දිනෙන් දින අපට එරෙහිව නැගීගෙන එන මුස්ලිම&#3530

deepalsamantha

Active member
  • Mar 20, 2007
    564
    101
    43
    41
    අපේ ගෙදර
    දිනෙන් දින අපට එරෙහිව නැගීගෙන එන මුස්ලිම&#3530

    දිනෙන් දින අපට එරෙහිව නැගීගෙන එන මුස්ලිම් ප්‍රහාර වලින් 15 වෙනි ප්‍රහාරය මෙන්න.
    Attack on Local Business/ Economy- මව් බිමේ වෙළඳ ව්‍යාපාර වලට හා ආර්ථිකයට ප්‍රහාරය


    දැනට සොයාගෙන ඇති පරිදි, අප මතෲ භූමියේ වෙළඳ ව්‍යාපාර වලින් 50% ක් දැනටමත් අති බියකරු මුස්ලිම් ග්‍රහණයට නතු වී අවසන්ය. තවද ඔබේත් මගේත් මව්බිමට අනාගත "සපරිස්තාන්" යන නමද මුස්ලිමුන් අතින් යෝජනා වී ඇත. දැනට මුස්ලිම් කරණය කර ගන්නා ලද කලින් බෞද්ධ රටවල් සේම, මෙවරද මුස්ලිමුන්ගේ නොවරදින උපාය වන්නේ මුලින්ම මව් බිමේ ආර්ථිකය තම අණසකට යටත් කර ගැනීමයි. ඉන්පසු කිසීම කෑ කෝ ගැසීමකුත් නොමැතිව, ලේ සෙලවීමකුත් නොමැතිව මුස්ලිමුන් අපට මතෲ භූමිය අහිමි කරනු ඇත. ඉන්දුනීසියාව, ඇෆ්ගනිස්ථානය ආදී රටවල ඉතිහාසය හදාරා මෙය තහවුරු කර ගන්න.






    මෙම නිෂ්පාදනයේ මිළ බලන්න. රු. 25 පමණි. වෙනත් සෝයා නිෂ්පාදනයක් සමග සසඳන්න. රු. 30 සිට 35 ක් පමණ වේ. දැන් ඔබ නිෂ්පාදන දෙකෙහි බර සොයා බලන්න. රු. 25 ක් වී ඇත්තේ අපට ආදරයකට නොව, ඇස රැවටීමටම පමණක් බව ඔබට වැටහෙනු ඇත. රු. 30 සිට 35 ක් නිෂ්පාදනය ග්‍රෑම් 90 වන අතර මෙය ග්‍රෑම් 65 ක් පමණි. දැන් මෙම නිෂ්පාදනයෙන් ග්‍රෑම් 90 ක මිළ සාදා බලන්න.

    Front+side.jpg


    මෙම නිෂ්පාදනයේ ග්‍රෑම් 1 ක මිළ = (25/65)

    මෙම නිෂ්පාදනයේ ග්‍රෑම් 90 ක මිළ = (25/65) X 90 = රු 34.62

    මුස්ලිම් වංචනිකයාට අප රැවටී ඇති ප්‍රමාණය දුටුවාද?

    මෙලෙසම අඩු මිළ විජ්ජාවෙන් ඉතා විශාල ලෙස පාරිභෝගිකයා රවටන තවත් නිෂ්පාදනයකි මුස්ලිමුන් ගේ බෝතල් කරන ලද පොල්තෙල්. අඩු පරිමාවක් අඩංඟු කල ලොකු බෝතල් ඉතා විශාල ලෙස අඩු මිළකට සපයන සේ පෙන්වා නොසැලකිලිමත් පාරිභෝගිකයා රවටයි. Aadam Jee and Lukman Jee Pvt. Ltd. මෙවන් ව්‍යාපාරයකි. වසා දමන ලද BCC පොල්තෙල් ලේබලයට ඉතා සමාන ලෙස තම ලේබලය සාදමින්, BBC හෝ ABC යන නමින් වෙළඳ පොලේ ඇති සියලු පොල්තෙල් නිපදවන්නේ මුස්ලිමුන්ය. ඔබ බෝතල් කල පොල්තෙල් මිළදී ගැනීමේදී, සතොස හි ඇති, සතොස බෝතල් කල පොල්තෙල් පමණක් ගන්න. මිළද ඉතා සාධාරණ බැවින් එය ඉතා සුදුසුය


