නව පොලිස්පතිවරයෙක් පත් කිරීම
erozan Well-known member Mar 18, 2011 75,075 18,284 113 Malabe Oct 19, 2020 #2 මෝඩ කතා අධිකරණයට ගියාම ඔය එකක්වත් වලගු නැ, සදාකල් පොලිස්පති තමයි නඩුවෙ තීන්දුව එනකන්, ඔය වගේ කෙස් පැලෙන ගොන් තර්ක දාල තමයි ඕකුන් 3% බැස්සෙත් ඉතුරු ටිකත් නැති කර ගන්නව මීහරක් අඩුයි දැන්.. Reactions: Spiderman.Ayya and Brandy2020
මෝඩ කතා අධිකරණයට ගියාම ඔය එකක්වත් වලගු නැ, සදාකල් පොලිස්පති තමයි නඩුවෙ තීන්දුව එනකන්, ඔය වගේ කෙස් පැලෙන ගොන් තර්ක දාල තමයි ඕකුන් 3% බැස්සෙත් ඉතුරු ටිකත් නැති කර ගන්නව මීහරක් අඩුයි දැන්..
P pathumputha Well-known member Feb 20, 2018 3,284 6,545 113 Oct 19, 2020 #3 erozan said: මෝඩ කතා අධිකරණයට ගියාම ඔය එකක්වත් වලගු නැ, සදාකල් පොලිස්පති තමයි නඩුවෙ තීන්දුව එනකන්, ඔය වගේ කෙස් පැලෙන ගොන් තර්ක දාල තමයි ඕකුන් 3% බැස්සෙත් ඉතුරු ටිකත් නැති කර ගන්නව මීහරක් අඩුයි දැන්.. Click to expand... ඔව් ඔව් දින 56 ආණ්ඩුව උසාවි ගිහින් කෙලව ගත්තේ Reactions: Smartm
erozan said: මෝඩ කතා අධිකරණයට ගියාම ඔය එකක්වත් වලගු නැ, සදාකල් පොලිස්පති තමයි නඩුවෙ තීන්දුව එනකන්, ඔය වගේ කෙස් පැලෙන ගොන් තර්ක දාල තමයි ඕකුන් 3% බැස්සෙත් ඉතුරු ටිකත් නැති කර ගන්නව මීහරක් අඩුයි දැන්.. Click to expand... ඔව් ඔව් දින 56 ආණ්ඩුව උසාවි ගිහින් කෙලව ගත්තේ
giggee Well-known member Jan 26, 2008 10,681 2,125 113 Oct 20, 2020 #4 Ahh mu neda bitcoin walin gewala badu gahala bebadda wage beela ghin light kanu perarala hamuta call kara gedara giye. Viwasthawe koheda danne na tiyenne accident karala hamuta call karala gedara yanna puluwan kiyala Last edited: Oct 20, 2020 Reactions: sidathsaumya
Ahh mu neda bitcoin walin gewala badu gahala bebadda wage beela ghin light kanu perarala hamuta call kara gedara giye. Viwasthawe koheda danne na tiyenne accident karala hamuta call karala gedara yanna puluwan kiyala