Fucking low life jeppas.. Dobi lath ekek dennek innawa me wage huththalawa suddakarana.. lajjai yako. 


මචං මම අවුරුදු 05 ක් එක දිගට අපේක්ෂා එකට ගිය එකෙක් විදියට දන්නේ .උඹලා ඔය හිතන තරම් සත්ව කරුනාව හැමෝම ගාව නෑ..ඒක උඹලට කවදාවත් විදින්නවත් සිද්දවෙන්න එපා කියලා මම කියන්නේ
අපේක්ෂා එකට ක්රමවත්ව සල්ලි එන්න ඔන,විගණනය වෙන්න ඔන. ඒවා ක්රමවත්ව යොදන්න ඔන.
අච්චර සල්ලි මෙච්චර සල්ලි කිව්වාට.. නිකමට බලපන් ලැට් එකකට ගිහින් ෆිටින්ස් කැඩිලා. .හම්බුවෙන සල්ලිවලට මොනව වෙනවද කියලා දෙයියෝ දන්නේ.
මම අනන්තවත් බෙහෙත් පූජා කරලා තියනවා මුන්ට . ඒත් පහු වෙනිදා හිරු එකෙන් කිව්වා. ඇතුලේ ඩොනේට් කරන බෙහෙත් ඇතුලෙම ඇටෙන්ඩන්ලා විකුනවා කියලාා. බොරු නම් යූටී එකේ සර්ච් කරපන්
අනික , හම්බුවෙන සල්ලි ඵලදායි ආයෝජනයක් නෑ. උදාහරනයකට අපි බ්ලඩ් ටෙස්ට් කරගන්න හිටියා පැය 03 ක් හිටගෙන . ඒ යකා බ්ලඩ් අරන් දීලා , අපි උ එනකන් කට ඇරන් පැය 02 ක් විතර ඉන්න ඔන. උ හරි බරි ගැහිලා .නොම්බර කතා කරනකන් ඉන්න ඔන කට ඇරන්. මයික් එකක් නෑ..සවුන්ඩ් නෑ..අරූ යටිගිරියෙන් කෑගහනවා. කන් ඇහෙන්නැති ලෙඩ්ඩු න් ට දෙයියන්ගේ පිටයි . අඩුමගානේ ප්රයිවට් ඉස්පිරිතාල වගේ ක්රමවත්ව ලෙඩ්ඩුටිකවත් නියාමනය නෑ. එල් සී ඩී ස්ක්රින් එකක් නෑ..නම්බරය පෙන්වන
උදේ 04 ට ආපු එකා ඉන්නවා උදේ 10 ට ආපු එකාගේ පිටිපස්සේ ...
ඉතින් හිතාගනින් අනික් ඒවා.
දැන් අරන් බලපන් අර මනුසත් දෙරනෙන් මුස්ලිම් මනුස්සයා හදලා දුන්න බිලිඩ්නි එක නඩත්තුව කෝමද කියලා පරෙයියෝ බෙටි දාන්නේ උඩ ඉදන්
දවසක් ඒ බිල්ඩින් එකේ තාත්තයි මමයි හිටියා නැවතිලා. මහ රෑ ලොකු හුලගක් ඇවිත් දඩස් ගාලේ සිවිලිම ගැලවෙන්න වගේ ආවා.මම බය වුන පාරට තාත්තාව කවර් කරගත්තා...
ඉතින් ඒකට කතරගම දේවාලෙයි එයා ෆෝස් එකයි මොනවා කරන්නද? ඔය hospital එකට කොච්චර ඩොනේශන්ස් එනව ඇත්ද? ඇමතියගේ ඉඳන් පල්ලෙහාට එනකම්ම එවුන් සල්ලි ටික මාටියා ගහනවා ඇති. බිල්ඩිමක් හැදුවාම අඩුම තරමේ ලෙඩ්ඩුන්ට නිදාගන්න, toilets වගේ බේසික් facility ටික හරි හම්බවෙනවනේමචං මම අවුරුදු 05 ක් එක දිගට අපේක්ෂා එකට ගිය එකෙක් විදියට දන්නේ .උඹලා ඔය හිතන තරම් සත්ව කරුනාව හැමෝම ගාව නෑ..ඒක උඹලට කවදාවත් විදින්නවත් සිද්දවෙන්න එපා කියලා මම කියන්නේ
අපේක්ෂා එකට ක්රමවත්ව සල්ලි එන්න ඔන,විගණනය වෙන්න ඔන. ඒවා ක්රමවත්ව යොදන්න ඔන.