    මුස්ලිමුන් අඩු මිළ බඩු සොයා ගන්නා එක් ආකාරයක් වන්නේ කල් ඉකුත් වූ ආහාර සෞදි අරාබියෙන් නැව් ගත කිරීමෙනි. ඉතා කුඩා පරිමාවෙන් නැව් ගත කරන මේවා දූෂිත සිංහල රේගු නිලධාරීන්ට අල්ලස් දීමෙන් රටට ඇතුල් කර ගනු ලැබේ. දූෂිත රේගු නිලධාරීන් සේවයට වාර්තා කරන තෙක් මොවුන් බලා සිටින බව කියවේ. මෙසේ පන්නන බඩු අතර කල් ඉකුත් වූ කිරි පිටි හා ටින් කෑම ප්‍රධාන තැනක් ගන්නා බව දන්නෝ දනිති


    ගත්තෙ මෙතනින්..
     
    • Like
    Reactions: navin2 and flag au:

    danukapeiris

    Well-known member
  • Apr 14, 2007
    6,952
    1,906
    113
    okata simple solution ekak thiyenne.. api un karana method ekama use karamu...

    un unge ekawa udata gannawane.... ape un kapala... api ida lebena hema welawakama eka karamu... when u giving a job, selecting a product or service and finally everything...

    :)
     

    sanath ekanayake

    Well-known member
  • Jan 13, 2009
    12,082
    1,248
    113
    සමුදුරෙන් එහා
    මිල සහ බර අයින් කරලා
    මේවා ලියලා තියෙන භාෂා බලන්න....අරාබියෙනුත් ලියලා....
    සපරිස්ථාන් වැඩේ තමයි නියම ජෝක් එක.
    මේ වගෙ ඌරු වැඩ ලත් තැනම ලොප් වෙන වැඩක් කරන්න ජනතාව එක් වෙන්න ඕන.
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    :angry: Okun ohomamai.... Y'day, man 226 Malwana Colombo bus ekata nagga..... Wadipurama hitiye Muslim gaanu edagena..... Lamayek aran muslim gaanu kenek nagga...ekek nagitalaa eda dunne naa eda ganna.....:angry:

    Anthimata sinhala kollek thamai eda dunnee......!! :yes:
     

    deepalsamantha

    Active member
  • Mar 20, 2007
    564
    101
    43
    41
    අපේ ගෙදර
    දවසක් මුන් තමයි කොටි වෙන්නෙ..ලංකාවයි පක්+කිස්තානයයි මැච් එක වෙලාවෙ ලංකාවෙ මුස්ලිම් බල්ලො ටික පක්+කිස්තානයට තමයි උඩ පැන්නෙ..ඒව මතක්වෙනකොට.........
     

    MorningAfterDark

    Well-known member
  • Feb 22, 2011
    2,175
    648
    113
    The Land of The Dark
    වැඩක්නෑ ........................
    අපිට විකල්පයක් නෑ ...!
    කල්පයක් කෑගහුවත්,
    සිoහල මිනිස්සු සිoහල මිනිස්සු ගැන හිතලා වැඩකරපු යුගයක් කියන්න......?????????
    රජකලේත් පවා දුන්නනේ......
    ඉස්සෙල්ල අපි උන්ට බනින්න ඉස්සෙල්ලා ..අපි අපේම කියල දෙයක් හදාගන්න ඔනේ..නිකන් පිට එවුන්ට බැනලා උන්ගේ වැරදි පෙන්නලා වැඩක් නෑ..දැන් බලන්න කවුද සිoහල මිනිහට තව සිoහල මිනිහෙක් උදව් කරන්නේ .කව් රුත් නෑ..
    සිoහල කමට බෞද්ධ කමට මිනිහෙක් ට රස්සාවක් දෙන්න කව්ද ඉන්නේ..

