උඹලා වගේ මෝඩ මුසලයන්ට රිප්ලයි කර කර ඉන්න වෙලාවක් ලැබෙන්නේ නෑ බන්. ඒක උඹටත් තේරුම් ගන්න මොලේ ලොකු ඇතිනේ. උඹ මාර මම පොර ඩෑල් එකක්නේ බන්. :ROFLMAO: :LOL:

    හුත්තෝ කියලා පටන් ගත්තේ මමද බේසිකයෝ. අවජාතකයට තමන්ගේ වැරද්ද පෙන්නේ නෑ. අනුන්ගේ වැරද්ද නම් ලෙසටම දකිනවා මෝඩ මුසලයා. ඕවා මහ එවුන්ගේ වැරදි බන්. ජාන අඩුපාඩු. සමහරවිට මහ මනුස්සයා කියලා උඹ හිතාන ඉන්න කෙනා නොවෙන්න පුළුවන් ඇත්ත කෙනො:yes: . තමන් තමයි පොර. අනික් එවුන් අඩුකුලේ. අනික් එවුන් රට ආවොත් එක්කෝ ස්ටුඩන්ට්. නැත්නම් ඩිපෙන්ඩන්ට්. මරු පුකේ ලොජික් අහ්. උඹේ මොලේ මාරයි අපතයා :ROFLMAO: :ROFLMAO:
     
    Last edited:

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    eka thama hutho kiyane ubalata mara hadisiyane. awurudu ganak puka dila ubalata mara hadisiya


    අනේ හුත්තෝ අනුර කියන්නේ ෆෙල් පොන්නයෙක් කියලා දැන් වත් මොළේ කල්පනා කරලා තේරුම් ගනින්🤣🤣
    අනුර කියන්නේ කයිවාරු කාරයෙක් විතරයි🤌
     

    navodya

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    අනේ හුත්තෝ අනුර කියන්නේ ෆෙල් පොන්නයෙක් කියලා දැන් වත් මොළේ කල්පනා කරලා තේරුම් ගනින්🤣🤣
    අනුර කියන්නේ කයිවාරු කාරයෙක් විතරයි🤌
    hari u fail kiyala hithamuko. ethakita hukanno kiyapan balana dan pass eka mokada kiyala ube hithe inna. ube account ekata salli ewana eka kiyapanko uba asa eka mokada.
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    hari u fail kiyala hithamuko. ethakita hukanno kiyapan balana dan pass eka mokada kiyala ube hithe inna. ube account ekata salli ewana eka kiyapanko uba asa eka mokada.
    අනුරට වඩා නම් මෝඩ පූතානොත් යමක් කරගන්න දන්නවා 🤣
    අනුර ආවා කියලා කරපු දෙයක් නැහැ නේ වෙනම එකක් තියා තෙල් ගන්න කොම්පැණි ඒකවත් වෙනස් කරගන්න බැරි උන පොන්නයා නේ ඌ 🤣
     

    monson

    Well-known member
  • May 7, 2007
    25,755
    28,888
    113
    මේක සරල සිදුවීමක් නෙවෙයි‍, මේ ආණ්ඩුවෙ ලොක්කන්ට ඉංග්‍රීසියෙන් ලියුමක් යැවුවොත් ගානක් කපාගන්න පුලුවන් තත්වයක් තියෙන්නෙ. එක අතකට මේ වගේ වහු පැටවු ආණ්ඩු බලය ගත්තම මීට වඩා මොනවා බලාපොරොත්තු වෙන්නද? කියද්දි කිවුවෙ ආචාර්ය මහාචාර්යවරු දාලා කරන්නෙ කියලා අවසානෙ වෘතිය සමිති නායකයට ආයතනය බාර දුන්නා.
    🤧

    මුංගෙ පෞර්ෂය කියන්නෙ ලියුම නීතිපතිට යවලා ගෙවන්න ඕනද නැද්ද නැත්තං මොකද්ද ගේන ප්‍රතිතර්කය කියලා අහගන්නත් කලින් ලියුම දැක්ක ගමං අත පය වෙවුලලා සභාපතිත් බය වෙලා ප්‍රෙස් තියෙනවා‍, ජනාධිපතිත් බය වෙලා තැන් තැන් වල කිය කිය යනවා‍, ආර්ථික කමිටුත් බය වෙලා. වාසනාවට මේ ටොප් බඩු ටික බලය ගන්න කලින් අර ණය ප්‍රතිව්‍යුහගත කිරීම කරගත්තෙ.
    ඒ වගේ⁣ ටේබල් වලට යැවුවා නං මුන්ට පැම්පස් අන්දලා යවන්න වෙන්නෙ.
    🤣

    මුංට කවුරුහරි ඉංග්‍රීසියෙන් LOD එකත් යැවුවොත් එකවුන්ට් නම්බර් එකකට කෙලින්ම සල්ලි දාන සීන් එකක ඉන්නෙ.
    🤣

    සද්ධා අහද්දි නීතිපති ගෙවන්න ඕන නෑ "කිවුවොත්" කියලා මූ කියන්නෙ "ඒ කිවුවොත්නෙ"
    😂
    මූට ඒ ඔක්කොටම වඩා පෙන්නගන්න ඕන ගෙවන්න ඕනමයි කියන එක.



