දියුණු රටවල උන්ට මොලෙ නැද්ද?

2osama

Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    ඕක කැරි බොරුවක් අඩු ගානකට sell කරලා Video එක ගන්න කොට Price එක වැඩි කරලා

    Post Office වලින් කොහොමත් ජෙල් ජාති . තෙල් වගේ ඒවා අරින්න බැහැ
     
    • Haha
    • Like
    Reactions: lima20 and kandahar

    kandahar

    Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    ඕක කැරි බොරුවක් අඩු ගානකට sell කරලා Video එක ගන්න කොට Price එක වැඩි කරලා

    Post Office වලින් කොහොමත් ජෙල් ජාති . තෙල් වගේ ඒවා අරින්න බැහැ
    Chrome eke code edit Karala
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    Chrome eke code edit Karala
    එච්චර කරදර වෙන්න ඕනේ නැහැ ඩොලර් 5 කට විතර එකක් විකෙන්නේ න දීලා පස්සේ Listing එකේ Price එක 110 කරනවා වැඩේ ඉවරයි Video එළ කරලා ඉවර වෙලා ආපහු කලින් තිබුණ Price එක දානවා 😛

    මේ ඔය කියන Listing එක වෙන්න ඕනේ මේ ගාන පැකට් 10 කට
    Listing එක මුගේ එකකුත් නෙවෙයි වගේ 🤔
    https://www.ebay.com/itm/1954524470...S3f32nV/+ssVr4u/df5poCPktg==|tkp:BFBMwOKlpMRh
     
    Last edited:

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    • Haha
    Reactions: lilman

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,150
    54,899
    113
    Colombo

    cuteoz

    Well-known member
  • Jan 29, 2009
    8,997
    1,550
    113
    oka offer ekak accept karala tiyenne.. itin keeyatda danne nehe wikinila tiyenne.. eya calculate karanneth 110 USD ne..