    නමුත් මුස්ලිම් එවුන් තම්ගේ ගොඩවැඩි කරගන්න තමන්ගේ එවුන්ට බුලත් විටි කඩයක් වත් දාලා දෙනවා..
    මචන්. මෙ වගේ ලිපි දාන වෙලාවේ දුප්පත් මිනිහෙක් ට රු 100 ක් දීපන්
    පොල්ගෙඩියක් ගන්න
    අපේ මහ රජාත් සිoහල නේද.?ඒ වුනට ඌට පෙන්නේ නෑ..අපෙ මිනිස්සු විදින දුක........

    අපේ මිනිස්සු නො ලිමිට් ගිහිල්ලා ඇදුම් ගන්නේ එකේ ලාබෙට සාමනයේන් කොලිටි ඇදුම් තියෙන නිසා.......කෝ අපිට ඒකට විකල්පයක්...
    උබලා කියයි. හවුස් ඔෆ් ෆැශන් තියෙන් නේ කියලා...මගුල තමයි..
    හවුස් ඔෆ් ෆැශන් රටටම තියෙනන් ශාඛා 1කයි නැත්නම් දෙකයි..ඔකෙන් පුලුවන්ද සිoහලයෝ ඔක්කොටම ඇදුම් ගන්න....
    එකයි මම කිව්වේ කල්පයක් ගියත් විකල්පයක් නෑ කියලා...

    අපේ නිෂ්පාදකයෝ නෑ...සැපයුම් කරුවෝ නෑ.....කට්ටියගේ ටීම් වර්ක් එකක් නෑ..එකාට එකා අනේකා දිහා බලන්නේ සැකයෙන්..
    ඉතින්, මේ වගේ දේවල් වලට බොරුවට කෑගලා වැඩක් නෑ...........

    කොටින්ම කිව්වොත් අපේ හඩ විතරයි වැඩ නෑ...........
    තවටික දවසකින් හම්බයෝ ඉන්න එවුන්ට ඇරලා ගියම
    හඩත් නෑ..................

    හැබයි උන් අර සිoහල කියමනක් තිබ්බේ .. එකියමන ගැන නම්හොදට දන්නවා..."හොදම සද්දේ නිෂ්ශබ්දේ " කියන එක
     

    Dreams001

    Member
    Dec 6, 2008
    15,966
    939
    0
    - ElaKiri Radio -
    ehenam uba companiyak daapn mila adu karala ..ane yako..kalinam kiyannam mama -rep walata baya naha :P loweth naha mata -rep. eeth kiyann aoona tika kiyanna epai.Rate thiyena thathweta aagamak kiyala balannepa ban kawru hodak kalath eeke hoda pattha balapan hama welawema waradi koonen balennathuwa.Ehema unoth ada lankawa hena gahala thiyenne baudda manussayek rata paalanaya karanakota.eka muslim manussayek kiyanawada baddayekge paalnaya kiyala okkoam kiyanna maharaja ,mah*** ,nathnam wena namak.aniwa aaharawala halal lanchanaya thiyenna oona ..eeka uba newei moak kiwwath wadak naha ..mokada muslim aagame Halal haram kiyala dekak thiyenawa..api passen daan ewwa kana satthunge mas kannathy bawa kawru kawru dannwa athine. arabi baashawa anith ayata wadagath nathiunath muslim ayata wadagath ..kuranaya liyala thiyenne arabiyen.eey ape aagame baashawa.aparade uba mehema kiyanawa kiyala dannawanm kuranayath sinhalenma liyanna kiyanna thibba ubata therenna.(methana mama arabi booruwo gana katha karannaha natta paaga ganna nam epa)

    ubata occharama amarunam machan uba owwa ganna epa.rajathumage anduwen dena mila wadi badu aragena kaapan.ubatath hodai apitath hodai..