    ඊයේ ජනාධිපතිවරයා සිරසේදී කිව්වා රජයට මේ ගිවිසුම නිසා ඉන්ධන මිල අඩු කරන්න බෑ කියන එක සම්පූර්ණ බොරුවක් , තෙල් වල බදු අඩු කිරීම මගින් හෝ සිපෙට්කෝ එක සිය වියදම් අඩු කිරිම මගින් ඉන්ධන අඩුවට දුන්නා කියලා අනිත් සමාගම් වලට ගෙවන්න අවශ්‍ය නෑ.
    එහෙම කරන්න වෙන්නේ රජය ප්‍රතිපත්තිමය තීරණයක්; ඒ කියන්නෙ දේශපාලන තීරණයක් මත ඉන්ධන වලට යම් සහනාධාරයක් නියම කරලා ඒ මිලට දෙන්න නියම කලොත්, එයින් වෙන අලාභය අදාල සමාගමට දෙන්න වෙන්නේ. ඉතින් ඒ කාරණාව අනිවාර්යයෙන් විය යුතුයිනෙ. ඇයි ඒ?
    කිසිදු සමාගමක් කැමති නෑ රජයේ දේශපාලන තීරණ මත අලාභ ලබන්න. එහෙම විය යුතුත් නෑ. ඒ නිසා ඒ සහනාධාර නිසා වෙන පාඩුව ඒ සමාගම් වලට ගෙවන්න ඕනා, ඒක සාමාන්‍ය වෙළදපොල තත්වයක්. මීට කලින් ගෝඨාබය සැමන් පරිප්පු අඩුවට දෙද්දිත් ඒකේ අලාභය කාගීල්ස් එකට කීල්ස් එකට ගෙව්වා. මීට කලින් මිල සූත්‍ර නැතිව ඉන්ධන වලට සහනාධාර ගලපාගෙන යද්දි ඒ අලාභය IOC එකට ගෙව්වා.
    එක්කෝ ජනාධිපති වරයාව අදාල බලධාරීන් නොමග යවලා තියෙනවා, නැත්නම් ජනාධිපති වරයා හිතා මතා අපිව නොමග යවනවා. ඒ නිසා මේ ගැන ඇත්ත කියන්න වගකීමක් තියෙනවා. මිල සූත්‍රය කියාත්මක කලයුතුයි. ඒකෙ කිසිවරදක් නෑ, අනික මිල අඩු කරන්න කිසිම අවශ්‍යතාවයක් නෑ. එහෙම කලොත් ආයේ සිපෙට්කෝ එක අලාභ ලබනවා නැත්නම් රජයේ බදු ආදායම අහිමිවෙලා IMF කොන්දේසි ඉටු කරන්න බැරි වෙනවා. මෙන්න මේ ඇත්ත කාරණා වහලා, බොරු සමාජගත කිරීම දිගුකාලීනව එච්චර සාර්ථක නෑ.
    සරළව කියනවා නම් අනුර කියනවා වගෙ එයාලට ඕන වුනත් ඉන්ධන මිල අඩු කරන්නා බැරි පැරණි ආණ්ඩුව ගහපු අපේ රටට අවාසි සහගත ගිවිසුමක් නිසා නෙමෙයි. මිල සූත්‍රයට එහායින් සහනාධාර ගලපලා තෙල් මිල අඩු කරොත් ,
    1) IMF එක්ක තියෙන එකඟතාවයක් උල්ලංඝනය කරා වෙනවා. කිසිම විදියකට ඉන්ධන වලට සහනාධාර දෙන්න, දැන් තියෙන එකඟතාවය එක්ක බෑ.
    2) එහෙම දේශපාලන තීරණයක් අරගෙන සහනාධාරයක් ගැලපුවොත්, ඒක මිල සූත්‍රයට අනුව වෙන දෙයක් නොවන නිසා, Ceypetco වලට වගේම අනෙකුත් සමාගම් වලට ඒ සහනාධාර අඩු කිරීම නිසා වෙන පාඩුව රජයේ භාණ්ඩාගාරයෙන් ගෙවන්න වෙනවා...
    අනුරට විසඳුම් -
    අනුරට ඕන නම් එහෙම ceypecto එකට පාඩුවක් නොවී සහ අනිත් සමාගම් වලට පාඩු ගෙවන්නෙ නැතිව, මිල සූත්‍රයට එහායින් මිල අඩු කරන්න අවශ්‍ය නම් costs අඩු කරලා ඒක කරන්න පුලුවන්. එහෙම නැත්නම් රජයේ භාණ්ඩාගාරයට එන්න තියෙන බදු ආදායම අඩු කරගෙන මිල තව අඩු කරන්න පුලුවන්..
    ඔය කියන ගිවිසුමේ අදාළ වගන්තියේ සිංහල අදහස මෙහෙමයි.
    " විදුලිබල හා බලශක්ති අමාත්‍යාංශය හෝ රජය මිල සූත්‍රයෙන් බැහැරව මිල නියම කළ විට හෝ ඉන්ධන සහනාධාරයක් මත රජය විසින් කරන ලද නියෝගයක් මත පමණක් Ceylon Petroleum Corporation ඇතුළු ඕනෑම ක්‍රියාකරුවෙකුට වන්දි ගෙවීමට හිමිකම් ලැබේ.
    මිලෙහි වෙනස, ඔවුන්ගේ අකාර්යක්ෂමතාවයේ හෝ CPCs මිලකරණය සඳහා කිසියම් ක්රියාකරුවෙකු විසින් සිදු කරන ලද පාඩු සඳහා ගෙවීමට රජය කිසිදු ආකාරයකින් වගකිව යුතු නොවේ."

     
    Last edited: