දඹුල්ල_මුස්ලීම්_පල්ලිය

Nolimit truth

Banned
Apr 6, 2012
300
13
0


ඉහත විඩියෝව සම්බන්ධයෙන් බෞද්ධ සමාජයෙන් විමසන්න‍ට ඇත්තේ සරල පැනයකි. එනම්, 'මෙහිදී ස්වාමින්වහන්සේලා ක්රිජයාකල ආකාරය පිලිබදව සැබෑ බෞද්ධයෙකු ලෙස ඔබට ආඩම්භර වීමට හැකිද?
bahutharayanta lanakaveth power na, Apita mulu lokema power thiyanawa..
eka hithala weda karapalla....ekai janathi pathithuma athulu deshapalana kawruth apith ekka sadda danna ennathe
 

Nolimit truth

Banned
Apr 6, 2012
300
13
0
ubalata arina apiwath mawwe ubalage allada,
ay ban alla ubalage kona kapann kiwwe?

mage aagama gena vesi puthalata kiyanda awasha na....
eka prashnai thiyanne...tholata lankave inna muslim kattiyata monadha karanda puluwan kiyala kiyapan nikan dhagalannethuwa
 

lushanchami

Member
Feb 11, 2012
396
15
0

Uba kohameda kiyane meka .. Baudda ratak kiyala??
Budu Hamuduruwa Lankawata avilaa giya vitharai..
Ubala Oluwata Allagena natanwa ..
Indiayawe .. Budu Hamuduruwa Ipaduna thanath marunu thanath dain mokuth nallu boru namm google karala balapan budu hamuduruwo koheda marune ethana dain mokada thiyane kiyala

mata ubath ekka argue karanna one naha.. mokada ubalath ekka argue karanna deyak nathi nisa.. poddak ubalage mole pawichchi karala hithala balanna.... allah okkoma mawwa kiyanawa neda ubala? ehenam ai bun wena agam wala ayath mawanne? ubala moon ta wanda neda lagak wenakan? eeta passe american karayo hadata giyata passe ae wadeth chaa una.. ubalage agama gana katha karanawa num ithin marenakan unath katha karanna dewal thiyenawa.uba danne nadda india wala buddagama nathi kare Mogal emperor kiyala? ae kalakanniya ahinsaka monks lawa mara mara muslim agama india wala spread kala.ewath ithin allah ge miracles thamai neda bun? apita buduhamuduro koheda hitiye,piriniwan paawe koheda wadak naha bun. apita wadagath wenne budun deshana karapu darmaya witharai!
 

shehan6262

Member
Oct 27, 2008
322
19
0
Rome, Laurentina
මේක සිංහල බෞද්ධ රට. අපිට සෞදි අරාබියේ පන්සල් හදන්නෙ දෙන්නෙ නෑ ඒ වගේම අවුරුදු දහස් ගනනක් පරණ බුදුපිළිම වහන්සේලා ඇෆ්ගනිස්තාන මුස්ලිම්වරු විනාශ කලා. අපේ ‍රටේ අපිට ඕන දෙයක් කරන්න පුළුවන්. උඹලටත් තියෙන්නෙ ජාතිය මොකක් උනත් අපේ රටේ ඉන්නවානම් රටේ හැටියට ජීවත් වෙන්න. එතකො කිසිම බාධාවක් නෑ. බෞද්ධ පූජා භුමි අශ්‍රිතව මුස්ලිම් පල්ලියක් ඉදි කෙරන එක සාධාරණ නෑ කොහොමත්ම‍. මුස්ලිම් පල්ලි පොඩියට පටන් අරගෙන අන්තිමට ලවුස් පීකර් දාලා නවත්තන්නෙ.
 

sinhaleseman

Active member
  • Aug 20, 2011
    476
    83
    28
    everywhere
    සිංහල යාලුවනේ මෙතන අපි තේරුම් නොගත්ත දෙයක් තියෙනවා. මේ video එක දාල තියන ඉන්න මාද්‍ය ගැනයි . දැක්ක නේද video එක .මේකේ තියෙන එක වාක්‍යක් මුන් 5,6 වතාවක් දානවා අපේ හාමුදුරුවෝ කියන වචනයක් අල්ලාගෙන . මුන් එතනම සමහර තැනකදී අපිට අවාසි වෙන තැනක් අල්ලාගෙන" බුද්දියේ විමසුමට " කියල දානවා . මුන් කරන්න හදන්නේ අපේ සමහර අවස්ථා අරගෙන ඒවා ජාතිවාදී කරලා ඒක news වලට දල බලන අයගේ ඔලුවට දාන්න. මේක කුට මාද්‍ය උපක්‍රමයක්. මේක අහල අපේ සමහර ගොන්නු ජාතිවාදී ලේබල් කරන්න පසුබට වෙන්නේ නැහැ මේවට ගිය කට්ටියව . මේ සිරස මාද්‍ය ජලය තරම් කුපාඩි මාද්‍ය ජාලයක් තිබ්බේ නැහැ .දැන් උන්ගෙන් ඒක ඔක්කොටම බෝ වෙලා . හැම කුපාඩි වැඩකටම උපත මුන් . ටෙලි නාට්‍යක් ගත්තත් හැටි ඔහොමයි .මේක පිටිපස්සේ නපුන්සක බලු රැල ඉන්න බව පැහැදිලියි .
     