    tharaha wenna nam epa kiwwa onna podi eka wage.:D
     

    Dreams001

    Member
    Dec 6, 2008
    15,966
    939
    0
    - ElaKiri Radio -
    වැඩක්නෑ ........................
    අපිට විකල්පයක් නෑ ...!
    කල්පයක් කෑගහුවත්,
    සිoහල මිනිස්සු සිoහල මිනිස්සු ගැන හිතලා වැඩකරපු යුගයක් කියන්න......?????????
    රජකලේත් පවා දුන්නනේ......
    ඉස්සෙල්ල අපි උන්ට බනින්න ඉස්සෙල්ලා ..අපි අපේම කියල දෙයක් හදාගන්න ඔනේ..නිකන් පිට එවුන්ට බැනලා උන්ගේ වැරදි පෙන්නලා වැඩක් නෑ..දැන් බලන්න කවුද සිoහල මිනිහට තව සිoහල මිනිහෙක් උදව් කරන්නේ .කව් රුත් නෑ..
    සිoහල කමට බෞද්ධ කමට මිනිහෙක් ට රස්සාවක් දෙන්න කව්ද ඉන්නේ..

    නමුත් මුස්ලිම් එවුන් තම්ගේ ගොඩවැඩි කරගන්න තමන්ගේ එවුන්ට බුලත් විටි කඩයක් වත් දාලා දෙනවා..
    මචන්. මෙ වගේ ලිපි දාන වෙලාවේ දුප්පත් මිනිහෙක් ට රු 100 ක් දීපන්
    පොල්ගෙඩියක් ගන්න
    අපේ මහ රජාත් සිoහල නේද.?ඒ වුනට ඌට පෙන්නේ නෑ..අපෙ මිනිස්සු විදින දුක........

    අපේ මිනිස්සු නො ලිමිට් ගිහිල්ලා ඇදුම් ගන්නේ එකේ ලාබෙට සාමනයේන් කොලිටි ඇදුම් තියෙන නිසා.......කෝ අපිට ඒකට විකල්පයක්...
    උබලා කියයි. හවුස් ඔෆ් ෆැශන් තියෙන් නේ කියලා...මගුල තමයි..
    හවුස් ඔෆ් ෆැශන් රටටම තියෙනන් ශාඛා 1කයි නැත්නම් දෙකයි..ඔකෙන් පුලුවන්ද සිoහලයෝ ඔක්කොටම ඇදුම් ගන්න....
    එකයි මම කිව්වේ කල්පයක් ගියත් විකල්පයක් නෑ කියලා...

    අපේ නිෂ්පාදකයෝ නෑ...සැපයුම් කරුවෝ නෑ.....කට්ටියගේ ටීම් වර්ක් එකක් නෑ..එකාට එකා අනේකා දිහා බලන්නේ සැකයෙන්..
    ඉතින්, මේ වගේ දේවල් වලට බොරුවට කෑගලා වැඩක් නෑ...........

    කොටින්ම කිව්වොත් අපේ හඩ විතරයි වැඩ නෑ...........
    තවටික දවසකින් හම්බයෝ ඉන්න එවුන්ට ඇරලා ගියම
    හඩත් නෑ..................
    හැබයි උන් අර සිoහල කියමනක් තිබ්බේ .. එකියමන ගැන නම්හොදට දන්නවා..."හොදම සද්දේ නිෂ්ශබ්දේ " කියන එක

    manusskama thiyenne oya wachane witharai ube ..eeth eey kathawa attha.:nerd:
     
    Last edited:

