මායි gf යි 500, 500 දාල රු. 700 කට කොත්තුවක් ගත්තා. ඉතිරි 300 අපි 100, 100 බෙදාගෙන 100 ක් tip තිබ්බා. දැන් අපි 400, 400 දාලා. Tip එක 100 එක්ක 900 යි. දාපු 1000 න් ඉතිරි 100 ට මොකද වුණේ? ඔයා ගත්තද?![]()
![]()
themunada?මායි gf යි 500, 500 දාල රු. 700 කට කොත්තුවක් ගත්තා. ඉතිරි 300 අපි 100, 100 බෙදාගෙන 100 ක් tip තිබ්බා. දැන් අපි 400, 400 දාලා. Tip එක 100 එක්ක 900 යි. දාපු 1000 න් ඉතිරි 100 ට මොකද වුණේ? ඔයා ගත්තද?![]()
![]()
Kottuwa 700 nan ekek wiyadam karala tiyenne 350. Thawa 100k gattama 450. 450*2=900. Tip eka 100th ekka ekathuwa 1000මායි gf යි 500, 500 දාල රු. 700 කට කොත්තුවක් ගත්තා. ඉතිරි 300 අපි 100, 100 බෙදාගෙන 100 ක් tip තිබ්බා. දැන් අපි 400, 400 දාලා. Tip එක 100 එක්ක 900 යි. දාපු 1000 න් ඉතිරි 100 ට මොකද වුණේ? ඔයා ගත්තද?![]()
![]()