දේවදත්තට පිළිතුරු වශයෙන් මම වීඩියෝ එකක් &#

chirart1

Well-known member
  • Jul 27, 2009
    3,445
    468
    83
    matanam kiyanna thiyenne oya kohewath inna pissu ballanta replay karnna ona na........

    api ape thathwe thiyagena inna ona...........uu ledane ban .....ona deyak kiyapuwawe......

    api uta anukanpa karamu
     
    Jan 21, 2010
    721
    278
    0
    Italy
    matanam kiyanna thiyenne oya kohewath inna pissu ballanta replay karnna ona na........

    api ape thathwe thiyagena inna ona...........uu ledane ban .....ona deyak kiyapuwawe......

    api uta anukanpa karamu

    එක නම් මමත් පිලි ගන්නවා.. එත මචං... හැමදාම මේ වැඩේ වෙන්න දෙන්න බැහැ... එකෙක් හරි කථා කරන්න ඕනේ.. මොකද නැත්තන් ඒ දේවල් හිස ඔසවනවා.... මම සිංහල කොල්ලෙක් විදිහට මාගේ යුතුකම කළා... මින් ඉදිරියට පිළිතුරු දෙන එක මාගේ යාලුවන්ගේ අතේ තියෙන්නේ.... මොකද... පලවෙනි පියවර මම තිබ්බා... දැන් ඉතින්... අසාධාරණය ඉදිරියේ... ඔබලාට වාරය...
     

    kevindareal

    Well-known member
  • Apr 19, 2011
    4,194
    1,630
    113
    එක නම් මමත් පිලි ගන්නවා.. එත මචං... හැමදාම මේ වැඩේ වෙන්න දෙන්න බැහැ... එකෙක් හරි කථා කරන්න ඕනේ.. මොකද නැත්තන් ඒ දේවල් හිස ඔසවනවා.... මම සිංහල කොල්ලෙක් විදිහට මාගේ යුතුකම කළා... මින් ඉදිරියට පිළිතුරු දෙන එක මාගේ යාලුවන්ගේ අතේ තියෙන්නේ.... මොකද... පලවෙනි පියවර මම තිබ්බා... දැන් ඉතින්... අසාධාරණය ඉදිරියේ... ඔබලාට වාරය...

    ada ekek karana wade heta thawa ekek karanna puluwan. ekekta salakuwama anith eun eka adarsheta gannawa.:rolleyes:
     

    kevindareal

    Well-known member
  • Apr 19, 2011
    4,194
    1,630
    113
    ඉගෙන ගනිල්ලා යකෝ.තොපි එක පාරක් මානසික රෝගයක් නිසා කෝච්චියකට ගල් ගහපු කොල්ලෙක් මුහුදට එලවගෙන ගිහිල්ලා පොල්ලෙන් ගහලා මරලා දැම්මා.
    අන්තිමට මොකද වුනේ. ඒ අයගේ පවුල් වලට මොන අසාධාරනයක්ද? මේ වගේ එවුන් තමයි කෝච්චියකට ගල් ගහන එක වැරදි වැඩක් කියලා සුදොනෝ වෙන්න මිනීමරන්නේ.කොන්දක් තියෙනවානම් ඕය හැමදාම මිනීමරන ලොක්කන් එක්ක හැප්පියන්.මානසික රෝගින් එක්ක හැප්පෙන එක මොන නව නින්දාවක්ද?
    උඹලට තමයි කවර්ඩ්ස්ලා කියන්නේ.මානසික ලෙඩක් නැත්නම් ප්‍රසිද්ධියේ යූ ටියුබ් එකේ කුනුහරුප කියනවද?

    :growl:

    muta athi mole amaruwak na ban. muu hena padiya. okage padi gathiya yanna hodata salakuwama oka hari yanawa. okage thawa innawa yaluwo dennek un dennatath salakanna one. natham arata yanawa owa. :lol:
     

    hamesh

    Member
    Feb 28, 2009
    1,709
    608
    0
    34
    Negombo
    ඉගෙන ගනිල්ලා යකෝ.තොපි එක පාරක් මානසික රෝගයක් නිසා කෝච්චියකට ගල් ගහපු කොල්ලෙක් මුහුදට එලවගෙන ගිහිල්ලා පොල්ලෙන් ගහලා මරලා දැම්මා.
    අන්තිමට මොකද වුනේ. ඒ අයගේ පවුල් වලට මොන අසාධාරනයක්ද? මේ වගේ එවුන් තමයි කෝච්චියකට ගල් ගහන එක වැරදි වැඩක් කියලා සුදොනෝ වෙන්න මිනීමරන්නේ.කොන්දක් තියෙනවානම් ඕය හැමදාම මිනීමරන ලොක්කන් එක්ක හැප්පියන්.මානසික රෝගින් එක්ක හැප්පෙන එක මොන නව නින්දාවක්ද?
    උඹලට තමයි කවර්ඩ්ස්ලා කියන්නේ.මානසික ලෙඩක් නැත්නම් ප්‍රසිද්ධියේ යූ ටියුබ් එකේ කුනුහරුප කියනවද?