    deepalsamantha

    Active member
  • Mar 20, 2007
    564
    101
    43
    41
    අපේ ගෙදර
    ehenam uba companiyak daapn mila adu karala ..ane yako..kalinam kiyannam mama -rep walata baya naha :P loweth naha mata -rep. eeth kiyann aoona tika kiyanna epai.Rate thiyena thathweta aagamak kiyala balannepa ban kawru hodak kalath eeke hoda pattha balapan hama welawema waradi koonen balennathuwa.Ehema unoth ada lankawa hena gahala thiyenne baudda manussayek rata paalanaya karanakota.eka muslim manussayek kiyanawada baddayekge paalnaya kiyala okkoam kiyanna maharaja ,mah*** ,nathnam wena namak.aniwa aaharawala halal lanchanaya thiyenna oona ..eeka uba newei moak kiwwath wadak naha ..mokada muslim aagame Halal haram kiyala dekak thiyenawa..api passen daan ewwa kana satthunge mas kannathy bawa kawru kawru dannwa athine. arabi baashawa anith ayata wadagath nathiunath muslim ayata wadagath ..kuranaya liyala thiyenne arabiyen.eey ape aagame baashawa.aparade uba mehema kiyanawa kiyala dannawanm kuranayath sinhalenma liyanna kiyanna thibba ubata therenna.(methana mama arabi booruwo gana katha karannaha natta paaga ganna nam epa)

    ubata occharama amarunam machan uba owwa ganna epa.rajathumage anduwen dena mila wadi badu aragena kaapan.ubatath hodai apitath hodai..


    tharaha wenna nam epa kiwwa onna podi eka wage.:D
    හරි මචන්..ඒත් මේ මම පෙන්නුවෙ එක පැත්තක් ගැන විතරයි..තව ගොඩක් දේවල් තියෙනවා..කෑම ගැන විතරක් කිව්වනම් මම ඇත්තටම වැරදියි..ඒත් මෙතන ඊට වඩා දෙයක් තියෙනවා..හැම දෙයක්ම සාධාරන හේතුවක් පෙන්නල ඇස් වහගෙන ඉන්න බැහැ..උඹ කියන එක හරි.වැරදි කෝණයෙන් බලන්න නැතුව හොද පැත්තත් බලන්න පුලුවන්.ඒත් හොද පැත්ත විතරක් බලල නරක පැත්ත අමතක කරන්න පුලුවන්ද?ඒ වගේමයි රටේ නායකය වැරදි කියල කියන්න ආගම යොදාලන්න බැහැ..මොකද දේශපාලනයයි ආගමයි කියන්නෙ දෙකක්..ඒ වගේමයි රටේ නායකය කරන හැම දෙයක්ම මුලු රටටම බලපානව.ඒක මුස්ලිම් මිනිහටත් එකයි සිංහල මිනිහටත් එකයි..ඒත් මම කථා කරන්නෙ දේශපාලනය ගැන නෙවෙයි.බඩු ගනන් වැඩියි කියල ලාබ දේ ගන්න එක අපි හැමෝම කරන දෙයක්..ඒත් එහෙම කරන්න කලින් ඒ ගැන හොයන්න කියලයි මම කියන්නෙ..මොකද අපි අපේ මිනිස්සු ගැන හිතන්නෙ නැතුව ලාබෙ ගැන විතරක් හිතුවොත් අපේ මිනිස්සු හැමදාම එක තැන..ඒ ලාබෙ අපේ මිනිස්සුන්ට දෙන්න ක්‍රමයක් අපිට තියෙනවනම් ඒක වටිනව...

     

    deepalsamantha

    Active member
  • Mar 20, 2007
    564
    101
    43
    41
    අපේ ගෙදර
    වැඩක්නෑ ........................
    අපිට විකල්පයක් නෑ ...!
    කල්පයක් කෑගහුවත්,
    සිoහල මිනිස්සු සිoහල මිනිස්සු ගැන හිතලා වැඩකරපු යුගයක් කියන්න......?????????
    රජකලේත් පවා දුන්නනේ......
    ඉස්සෙල්ල අපි උන්ට බනින්න ඉස්සෙල්ලා ..අපි අපේම කියල දෙයක් හදාගන්න ඔනේ..නිකන් පිට එවුන්ට බැනලා උන්ගේ වැරදි පෙන්නලා වැඩක් නෑ..දැන් බලන්න කවුද සිoහල මිනිහට තව සිoහල මිනිහෙක් උදව් කරන්නේ .කව් රුත් නෑ..
    සිoහල කමට බෞද්ධ කමට මිනිහෙක් ට රස්සාවක් දෙන්න කව්ද ඉන්නේ..

