අපෙ කාලෙ GPRS තියෙන පෝන් එකක් ගත්තෙත් OL රිසල්ට් ආවට පස්සෙ.
ඒත් ඉස්සර වගේ නෙවෙයි මේපාර OL results ආව සෙට් එක ඉතින් පහවසරෙ ඉදන්වත් ස්මාට්පෝන් ලැප්ටොප් ස්මාට්වොච් යූස් කරන්න පටන් ගත්ත උන්. ඉතින් උන් දන්නව රටේ ලෝකෙ ගැන තොරතුරු, තමන්ගෙ පාත් එකට යනපාර පොඩිකාලෙ ඉදන් අයිඩියා එකක් ගන්න පුලුවන් කාගෙන්වත් අහන්නෙවත් නැතිව .
ඒත් අහන අහන එකාට C4 S2 යි කියල කියන්නෙ, ඔහො කීවට පොන්නයොටිකට ඔයටිකත් නැ කියල ශුවර් . මේ මෝඩ හුත්තිගෙ පුතාලගෙ මොලේ පුකේ, නමේවසරෙ ඉදන් බීඩය කටේ ගහගෙන අරක්කු ටිකක් බීල අප්පගෙ බයික් එකෙන් කෙලගෙන රුන් රුන් ගාල එහෙට මෙහෙට පැද්දම හෙන කැරියො කියල හිතන් ඉන්නෙ . රටක් දියුනුවෙයිද මේවගේ නිකම්මු එක්ක. තොපෙ ලමයින්ව යවන්න එපා අඩුකුලේ නූගත් උන් දෙමව්පියො වෙච්ච උන් එක්ක ආශ්රයට. එතකොට උනුත් කාලකන්නි වෙනව ඒ වගේම
ඒත් ඉස්සර වගේ නෙවෙයි මේපාර OL results ආව සෙට් එක ඉතින් පහවසරෙ ඉදන්වත් ස්මාට්පෝන් ලැප්ටොප් ස්මාට්වොච් යූස් කරන්න පටන් ගත්ත උන්. ඉතින් උන් දන්නව රටේ ලෝකෙ ගැන තොරතුරු, තමන්ගෙ පාත් එකට යනපාර පොඩිකාලෙ ඉදන් අයිඩියා එකක් ගන්න පුලුවන් කාගෙන්වත් අහන්නෙවත් නැතිව .
ඒත් අහන අහන එකාට C4 S2 යි කියල කියන්නෙ, ඔහො කීවට පොන්නයොටිකට ඔයටිකත් නැ කියල ශුවර් . මේ මෝඩ හුත්තිගෙ පුතාලගෙ මොලේ පුකේ, නමේවසරෙ ඉදන් බීඩය කටේ ගහගෙන අරක්කු ටිකක් බීල අප්පගෙ බයික් එකෙන් කෙලගෙන රුන් රුන් ගාල එහෙට මෙහෙට පැද්දම හෙන කැරියො කියල හිතන් ඉන්නෙ . රටක් දියුනුවෙයිද මේවගේ නිකම්මු එක්ක. තොපෙ ලමයින්ව යවන්න එපා අඩුකුලේ නූගත් උන් දෙමව්පියො වෙච්ච උන් එක්ක ආශ්රයට. එතකොට උනුත් කාලකන්නි වෙනව ඒ වගේම