    :growl:

    උඹට මොකක්ද දැන් තියන අමාරුව කියපන්කො මට පොඩ්ඩක්...
     

    chirart1

    Well-known member
  • Jul 27, 2009
    3,445
    468
    83
    එක නම් මමත් පිලි ගන්නවා.. එත මචං... හැමදාම මේ වැඩේ වෙන්න දෙන්න බැහැ... එකෙක් හරි කථා කරන්න ඕනේ.. මොකද නැත්තන් ඒ දේවල් හිස ඔසවනවා.... මම සිංහල කොල්ලෙක් විදිහට මාගේ යුතුකම කළා... මින් ඉදිරියට පිළිතුරු දෙන එක මාගේ යාලුවන්ගේ අතේ තියෙන්නේ.... මොකද... පලවෙනි පියවර මම තිබ්බා... දැන් ඉතින්... අසාධාරණය ඉදිරියේ... ඔබලාට වාරය...

    මට නම් පෙන්නෙ ලොකු අයියේ මෙහෙමයි.....අයියා කරපු දේ අගේ කරනවා...එත් මෙ හාල් පාරුවට ඔන ජනප්‍රිය වෙන්න.... දැන් එක හොදටම වෙනවා නේ අපිත් මේ යකාගේ video බලනවා .......... අපි ඕකට replay කරන්න ගියාම වෙන්නේ අර යක thawa ෆෝරම් වෙන එක අපි ඔය ලෙඩට අනුකන්පා කරන්න ඕන ..............
     

    Metalingus

    Well-known member
  • Dec 2, 2011
    3,227
    627
    113
    මචන් මිනිහට පිලිතුරු දීල වැඩක් නැහැ. නමුත් මම උම්බේ මේ වැඩේ අගය කරනව. මොකද උම්බ අර යකා වගේ කුනු හරපෙන් කෑගහන්නෙ නැතිව පැහැදිලිව කතා කරනව.
    ඔබට ජය
     

    Hemwk

    Junior member
  • Feb 19, 2008
    411
    24
    18
    නියමයි කොල්ලා....
    තව සද්දෙ පොඩ්ඩක් වැඩිකරලා අප්ලෝඩ් කරන්න

     

    RLR

    Member
    Aug 30, 2008
    3,200
    401
    0
    Sri Lanka
    මමනම් හිතන්නෙ නෑ උට ඕවා නොතේරෙන නිසා ඔහොම කරනවා කියලා. මොනා උනත් එළ වැඩක්. :yes:

    .
     

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113
    මමනම් හිතන්නෙ නෑ උට ඕවා නොතේරෙන නිසා ඔහොම කරනවා කියලා. මොනා උනත් එළ වැඩක්. :yes:

    .

    1ka thamai mama hithanne pora ma thiyena system 1ta pitin yamak karanna hadana porak wage...may be he's against all religions and he hates de society tht we live in. a true radical like matti pusa :rofl:
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    යකෝ දැනගනින් පොඩ්ඩක් මුටමෙච්ච පිස්සුවක් හැදෙනකන් උගේ ගෙදර වුන කෝ වුන්ට බැයිද මුට බෙහෙත් අරන් දෙන්න..වුන්ට පෙන්නේ නැද්ද මු බෞද්දයෙක් වෙලා කරන පැහැර වැඩ මානසික ලෙඩකට මුවා වේවි...අනේ තෝ නිකන් ලගනදී මේ බොරු එකොවුන්ට් එකක් හදාගෙන මෙතන දෙන්න එන්න එපා උඹත් මොකද තොටත් පවු තෝ ඕක හරි කියන එකට..මානසික රෝග..පොළ ගහකට නැග්ග මිනිහටත් තිබ්බනේ යකෝ කියන්න මන මේ නැග්ග පොල ගැහෙ තණකොළ තියනවද? නැද්ද කියල බලන්න කියල...ඉතින් දන මොන කතාද..කොහොමත් අපි බලපාන මේකට නිකන් ඉන්නේ නෑ....කොහොමහරි කෙලොනවා...

    අනිවා මචං ඔය පාහර බල්ලව නැත්තටම නැති කරන්න ඕනි..! අපි දෙනවා සප් එක..ජය මචං..!!
     

    Dokolla

    Well-known member
  • Nov 19, 2011
    954
    244
    63
    On the spot..
    Elakri wadak machan.. mata godak adambarai umba wage ekek lankawe inna eka gana.. ape rata ada mehemawath thiyenne issarath baya nathuwa issarahata enna kattiya hitapu nisa..obata jaya .elakri