    නමුත් මුස්ලිම් එවුන් තම්ගේ ගොඩවැඩි කරගන්න තමන්ගේ එවුන්ට බුලත් විටි කඩයක් වත් දාලා දෙනවා..
    මචන්. මෙ වගේ ලිපි දාන වෙලාවේ දුප්පත් මිනිහෙක් ට රු 100 ක් දීපන්
    පොල්ගෙඩියක් ගන්න
    අපේ මහ රජාත් සිoහල නේද.?ඒ වුනට ඌට පෙන්නේ නෑ..අපෙ මිනිස්සු විදින දුක........

    අපේ මිනිස්සු නො ලිමිට් ගිහිල්ලා ඇදුම් ගන්නේ එකේ ලාබෙට සාමනයේන් කොලිටි ඇදුම් තියෙන නිසා.......කෝ අපිට ඒකට විකල්පයක්...
    උබලා කියයි. හවුස් ඔෆ් ෆැශන් තියෙන් නේ කියලා...මගුල තමයි..
    හවුස් ඔෆ් ෆැශන් රටටම තියෙනන් ශාඛා 1කයි නැත්නම් දෙකයි..ඔකෙන් පුලුවන්ද සිoහලයෝ ඔක්කොටම ඇදුම් ගන්න....
    එකයි මම කිව්වේ කල්පයක් ගියත් විකල්පයක් නෑ කියලා...

    අපේ නිෂ්පාදකයෝ නෑ...සැපයුම් කරුවෝ නෑ.....කට්ටියගේ ටීම් වර්ක් එකක් නෑ..එකාට එකා අනේකා දිහා බලන්නේ සැකයෙන්..
    ඉතින්, මේ වගේ දේවල් වලට බොරුවට කෑගලා වැඩක් නෑ...........

    කොටින්ම කිව්වොත් අපේ හඩ විතරයි වැඩ නෑ...........
    තවටික දවසකින් හම්බයෝ ඉන්න එවුන්ට ඇරලා ගියම
    හඩත් නෑ..................

    හැබයි උන් අර සිoහල කියමනක් තිබ්බේ .. එකියමන ගැන නම්හොදට දන්නවා..."හොදම සද්දේ නිෂ්ශබ්දේ " කියන එක
    ඒක් ඇත්ත..මෙක මම දැම්මෙ අපි රණ්ඩු කරගන්නවත් තරහ වෙන්නවත් නෙවෙයි..මම කිව්වෙ අපි මේ දේ තේරුම් ගන්න ඕනි කියලයි..ඒ වගේමයි දුප්පත් මිනිහෙකුට ඒ වගේ දෙයක් දුන්න කියල ඒ මිනිහගේ දැනුම අලුත් වෙන්නෙ නැහැ..ඒ මිනිහ ඒක කාලා ඊලග දවසෙ තව කෙනෙක් දෙනකන් බලාගෙන ඉන්නව මිසක් මිනිහගෙ දැනුම අලුත් වෙන්නෙ නැහැ...ඒත් මම මෙතනදි පෙන්නුවෙ මහ ලොකු වැඩ කරන්න බැරි වුනත් කරන්න පුලුවන් දේ කරන්න ට්‍රයි කරන්න කියලයි...

     

