ගෑනු ජජ් කෙනෙක් හිටියොත් මොකද කියන්න ඕනේ ?![]()
සිංහලෙන් මචන්නඩුව අහන්නෙ සිංහලෙන් ද?කඩ්ඩෙන් ද?
එවා ඉතිං කටක් ඇරලා රෙද්දක් ඇදන් කියන්න පුලුවන් දේවල් නෙමෙයි මචන්.Kamaredi mokada une thota
Huta. Dade gewanna thawa ekek ekkada yanna one. Danan hitiye na. Thaniyama gihin kamareta demmoth aai eliyata enna baida ethakotaසිංහලෙන් මචන්
එවා ඉතිං කටක් ඇරලා රෙද්දක් ඇදන් කියන්න පුලුවන් දේවල් නෙමෙයි මචන්.මොන මගුලක්වත් උනෙ නැ. එකෙ හිටපු අනික් උනුත් එදා දවසේ වැරදිකරු උන උන්. යලුවා දඩේ ගෙවනකන් විතරයි එකෙ ඉන්න ඔනි.

බෑ එකෙන් එලියට දාන්න උබ දඩ ගෙවන්න ඕනි දඩ ගෙවන්න උබ එළියට යන්න ඕනි. කෙලින්ම උබව paradox එකකට අහු වෙනවාHuta. Dade gewanna thawa ekek ekkada yanna one. Danan hitiye na. Thaniyama gihin kamareta demmoth aai eliyata enna baida ethakota![]()
Ow meka nan man films wala sahenna dakala tiyenawa. Ow kiwwath waradi Na kiwwath waradi wage situation ekak hadanawa. Uttara dunnoth sorry thama. Ekko waradi kiyala hari nattan boru/paraspara wirodi deyak kiwwa kiyala hari oken oppu karanawa.4 ඇතැම්විට හරස් ප්රශ්ණවල, නීතිඥයා යම් සිද්දියක් විස්තර කරල තමන් මේ පිළිබදව "ඔවු ද? ", " නැද් ද?" යනුවෙන් පිළිතුරැ දෙන්න කියා ඉල්ලා සිටිනවා.
මෙ වගෙ ප්රශ්ණ වල දෙන උත්තරය වැර්දි ලෙස අර්තකථනය කරන්න ඉතාම පහසුයි. මෙය අවාසිසහගතයි. එවගෙ අවස්තාවල දී "ඔවු" හෝ "නැ" පිළිතුර දීල, ස්වාමීණී මට ඒ පිළිඹද පැහැදිලි කිරිමක් කරන්න අවසර දෙන්න කියල ඉල්ලාසිටින්න. අවසර ලැබුණු විට පැහැදිලී කිරීම දක්වන්න.
My load kianne nathuwa my lord kiwwa nam thawath hondai. Wishesayen judge mahatha dehetha kenek nam.1 ප්රශ්ණ අහන්නේ නිතිඥයා උනාට පිලිතුරු දිය යුත්තේ judge ට
2 judge ව ස්වාමීනී කියල අමතන්න, (English speaking court : My load )
3 සමහර වෙලාවට තමන්ගේ විරුද්ධ පාර්ශවය වෙනුවෙන් පෙනී ඉන්න නීතිඥයා හරස් ප්රශ්ණවලදී තමන්ව කලබල කරන්න පටලවන්න තදින්/ ආවේගශීලී බවකින් ප්රශ්ණ අසන්න පුළුවන්. මේ වගෙ වෙලාවක පුලුවන් තරම් කලබල නොවී බය නොවී වෙලාව අරගෙන හිමින් උත්තර දෙන්න
4 ඇතැම්විට හරස් ප්රශ්ණවල, නීතිඥයා යම් සිද්දියක් විස්තර කරල තමන් මේ පිළිබදව "ඔවු ද? ", " නැද් ද?" යනුවෙන් පිළිතුරැ දෙන්න කියා ඉල්ලා සිටිනවා.
මෙ වගෙ ප්රශ්ණ වල දෙන උත්තරය වැර්දි ලෙස අර්තකථනය කරන්න ඉතාම පහසුයි. මෙය අවාසිසහගතයි. එවගෙ අවස්තාවල දී "ඔවු" හෝ "නැ" පිළිතුර දීල, ස්වාමීණී මට ඒ පිළිඹද පැහැදිලි කිරිමක් කරන්න අවසර දෙන්න කියල ඉල්ලාසිටින්න. අවසර ලැබුණු විට පැහැදිලී කිරීම දක්වන්න.
5 කිසිම විටක සාක්ශි කූඩුවට නැග්ගහම බය වෙන්න්න එපා, උසාවිය බය වෙන්න ඕනැ තැනක් නෙමෙයි
bulath athak aran gihin wandinna watina judge la inneLawyer ඇහුවා ට උත්තර දෙන්නේ විනිසුරු ට. ඒ නිසා එසේය/නැත ස්වාමිනි, කියන්න ඕනේ. අනික් එක උසාවියෙන් එළියට යනකොට විනිසුරුට ඔලුව නමලා ආචාර්ය කරන්න ඕනේ.
I corrected the spelling mistake. ThanksMy load kianne nathuwa my lord kiwwa nam thawath hondai. Wishesayen judge mahatha dehetha kenek nam.
bulath athak aran gihin wandinna watina judge la inne
------ Post added on Dec 28, 2023 at 11:55 AM
Dont know why we need to bow to judges and call them lords or your honour. Should be just judge or mr/mrs judge.I corrected the spelling mistake. Thanks
ඔව්. උසාවියේදී කාටවත් ගහන්නේ නෑඋසාවිය බය වෙන්න ඕනැ තැනක් නෙමෙයි
ආසම නම් උත්තෝ කියලා බපලන්. නැත්නම් පකයා කිව්වත් අවුලක් නැතිවෙයි. හැන්සාඩ් එකෙත් තියෙන , හුත්තරීතර තැන ඉන්න හුත්තරීතර අයත් භාවිතා කරන වචනයක් නේ![]()
.
anurada pons neme mamaView attachment 221750
ඒකත් මගේ වැරැද්ද කියපං හැම දේටම අනුරාදඇයි බං මෙහෙම post දාන්නේ එකකින් dapanko