නවසීලන්ත වැසියන් මීක් කියමින් රටින් පිටව යති

හෙළයෙක්

Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,637
    100,892
    113
    හැමෝටම සාමාන්යෙන් හිතෙන්නේ ඉන්න තැන අවුල් යන තැන හොදයි කියල.
    එක රටක් වෙන්න පුළුවන්, රස්සාවක් වෙන්න පුළුවන් , කසාදයක් වෙන්න පුළුවන් ......
    every one thinks grass is greener in the other side.
    හැම වෙලාවෙම ඉස්සර වෙච්ච ඒව හොදයි දැන් වෙන ඒවට වඩා කියන ඒකත්
     

    Gunther

    Well-known member
  • Jun 6, 2017
    3,941
    4,352
    113
    මෙහෙට නම් එක බල්ලෙක් ගන්න හොඳ නෑ...
     

    OverSyze

    Well-known member
  • Jun 25, 2022
    5,367
    1
    5,054
    113
    Sin-tertainment Den
    wishes-manobala.gif
     
    • Haha
    Reactions: Honey Bunch

    netnet

    Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,713
    8,468
    113
    NZ unta freedom of movement thiyenawa neda Aussi wala?

    Rules restrict karala thiyenne danatama. Ekai langadi student giya un nahayen andanne.

    Habai NZ unta e rules balapanne naha.
    unta balapanne nathi nisa thami anik unta kelwelama tiyenne. ehen wadi wenakota mehen rules thada karanawa. Aussi witharai thama kelo ganne nathiwa ganata yanne. habei inflation eka 1:3 wadi