    Pink panther

    Well-known member
  • Nov 8, 2011
    23,234
    3,134
    113
    36
    ~ ση тнє ƒℓσω ~
    mewa munta kiyala wadak naha ban Moleyak thiyanda epai therum ganda
    ඔව් ඔව් උඹලට මොලෙ තියෙනවා, ඒකනේ ෆේක් වලින්ම රන් කරන්නෙ අල්ලව.. රියල් එකෙන් ආවොත් බබා ලැබෙන බව දන්නවනෙ.. :rofl: උඹලට උඹලගෙ අල්ලට වඩා එලකිරි එකේ ID 1 වැදගත් උනා.. අනේ හුකේ..:P
     

    akozlov68

    Member
    Nov 18, 2011
    1,361
    234
    0
    Sri Lanaka
    He ddn't made by any1 to show his statue! he made Everything

    අනෙ තො වගේ මොඩ හරකෙක්..නබියා වගෙම උපන් ගෙයි ගොන් බූරු තකතිරුවෙක් උබ:growl:.මොලයක් කියල එකක් යන්තන් හරි තියනවන්ම් හිතල බලපන් අල්ලා කිවුව එව මෙ කපෙට වෙන්න පුලුවන් දෙවල්ද කියලා.දැන් උබල කියන විදියට මෙ ඔක්කම මැවුවෙ අල්ලාද?තාම ලොකෙ පැතලි කියලද හිතන්නේ?ඔය කතා උබ වගෙම මෝඩ හම්බයෙක්ට කියපන් අපිට කියන්ඩ එන්නෙ නැතුව.
     

    Fox C2

    Well-known member
  • Aug 27, 2011
    15,275
    2,675
    113
    nomans land
    mage aagama gena vesi puthalata kiyanda awasha na....
    eka prashnai thiyanne...tholata lankave inna muslim kattiyata monadha karanda puluwan kiyala kiyapan nikan dhagalannethuwa
    lankawe inna unata newe, tho waren karala pennanna!
    amaruwen es piyan, nahe wahagena thota karanne tho dagalanawa wadi nisa:lol:
     

    Mahfud_EK

    Member
    Apr 28, 2012
    10
    0
    0
    ubalata power thiyena hindada bun american karayo duwanna gahanne? :rofl:

    ehenamm ubalata power thiyanwa namm geevee election eky muslims country support nathuwa vote karala penanda epai.. ubalage budu hamuduruwo .. ipaduna marunaa rata wath vote karapu nathi eky .. :P
     

    akozlov68

    Member
    Nov 18, 2011
    1,361
    234
    0
    Sri Lanaka
    bahutharayanta lanakaveth power na, Apita mulu lokema power thiyanawa..
    eka hithala weda karapalla....ekai janathi pathithuma athulu deshapalana kawruth apith ekka sadda danna ennathe


    ප* තමා උබලට තියන බලය..ඒක වෙන්ඩති ඇමරිකන් කාරයො උබලගෙ රටවල් වලටම ඇවිත් හම්බයොන්ට කුඩුවෙන්ඩ ගහනකල් කුරනෙ ටොයිලට් වලට දානකන් සද්ද නැතුව ඉන්නේ.කෝ උබලගෙ මහ ලොකු බලේ.බලපන් දවසකට හම්බයො කියක් මැරෙනවද කියල..සිරියාව,ඉජිප්තුව පකිස්තන්,ලිබියාව,ඇෆ්ගනිස්තාන් වගෙ රටවල් වල කොහොමද හම්බයොන්ට කුඩුවෙන්ඩ ගහන හැටි.ඉශ්‍රායලය කොහොමද පලස්තීනෙ හම්බයොන්ව මරන හැටි.ලොල් ලොල් අපිටනම් පට්ට ආතල් උබල මැරෙද්දි.බලපන් මෙ අවුරුද්ද ඉවර වෙන්ඩ කලින් ඉරානෙටට්ත් කුඩුවෙන්ඩ ගහන හැටි.කො උබලට මොනවද කරන්ඩ පුලුවන්.පකිස්තනෙටම අවිත් සාමන්ය මිනිස්සු 100ක් විතර මරල යන්නෙ ඇමෙරිකන් කාරයො..හොදවැඩේ,තව හම්බවෙනව බලගෙන ඉදපන්....ඇමෙරිකාවට ඊශ්‍රායලට ජයවෙවා.තවත් හම්බරටවල් විනාශ කරන්ඩ ශක්තිය දඉරිය ලැබේවා..:yes::yes:
     
    • Like
    Reactions: Madushankab

    Madushankab

    Member
    Jun 5, 2011
    251
    12
    0
    Kandy
    bahutharayanta lanakaveth power na, Apita mulu lokema power thiyanawa..
    eka hithala weda karapalla....ekai janathi pathithuma athulu deshapalana kawruth apith ekka sadda danna ennathe

    ලොකෙම power එක තියෙන නිසා වෙන්න අති obama තම්බින්ට පන්න පන්න නෙලන්නේ :rofl::rofl:
     
    • Like
    Reactions: akozlov68

    professor

    Member
    Apr 23, 2012
    360
    38
    0
    lab එකේ
    funny-muslim-protestors001-1.jpg