දැන් Job කරන්න පටන් ගන්න කෙනෙක්ට කවදා වාහනයක් ගන්නද ?

Ryker

Well-known member
  • Oct 9, 2020
    1,973
    2,156
    113
    colombo
    මට ආදායම් මාර්ග, අමතර ආදායම් මාර්ග නැහැ. මට වාහනවත්, ගෙවල් ගැනවත් අවශ්යතාවයක් නැහැ ඒව මට දෙමව්පියන්ගෙන් ලැබෙන නිසා.
    OP කියලා නැහැ වාහන, ආදායම් මාර්ග තියෙන අය විතරක් රිප්ලයි කරන්න කරලා.
    වාහන, ආදායම් මාර්ග නැත්තම් මට අදහසක් දෙන්න බැර්‍රද එතකොට ඒවා උපයන එක සම්බන්ධව?
    Aythiya gana newe podi man prashne thiyenne. Uba kisima experiance ekak nathuwa dena unrealistic talks gana. Idea eka idea ekak widiyata thiyenakal hodai. Eth eke practical paththa danna un ekka owa kiyaddi oyata me wage dewal wenawa. Kenthi ganna kari na. Uba dakina loketa wada loke tikak darunui kiyala hithapanko
     
    • Like
    Reactions: Avatar998

    san2d3

    Well-known member
  • Jan 1, 2010
    7,660
    3,383
    113
    Bandarawela
    වාහනයක් නැතුව ඉන්න එක නෙමෙයි ලොකුම අව්ල . stable job එකක් නැත්තන් 40 පැන්න ගමන් depression හැදෙනවා. ඊට පස්සේ වෙන දේවල් වලට වියදම් කරන්න බෑ . 55න් පස්සේ ජිවත් වෙන්න සල්ලි ඉතිරි කරන්න ඕන. එහෙම බලද්දී 90%ක් ම මිනිස්සු ජිවත් වෙනවා කියල සතියේ දවස් 6ක් උන් අකමැති දේවල් කරලා ඉරිදට ගෙදර වැඩ කරලා මැරිලා යන එක කරන්නේ.
     
    • Sad
    Reactions: wissnshaftler

    6h057

    Well-known member
  • Nov 19, 2024
    2,303
    2,199
    113
    Tokyo, Japan
    දැන් වයස විසිගනන් වල ඉන්න එකෙක්ට ගෙදරින් හම්බුනේ නැත්තං Job එකක් කරලා වාහනයක් ගන්න බෑ නෙ මේ යන විදිහට ?

    දැන් 50-60 Range එකේ ඉන්න මිනිස්සු ඒ කාලේ Normal Job එකක් කරත් තමන්ටම වාහනයක් ගෙයක් තියෙනවා

    අපි @Anathai නේද ?
    If using a finance company in another 10-15 years. But depends on salary as well.
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,660
    75,727
    113
    migrate karanam hodai kiyala hitenne nadda ban..

    තේරුමක් නෑ බන් මට, මම ලංකාවේ ආතල් එකේ ඉන්නවා. නිකන් මොකටද ස්ට්‍රෙස් වෙලා පුක ඉරාගන්නෙ? හිතන් ඉන්නවා ලබන අවුරුද්දේ ඉඳන් අවුරුද්දකට පාරක්වත් කොහේහරි ඇවිදලා එන්න. ඒ ඇරෙන්න ගිහින් පැලවෙන්න අදහසක් නෑ.
     
    • Love
    • Like
    Reactions: Smartm and 6h057

    Smartm

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    20,232
    20,871
    113
    හස්තිශෛලපුර
    තේරුමක් නෑ බන් මට, මම ලංකාවේ ආතල් එකේ ඉන්නවා. නිකන් මොකටද ස්ට්‍රෙස් වෙලා පුක ඉරාගන්නෙ? හිතන් ඉන්නවා ලබන අවුරුද්දේ ඉඳන් අවුරුද්දකට පාරක්වත් කොහේහරි ඇවිදලා එන්න. ඒ ඇරෙන්න ගිහින් පැලවෙන්න අදහසක් නෑ.
    Ehenam apartment ekak ganin..
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,660
    75,727
    113
    Ehenam apartment ekak ganin..
    මට මචන් වත්තක් තියෙන්නෙ ඕනා, නිකන් කොන්ක්‍රීට් හුත්තවල් අස්සෙ හිරවෙලා ඉන්න ආස නැ.