මහී 2005-2015 පඩියෙන් calli අරන් තිබ්බෙ නැහැ, ඔක්කොම බැංකුවේ තිබ්බේ. 2021ද කොහෙද මෝඩ යකා විද්දෙ ඒ සල්ලි තිබ්බ අකවුන්ට් එකට. ඒ කියන්නෙ ඌ ඒ කාලේ වියදම් කරලා තියෙන්නෙ වෙන කොහෙන් හරි ආපු සල්ලිමහින්දගේ නාමල්ගේ අවුරුදු ගානක පඩිය පෙන්ෂන් එක එකතුකාරම ඔච්චර එන්නේ නෑ නේ.
It further states that a sum of Rs. 35 million has been withdrawn from the relevant bank account. It was reported on social media that Rs. 50 million had been swindled from Mahinda’s bank account. Udith Lokubandara is the main suspect in this case.
‘Lankadeepa’ report states that the salaries received after Mahinda Rajapaksa was elected President had been deposited in the account.
අන්න එ්කයි.gatta lowet gatta, e witarak newe tawa dewal tiyanawa. Oppu karanna baa. Naduwe wisi wenawa. Go sleep now
Mulinma decent pita jeewath weyan. Minihek unama renna thanak. Hoda kamak kala inna ooneකියහන්කො
මුලින්ම 2023 පෙබරවාරියි, 2026 සැප්තැම්බරුයි අතර අවුරුදු 3.5 කට වැඩි වෙනසක් තියෙනවා කියල තේරුම් ගනින්.Mulinma decent pita jeewath weyan. Minihek unama renna thanak. Hoda kamak kala inna oone
Bari wena ekak na. Airbus company unut awilla CID eke sakshi deela gihin tibba.gatta lowet gatta, e witarak newe tawa dewal tiyanawa. Oppu karanna baa. Naduwe wisi wenawa. Go sleep now
තාම තෙල්ගහන නිසාන් ලීප් එක තියෙනවදමුලින්ම 2023 පෙබරවාරියි, 2026 සැප්තැම්බරුයි අතර අවුරුදු 3.5 කට වැඩි වෙනසක් තියෙනවා කියල තේරුම් ගනින්.![]()
ගත්ත වෙන්ඩ පුලුවන් ඒත් ඔප්පු කරන්ඩ සාක්ෂි තියෙනවද කියල ෂුවර් නෑ
සල්ලි අතට දුන්න, මේසෙ උඩ තියල ගියා කියල පීචං නඩුවක් වෙයිද දන්නෑ..
මම දන්නෑ දේශපාලකයො ගැන. රජයේ සේවකයන්ට නන් තමන්ගෙ රාජකාරියට අදාල කිසිම කෙනෙක්ගෙන් තෑග්ගක්වත් ගන්න බෑ රුපියලක්වත්. ඒවා ඔක්කොම අල්ලස් විදිහට සලකන්නෙ.ලොවෙත් අරන් ඇති සමහරවිට . නාමල් ගෙ පැත්තෙන් කියයි ඩොනේශන් එකක් කියලා. අනික් පැත්තෙන් කියයි පගාවක් කියලා. තියන සාක්ෂි මත අධිකරණයෙන් මොකද්ද හරි කියලා තීර්ණය කරයි