kohomada kiyanneඅර දම්මාලොක කියන එකත් පට්ට කොලු කාරයෙක්
Oka kohomath ekama pawle mahana una ewun daganne. Ilaga atamasnadipathi unge pawlenma denatama mahana karala.හිටපු අටමස්තානාදිපති, දැන් ඉන්න අටමස්තානාදිපති, ඔක්කොම බඩු කාරයො තමා, උන්ට හොර ගෑනු ලමයි ඉන්නව වටෙම,
අර දම්මාලොක කියන එකත් පට්ට කොලු කාරයෙක්
බත්තරමුල්ලෙ සීලරතනයගෙ නමින් ඒ කාලේ පේජ් එකක් හදලා සුපිරි ආතල් එකක් ගත්තෙ මන්ටැක්ටරෙන් චන්දෙ ඉල්ලන් විහිලුවක් උන ඝනය
පොරව හයිප් උනේ ඒකෙන් 
Owa karanne eka eka ge black money launder karanna..hondatama dannawa ekaගස් ගල් පේන්න බැරි සිමෙන්ති පික්කො සෙට් එක. පුරා විද්යා ස්ථාන වල තඩි ඇට දෙක නැති සිංහයො වගෙ ගොන් පාට් හදන පිස්සුව වගේ එවා
Man danna ekek hitiya u reta color kit gahagena bike padinna yanawa Kollo ekkaපන්සලේ ගණයට මගේ යාළුවා සිගරට් ගිහින් දුන්න දවසේ ඉදන් ගනගෙඩි සේරම එපා උනා
මු දානෙට ආවහම උරු මස් වෙනම ගෙන්න කියනවා..![]()

Read the thread/thread title. We are not talking about BuddhismThatte gala siwuru porawagaththa aya hinda budhu dahama epa Una kiyanne eyi ban... Ubala thatteta asa hindada baudda une???
TrueThattayo passe yanne natuwa Buddhist philosophy eka vitarak follow karanam hari. Dan kale thattayo okkoma wage ekai. Honda hamuduruwaru hari adui.![]()
Sorry... I should have been more specific... My comment was not regarding the OP... There are some comments here which has similar meaning...Read the thread/thread title. We are not talking about Buddhism
True
------ Post added on Jun 1, 2023 at 3:39 PM
ඒ කේස් එක යට ගියා නේදකොටුවේ ගණයා එක සැරයක් නෝන්ඩි උනා නේද 15 පොඩි කෙල්ලෙක් රේප් කරලා. ඒකිට බිස්නස් කාරයෝ සෙට් එකක්ම ඇරලා තිබ්බ. උන්ගේ එක එක නම් එලියට දැම්ම වගේ මතකයි. අන්තිමේ පරීක්ෂණ කරගෙන යද්දී කොටුවේ පොඩ්ඩත් ලිස්ට් එකට ආව විතරයි නඩුව යට ගියා.