    Dreams001

    Member
    Dec 6, 2008
    15,966
    939
    0
    - ElaKiri Radio -
    හරි මචන්..ඒත් මේ මම පෙන්නුවෙ එක පැත්තක් ගැන විතරයි..තව ගොඩක් දේවල් තියෙනවා..කෑම ගැන විතරක් කිව්වනම් මම ඇත්තටම වැරදියි..ඒත් මෙතන ඊට වඩා දෙයක් තියෙනවා..හැම දෙයක්ම සාධාරන හේතුවක් පෙන්නල ඇස් වහගෙන ඉන්න බැහැ..උඹ කියන එක හරි.වැරදි කෝණයෙන් බලන්න නැතුව හොද පැත්තත් බලන්න පුලුවන්.ඒත් හොද පැත්ත විතරක් බලල නරක පැත්ත අමතක කරන්න පුලුවන්ද?ඒ වගේමයි රටේ නායකය වැරදි කියල කියන්න ආගම යොදාලන්න බැහැ..මොකද දේශපාලනයයි ආගමයි කියන්නෙ දෙකක්..ඒ වගේමයි රටේ නායකය කරන හැම දෙයක්ම මුලු රටටම බලපානව.ඒක මුස්ලිම් මිනිහටත් එකයි සිංහල මිනිහටත් එකයි..ඒත් මම කථා කරන්නෙ දේශපාලනය ගැන නෙවෙයි.බඩු ගනන් වැඩියි කියල ලාබ දේ ගන්න එක අපි හැමෝම කරන දෙයක්..ඒත් එහෙම කරන්න කලින් ඒ ගැන හොයන්න කියලයි මම කියන්නෙ..මොකද අපි අපේ මිනිස්සු ගැන හිතන්නෙ නැතුව ලාබෙ ගැන විතරක් හිතුවොත් අපේ මිනිස්සු හැමදාම එක තැන..ඒ ලාබෙ අපේ මිනිස්සුන්ට දෙන්න ක්‍රමයක් අපිට තියෙනවනම් ඒක වටිනව...

    mekane machan..dan kaale minussu salli walata oona deyak karaia..mokada rate thathwe ehema.uba hithanawada me product gahana eka aagame aalen karanwa kiyala?:lol: oota puluwannam aagamath wikunan kai.oo salli hoyaganna karapu koota upakramayak eeka.ithn ara anith ewwa arabiyen daana ekanam machan mama katha karannaha moakda ithin ewwa wadak nahane ban apiat arabiyen mona magulakatada? sihlen dammanam okkotama penawane.ara halal case eka machan waradi masak ekathu nowenna sahathikayak wenawa eeka.ehema waradi nishapaadanayk nam ara halal lanchanaya dunnu ewun waga kiyanna oone nisa eeka watinawa.dan kaale machan monama aagame ekek wishawasa karannepa.api jeewth wenne satthu inna kalawaka kiyala jeewth wenna oone.Mokada minissunge sanskruthiya manussakama piriheegena enne.Thawa tiak kaalekin pansalata palliayata kovilata minissu yanneth nathiwei wage ..eey tharamata minissu thamnge jeewithe rakaganna mahansi wela thiyenne.mama me kisima paalakayekata baninawa newei oona aanduwkin kalath same thama.:dull:

    habai minissunge asaranakama chanse ekak karaganna ewunta nam saapa wadinawa ban..oonama aagamaka ekek gana mama me kiyanne.:dull:
     

    Dreams001

    Member
    Dec 6, 2008
    15,966
    939
    0
    - ElaKiri Radio -
    ඒක් ඇත්ත..මෙක මම දැම්මෙ අපි රණ්ඩු කරගන්නවත් තරහ වෙන්නවත් නෙවෙයි..මම කිව්වෙ අපි මේ දේ තේරුම් ගන්න ඕනි කියලයි..ඒ වගේමයි දුප්පත් මිනිහෙකුට ඒ වගේ දෙයක් දුන්න කියල ඒ මිනිහගේ දැනුම අලුත් වෙන්නෙ නැහැ..ඒ මිනිහ ඒක කාලා ඊලග දවසෙ තව කෙනෙක් දෙනකන් බලාගෙන ඉන්නව මිසක් මිනිහගෙ දැනුම අලුත් වෙන්නෙ නැහැ...ඒත් මම මෙතනදි පෙන්නුවෙ මහ ලොකු වැඩ කරන්න බැරි වුනත් කරන්න පුලුවන් දේ කරන්න ට්‍රයි කරන්න කියලයි...