අච්චර සල්ලි මෙච්චර සල්ලි කිව්වාට.. නිකමට බලපන් ලැට් එකකට ගිහින් ෆිටින්ස් කැඩිලා. .හම්බුවෙන සල්ලිවලට මොනව වෙනවද කියලා දෙයියෝ දන්නේ.
මම අනන්තවත් බෙහෙත් පූජා කරලා තියනවා මුන්ට . ඒත් පහු වෙනිදා හිරු එකෙන් කිව්වා. ඇතුලේ ඩොනේට් කරන බෙහෙත් ඇතුලෙම ඇටෙන්ඩන්ලා විකුනවා කියලාා. බොරු නම් යූටී එකේ සර්ච් කරපන්
අනික , හම්බුවෙන සල්ලි ඵලදායි ආයෝජනයක් නෑ. උදාහරනයකට අපි බ්ලඩ් ටෙස්ට් කරගන්න හිටියා පැය 03 ක් හිටගෙන . ඒ යකා බ්ලඩ් අරන් දීලා , අපි උ එනකන් කට ඇරන් පැය 02 ක් විතර ඉන්න ඔන. උ හරි බරි ගැහිලා .නොම්බර කතා කරනකන් ඉන්න ඔන කට ඇරන්. මයික් එකක් නෑ..සවුන්ඩ් නෑ..අරූ යටිගිරියෙන් කෑගහනවා. කන් ඇහෙන්නැති ලෙඩ්ඩු න් ට දෙයියන්ගේ පිටයි . අඩුමගානේ ප්රයිවට් ඉස්පිරිතාල වගේ ක්රමවත්ව ලෙඩ්ඩුටිකවත් නියාමනය නෑ. එල් සී ඩී ස්ක්රින් එකක් නෑ..නම්බරය පෙන්වන
උදේ 04 ට ආපු එකා ඉන්නවා උදේ 10 ට ආපු එකාගේ පිටිපස්සේ ...
ඉතින් හිතාගනින් අනික් ඒවා.
දැන් අරන් බලපන් අර මනුසත් දෙරනෙන් මුස්ලිම් මනුස්සයා හදලා දුන්න බිලිඩ්නි එක නඩත්තුව කෝමද කියලා පරෙයියෝ බෙටි දාන්නේ උඩ ඉදන්
දවසක් ඒ බිල්ඩින් එකේ තාත්තයි මමයි හිටියා නැවතිලා. මහ රෑ ලොකු හුලගක් ඇවිත් දඩස් ගාලේ සිවිලිම ගැලවෙන්න වගේ ආවා.මම බය වුන පාරට තාත්තාව කවර් කරගත්තා...
මේක මචන් point එකක් නෙවෙයි. රජයේ hospital වල සාමන්යේන් වෙන දේ. ඒකට මේක donation එකකින් ආවද, රජයෙන් පාස් වෙලා ආවද කියලා නෑ. නඩත්තු කරන්න හරි හමක් system නැති කොයි තැනත් final result එක මේක.මචං මම අවුරුදු 05 ක් එක දිගට අපේක්ෂා එකට ගිය එකෙක් විදියට දන්නේ .උඹලා ඔය හිතන තරම් සත්ව කරුනාව හැමෝම ගාව නෑ..ඒක උඹලට කවදාවත් විදින්නවත් සිද්දවෙන්න එපා කියලා මම කියන්නේ
අපේක්ෂා එකට ක්රමවත්ව සල්ලි එන්න ඔන,විගණනය වෙන්න ඔන. ඒවා ක්රමවත්ව යොදන්න ඔන.
අච්චර සල්ලි මෙච්චර සල්ලි කිව්වාට.. නිකමට බලපන් ලැට් එකකට ගිහින් ෆිටින්ස් කැඩිලා. .හම්බුවෙන සල්ලිවලට මොනව වෙනවද කියලා දෙයියෝ දන්නේ.
