බුද්ධියක් තියේනම් එහා පැත්තෙ බඩ්ඩ ගහන්න එපෝ. :P
thm14 Member Dec 30, 2007 21,734 205 0 Interpol HQ | Lyon, France Aug 31, 2010 #21 බුද්ධියක් තියේනම් එහා පැත්තෙ බඩ්ඩ ගහන්න එපෝ.
Plain Truth Member Aug 13, 2010 531 78 0 Aug 31, 2010 #22 මචං, තාත්තා රටට කෙළිනවට වඩා හොඳට කෙළින්න මට සප් එක දීපන්. ඔය නාකියට වඩා හොඳට මට ඒක පුළුවන් බව මන් දන්නවා බුද්ධි,
මචං, තාත්තා රටට කෙළිනවට වඩා හොඳට කෙළින්න මට සප් එක දීපන්. ඔය නාකියට වඩා හොඳට මට ඒක පුළුවන් බව මන් දන්නවා බුද්ධි,
Drmz Salinda Member Jul 17, 2010 25 1 0 Aug 31, 2010 #23 rajith84 said: බලාගෙන ඉන්න එපා එහා පැත්තෙ ඉන්නෙ ගමේ බඩුවක් මොනව හරි කරගනින් Click to expand... Patta kathaawa... ELAKIRI machan...
rajith84 said: බලාගෙන ඉන්න එපා එහා පැත්තෙ ඉන්නෙ ගමේ බඩුවක් මොනව හරි කරගනින් Click to expand... Patta kathaawa... ELAKIRI machan...
sanath ekanayake Well-known member Jan 13, 2009 12,082 1,248 113 සමුදුරෙන් එහා Aug 31, 2010 #24 ''machan! shape eke me seat ekata warenko. arakita baddak kiyanna thiyenawa.''
BC_Dilum Well-known member Mar 2, 2008 17,919 1,168 113 192.168.1.1 Aug 31, 2010 #25 eda gahapu baduwa sira neda??mata ayeth gahanna asai
shehanK Well-known member Jan 29, 2007 998 100 63 Aug 31, 2010 #26 Machan mata bokak set wela wage!!!
MakaBass Active member Mar 22, 2010 435 56 28 Aug 31, 2010 #27 Anar ada adala inne rosa pata ekak boru nam ahala balapan...hiks !!!
destroyer Member Sep 8, 2007 206 10 0 Aug 31, 2010 #28 mama anar nangita gema dunna bang enakota ......ekai eki bima balagene inne
BC_Dilum Well-known member Mar 2, 2008 17,919 1,168 113 192.168.1.1 Aug 31, 2010 #29 MakaBass said: Anar ada adala inne rosa pata ekak boru nam ahala balapan...hiks !!! Click to expand... meka sira machan
MakaBass said: Anar ada adala inne rosa pata ekak boru nam ahala balapan...hiks !!! Click to expand... meka sira machan
Plain Truth. Member Sep 1, 2010 55 15 0 Sep 1, 2010 #31 uba dakunu atha abarala arakige thane tough karanava neda vanacharaya
Plain Truth Member Aug 13, 2010 531 78 0 Sep 1, 2010 #33 Plain Truth. said: uba dakunu atha abarala arakige thane tough karanava neda vanacharaya Click to expand... චීයා.. මෙයා මොනවද මේ කියන්නෙ. අසික්කිත අම්මලා තාත්තලාගෙ අවජාතක දරුවො..
Plain Truth. said: uba dakunu atha abarala arakige thane tough karanava neda vanacharaya Click to expand... චීයා.. මෙයා මොනවද මේ කියන්නෙ. අසික්කිත අම්මලා තාත්තලාගෙ අවජාතක දරුවො..
BI.BI Junior member Nov 26, 2008 383 24 18 hell Sep 1, 2010 #34 1.adooo anarakalita try karanna epa 1ki gawa gadai,, 2.buddi bijja ul da???
MakaBass Active member Mar 22, 2010 435 56 28 Sep 4, 2010 #35 Anar ada adala inne rosa pata ekak monada ottu!!!...hiks !!!