ලපයගේ සෙට් එකත් පච හල හල හිටියානේ කාලයක්.. ඔහොම තමයි දේශපාලනේade ai ban umbala me monawath nokarapu aluth unta chande dunne?
mechchara kal umbalata sewaya kararapu ara minissunta pitu pawa neda ehenam
ලපයගේ සෙට් එකත් පච හල හල හිටියානේ කාලයක්.. ඔහොම තමයි දේශපාලනේade ai ban umbala me monawath nokarapu aluth unta chande dunne?
mechchara kal umbalata sewaya kararapu ara minissunta pitu pawa neda ehenam
NPP Lib un ekkath lesi vena ekak naow handunettila,molkanthala,wasantha samarasinghe wage jvp un tika tamai ledak daagattot
moota karaganna bari wunot ain karai nattan loweth ain karanne naa
------ Post added on Nov 15, 2024 at 9:40 AM
Didn't voteade ai ban umbala me monawath nokarapu aluth unta chande dunne?
mechchara kal umbalata sewaya kararapu ara minissunta pitu pawa neda ehenam

ewwa පච nam,ලපයගේ සෙට් එකත් පච හල හල හිටියානේ කාලයක්.. ඔහොම තමයි දේශපාලනේ
ade aparadeNPP Lib un ekkath lesi vena ekak na
Didn't vote
------ Post added on Nov 15, 2024 at 11:16 AM
Exam me paaraewwa පච nam,
kiwwe me sare vitharak newi ne ban.....
minissunta therila thiyenne.... issara wage andanna ba dan....
rata bankoloth una nisa ikman unaa.....
me dinapu untath wenne oya tikama thamayi
balahan yudde dinapu mahindata ada path vela thiyana thana
anith un gana kawara kathada:?
ade aparade