    aniwa! duppath manussaya kiyala hamadaam nomile bedanna oone naha habai eey manussyawa diri ganwanna puluwannam mahansi wela hamba karanna athawalak wenawanam anna ethanai api niyama minissu niyama bauddhayo islamikayo ,niyama sri lankikayo!:yes::yes:
     

    lkboy4u

    Member
    Aug 28, 2006
    826
    214
    0
    colombo
    වැඩක්නෑ ........................
    අපිට විකල්පයක් නෑ ...!
    කල්පයක් කෑගහුවත්,
    සිoහල මිනිස්සු සිoහල මිනිස්සු ගැන හිතලා වැඩකරපු යුගයක් කියන්න......?????????
    රජකලේත් පවා දුන්නනේ......
    ඉස්සෙල්ල අපි උන්ට බනින්න ඉස්සෙල්ලා ..අපි අපේම කියල දෙයක් හදාගන්න ඔනේ..නිකන් පිට එවුන්ට බැනලා උන්ගේ වැරදි පෙන්නලා වැඩක් නෑ..දැන් බලන්න කවුද සිoහල මිනිහට තව සිoහල මිනිහෙක් උදව් කරන්නේ .කව් රුත් නෑ..
    සිoහල කමට බෞද්ධ කමට මිනිහෙක් ට රස්සාවක් දෙන්න කව්ද ඉන්නේ..

    නමුත් මුස්ලිම් එවුන් තම්ගේ ගොඩවැඩි කරගන්න තමන්ගේ එවුන්ට බුලත් විටි කඩයක් වත් දාලා දෙනවා..
    මචන්. මෙ වගේ ලිපි දාන වෙලාවේ දුප්පත් මිනිහෙක් ට රු 100 ක් දීපන්
    පොල්ගෙඩියක් ගන්න
    අපේ මහ රජාත් සිoහල නේද.?ඒ වුනට ඌට පෙන්නේ නෑ..අපෙ මිනිස්සු විදින දුක........

    අපේ මිනිස්සු නො ලිමිට් ගිහිල්ලා ඇදුම් ගන්නේ එකේ ලාබෙට සාමනයේන් කොලිටි ඇදුම් තියෙන නිසා.......කෝ අපිට ඒකට විකල්පයක්...
    උබලා කියයි. හවුස් ඔෆ් ෆැශන් තියෙන් නේ කියලා...මගුල තමයි..
    හවුස් ඔෆ් ෆැශන් රටටම තියෙනන් ශාඛා 1කයි නැත්නම් දෙකයි..ඔකෙන් පුලුවන්ද සිoහලයෝ ඔක්කොටම ඇදුම් ගන්න....
    එකයි මම කිව්වේ කල්පයක් ගියත් විකල්පයක් නෑ කියලා...

    අපේ නිෂ්පාදකයෝ නෑ...සැපයුම් කරුවෝ නෑ.....කට්ටියගේ ටීම් වර්ක් එකක් නෑ..එකාට එකා අනේකා දිහා බලන්නේ සැකයෙන්..
    ඉතින්, මේ වගේ දේවල් වලට බොරුවට කෑගලා වැඩක් නෑ...........

    කොටින්ම කිව්වොත් අපේ හඩ විතරයි වැඩ නෑ...........
    තවටික දවසකින් හම්බයෝ ඉන්න එවුන්ට ඇරලා ගියම
    හඩත් නෑ..................
    හැබයි උන් අර සිoහල කියමනක් තිබ්බේ .. එකියමන ගැන නම්හොදට දන්නවා..."හොදම සද්දේ නිෂ්ශබ්දේ " කියන එක


    මචං, උබේ කතාව සම්පූර්ණ ඇත්ත. අපේ එකෙක්වත් කැමති නැහැ තව එකෙක් නැගිටිනවාට. කොහොම හරි කකුලෙන් ඇදලා බිම වට්ටනවා. කොතන ගියත් අසමගිය. වලියකදී විතරයි අපෙ එවුන් සෙට් වෙන්නේ.

    එක එකාට බැන බැන ඉන්නවාට වඩා එකමුතු වෙලා නැගිටින්න ඉගෙන ගමු. අනිත් එකාට Help කරමු. අපිට පුළුවන් විදියට ලංකාව දියුණු කරමු
    . එතකොට ඔය මොකෙක්ට වත් බෑ අපිව වට්ටවන්න.