mamanam rep kapuwe nah uba hithapn ban ubalage ekek ubalage agamika nayakyekta ponnaya kiyala katha koroth ubat athi wenne mona hagimakda
jathiwadaya paththakin thiyamu hithata ekagawa kiyapan dukak danenawa neda![]()
machan etta kataawa sehenna dukak denanawa kaaatah tarah yanawa aagamata benapu gaman....oyaage aagama oyaata loku wagema mata mage aagama loku wediy but aagamakata banina eka man koethma anumata karanne ne ....
kage fake ekada me
eka godak unta therenne nah