මම අනන්තවත් බෙහෙත් පූජා කරලා තියනවා මුන්ට . ඒත් පහු වෙනිදා හිරු එකෙන් කිව්වා. ඇතුලේ ඩොනේට් කරන බෙහෙත් ඇතුලෙම ඇටෙන්ඩන්ලා විකුනවා කියලාා. බොරු නම් යූටී එකේ සර්ච් කරපන්
අනික , හම්බුවෙන සල්ලි ඵලදායි ආයෝජනයක් නෑ. උදාහරනයකට අපි බ්ලඩ් ටෙස්ට් කරගන්න හිටියා පැය 03 ක් හිටගෙන . ඒ යකා බ්ලඩ් අරන් දීලා , අපි උ එනකන් කට ඇරන් පැය 02 ක් විතර ඉන්න ඔන. උ හරි බරි ගැහිලා .නොම්බර කතා කරනකන් ඉන්න ඔන කට ඇරන්. මයික් එකක් නෑ..සවුන්ඩ් නෑ..අරූ යටිගිරියෙන් කෑගහනවා. කන් ඇහෙන්නැති ලෙඩ්ඩු න් ට දෙයියන්ගේ පිටයි . අඩුමගානේ ප්රයිවට් ඉස්පිරිතාල වගේ ක්රමවත්ව ලෙඩ්ඩුටිකවත් නියාමනය නෑ. එල් සී ඩී ස්ක්රින් එකක් නෑ..නම්බරය පෙන්වන
උදේ 04 ට ආපු එකා ඉන්නවා උදේ 10 ට ආපු එකාගේ පිටිපස්සේ ...
ඉතින් හිතාගනින් අනික් ඒවා.
දැන් අරන් බලපන් අර මනුසත් දෙරනෙන් මුස්ලිම් මනුස්සයා හදලා දුන්න බිලිඩ්නි එක නඩත්තුව කෝමද කියලා පරෙයියෝ බෙටි දාන්නේ උඩ ඉදන්
දවසක් ඒ බිල්ඩින් එකේ තාත්තයි මමයි හිටියා නැවතිලා. මහ රෑ ලොකු හුලගක් ඇවිත් දඩස් ගාලේ සිවිලිම ගැලවෙන්න වගේ ආවා.මම බය වුන පාරට තාත්තාව කවර් කරගත්තා...
ගෙවන වාට්ටුවල මුදල් යන්නේ ඉස්පිරිතාලේ ගිනුමකට හැමදේම රජයෙන් නියාමනය වෙන්න ඔන.ධානපතියන්ගේ මුදලුත් . අනික මෙන්ටේනස් අන්තිමයි...ඒවා මහ ලොකු ගනන් යන්නෑ..කවුරුත් කරන්නෑ....
මුල් දවස ලස්සනම දවස් .. ඔය විදියට ටීවි එකේ කලර්ෆුල් විදියට පෙන්නවා...ටික ටික මාස අවුරුදු යනකොට ඕවා මේන්ටේන් කරන්නේ නෑ....
වැඩිය ඔන නෑ..අපේක්ෂා එකේ පරණ වාට්ටුවට ගිහින් බලන්න
ඇග කිලිපොලා යනවා යකෝ.....
මේ තියෙන්නෙ එහෙම හොඳට plan කරලා ගහපු බිල්ඩින් එකක් වෙන්න ඇති එහෙනම්. මේකෙයි ඔය උඩ තියන අපේක්ශා සීන් එකෙයි වෙනස පොඩ්ඩක් කියපන්කො මචන්.සම්පත් බෙදී යැමේ විෂමතාවය අඩු කරන්න ඕනේ...
දුප්පත් කමට හේතු,
එක තැනක් විතරක් දියුණු වෙන්නේ planning නැති නිසා තමයී..
උඹ වගේ එකෙක්ට මේ ලෝකේ තියෙන 100% facts,data දුන්නත් වැඩක් නෑ..මේ තියෙන්නෙ එහෙම හොඳට plan කරලා ගහපු බිල්ඩින් එකක් වෙන්න ඇති එහෙනම්. මේකෙයි ඔය උඩ තියන අපේක්ශා සීන් එකෙයි වෙනස පොඩ්ඩක් කියපන්කො මචන්.
https://www.newswire.lk/2024/07/18/170-million-hospital-from-jvp-run-cooperative/
එකේ තත්වේ මොකෝ දන්නේ නෑ නේමේ තියෙන්නෙ එහෙම හොඳට plan කරලා ගහපු බිල්ඩින් එකක් වෙන්න ඇති එහෙනම්. මේකෙයි ඔය උඩ තියන අපේක්ශා සීන් එකෙයි වෙනස පොඩ්ඩක් කියපන්කො මචන්.
https://www.newswire.lk/2024/07/18/170-million-hospital-from-jvp-run-cooperative/