government approved hospital
------ Post added on Mar 13, 2021 at 10:12 AM
government approved hospital
------ Post added on Mar 13, 2021 at 10:12 AM
apo naa call karala yanna. laksha ganan bill kadanne english beheth karana private hospital ne.goyaama bill laksa ganan
Ok
call karala balannaOk tks
Bthank
Bump
thanksBump
Ubarabitin lamayek hambunada?apo naa call karala yanna. laksha ganan bill kadanne english beheth karana private hospital ne.
minissu koheda amaruwe daane. awashya kena yai. ubalata ara dewala gaane yana eka sure. sinhala beheth walata wadaUbarabitin lamayek hambunada?
Hambunanam wirmterak owa dhn minissu amaruwe danne natuwa.
Dewala wala yanne kawda huttobump
minissu koheda amaruwe daane. awashya kena yai. ubalata ara dewala gaane yana eka sure. sinhala beheth walata wada.oka government register hospital ekak .nathuwa horen karan yana ekak newai.
------ Post added on Mar 14, 2021 at 12:22 PM
Dewala wala yanne kawda hutto.owa gon aathal witerai
.ochchara sinhala beheth kerana waddo innewanm oya daas ganan minissu mareida ooi cancer ehema hadila
![]()
hope it makes you to think something.You may only living in main stream. But there is always another path it's called alternative. Ayurveda is one of best and effective alternative medicine in the world. Allopathic means not everything. Everything has something.
I personally know a lady who got pregnant after ayurveda treatments. I am not sure about this place. I just wanted to fix your wrong claimed.
hope it makes you to think something.