වැගන් ආර් එකක් ගන්න පුලුවන් ගෙයක් තියෙනවනම්.
Me loke wahana kiyl tiyenne wagon R alto witarak neweiගෙදරට හදිසියකට වාහනයක් ඕනෙම නං ඇල්ටෝ කට්ටක් වගේ ගනිං. මටත් ඇල්ටෝ එකක් තියෙන්නෙ. වෙන වාහනයක් ගන්න පුළුවන් ඒත් මරි මෝඩ වැඩක්නෙ
Business kiyala Mona karannada kiyala hithan ekane lokuma prashne.Job කරන උන්ට බැරි උනාට business කරන උන්ට පුලුවං
I have lots of ideas.Business kiyala Mona karannada kiyala hithan ekane lokuma prashne.
Business patan ganna put, business ideas thama naththe
Ideas tika share karapanko ehenam apitaI have lots of ideas.
But i can't work on it. Working is not my thing.

මං හිතන්නෙ අපි හෙන මහාපරිමානෙන් හිතුවට වැඩේ පටන් කොතනකින් හරි පටන් අරං අල්ලන් යන්නයි ඕන.Ideas tika share karapanko ehenam apita![]()
මං හිතන්නෙ අපි හෙන මහාපරිමානෙන් හිතුවට වැඩේ පටන් කොතනකින් හරි පටන් අරං අල්ලන් යන්නයි ඕන.
උදා. උබ්ට ගැෆික් knowledge එක තියනවා. ශේප් එකේ wedding card designed කරන වැඩක් පටන් ගන්නවා.
ඕක හෙමින් කරන් යන ගමන් wedding වලටම සම්බන්ද තව එක එක දේවල් ඉගෙනගන්න හම්බෙනවනෙ. ඒ දේවල් වලටත් ශේප් එකේ අත ගහන්වා. ඔහොම හම්බෙන ලාබෙ පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ business එකටම යොදවනවා.
Finally ඉතිං වෙඩින් එකට car එකක් රෙන්ඩ් කරන්න පුලුවං වෙන ගානට අවත් මදෑ. පටන් ගත්තු තැනක් එක්ක බලද්දි
Ideas tika share karapanko ehenam apita![]()
රිප්ලයි කරලා වැඩක් නෑ වගේ මගේ අයිඩියාස්. ඔයාට ගෙදරදීම මේවා කරලා ගොඩ යන්න බෑ ඔයාගෙ දෙමාපියන් එක්කලා.ඔව් බන් උබ කියන කතාවත් හරි. ඒත් බිස්නස් කීවම ගෙවල් වලින් කේස් බන්. නැත්නම් මන් එක එක එව්ව කරන්න හැදුවා. ඉගෙනගෙන ජොබ් එකක් කරන එක තමා අම්මල තාත්තලට අනුව හරි. ෆිසිකල් බිස්නස් නැතුව ඔන්ලයින් මොකක් හරි දෙයක් කලොත් අවුලක් නෑ. ඒත් දැන් ඒවට පහු වුනා වැඩී, කම්පෙටිෂන් එකත් වැඩී. අනේ මන්ද බන්
ලංකාවෙ ජොබ් කරල නම් ගොඩ යන්න බෑ බන් ජීවිතේට.
Uba ge hadala iwarai neh?මම 2012 ඉඳන් ජොබක් කරලා යාන්තන් එකතු කරපුවයි, ලක්ශ 17ක ලෝන් එකකුයි දාල wagon R කට්ටක් ගත්තා 2017 දී, 2018ද කොහෙද ඒක විකුනලා vitz එකක් ගත්තා තව ලක්ශ 12ක් ණයට අරන් 44කට විතර. ඒ කාලේ පොලිය 15%ක් වගේ. අවුරුදු 7කට දැම්මේ. මාසෙට 60ක් ද කොහෙද ඔය ලෝන් දෙකට. ඕක කලාට පස්සෙ ඉතින් ආයි ගෙයක් ගැන හිතන්නවත් ඉඩ තිබ්බෙ නෑ.
දැන් ඉතින් දෙමාපියන්ට යමක් කමක් තියෙන එකෙක්ට ඇරෙන්න ලොවෙත් ජොබක් කරලා වාහනයක් ගන්න එක හීනයක්. ලක්ශ 80ක් වත් යනවා නේද? ලක්ශ 50ක ලෝන් එකකට මාසෙකට ලක්ශය පැනලා ගෙවන්න ඕනා![]()
![]()
තාම පටන් ගත්තේ නෑ බන්, ඔප්පු ටික හදලා ඉවර නෑ සේල් එකේ උන්Uba ge hadala iwarai neh?