නිකන් කන්න බොන්න හම්බෙන කයිවාරු කාරයන්ගෙ කතා - නලින්ද ජයතිස්ස 🤮🤮

xengine

Well-known member
  • Feb 24, 2021
    3,470
    7,193
    113
    මු කියන කතාව ඇත්ත. හැබැයි කියන ටොන් එක අව්ල්.

    හිතපන් මොකෙක් හරි ගමක ඩිපෙන්සරියක් වගේ තියන ඉස්පිරිතාලෙකට icu එකක් දුන්න කියල. සල්ලි තියන නිසා හදල දෙයි. ඊට පස්සේ ?
    එකට doctorsla නර්ස් ල, පවව්ර් , ඒකෙ මෙන්ටෙනස් ? ඊටපස්සේ හදල මාස ගානක ඉඳන් අරකෙ අරක නෑ , මෙතන මීක නෑ. මෙයාල නෑ.... නහයෙන් අඬ අඩ ඉන්න වෙනවා.


    හිතුන හිතුන එව්වා හිතුන හිතුන තැන හදනවා වගේ නෙවෙයි එව්වා පවත්වගන යන එක.

    මේ රටේ හරියට අනලිසිස් එකක් කරලා මෙතෙන්ට මෙන්න මේක ඕනේ කියල ප්‍රයෝරිටි ලිස්ට් එකක් තිබ්බ නම් හරිනේ බන්.

    දානපතියන්ට පුළුවන් එකට සපෝර්ට් කරන්න. ඉවරනේ කතාව. අව්ල තියෙන්නේ මිනිස්සුන්ට මෙච්චර කල් සුවර් එකක් තිබ්බේ නැහැ government එක ඕක හරියට කරයි කියල. මුන් වත් මේක හැදුවොත් හොඳයි.
     

    Shamal3001

    Well-known member
  • Sep 22, 2021
    7,241
    12,049
    113
    මචං මම අවුරුදු 05 ක් එක දිගට අපේක්ෂා එකට ගිය එකෙක් විදියට දන්නේ .උඹලා ඔය හිතන තරම් සත්ව කරුනාව හැමෝම ගාව නෑ..ඒක උඹලට කවදාවත් විදින්නවත් සිද්දවෙන්න එපා කියලා මම කියන්නේ

    අපේක්ෂා එකට ක්‍රමවත්ව සල්ලි එන්න ඔන,විගණනය වෙන්න ඔන. ඒවා ක්‍රමවත්ව යොදන්න ඔන.

    අච්චර සල්ලි මෙච්චර සල්ලි කිව්වාට.. නිකමට බලපන් ලැට් එකකට ගිහින් ෆිටින්ස් කැඩිලා. .හම්බුවෙන සල්ලිවලට මොනව වෙනවද කියලා දෙයියෝ දන්නේ.

    මම අනන්තවත් බෙහෙත් පූජා කරලා තියනවා මුන්ට . ඒත් පහු වෙනිදා හිරු එකෙන් කිව්වා. ඇතුලේ ඩොනේට් කරන බෙහෙත් ඇතුලෙම ඇටෙන්ඩන්ලා විකුනවා කියලාා. බොරු නම් යූටී එකේ සර්ච් කරපන්


    අනික , හම්බුවෙන සල්ලි ඵලදායි ආයෝජනයක් නෑ. උදාහරනයකට අපි බ්ලඩ් ටෙස්ට් කරගන්න හිටියා පැය 03 ක් හිටගෙන . ඒ යකා බ්ලඩ් අරන් දීලා , අපි උ එනකන් කට ඇරන් පැය 02 ක් විතර ඉන්න ඔන. උ හරි බරි ගැහිලා .නොම්බර කතා කරනකන් ඉන්න ඔන කට ඇරන්. මයික් එකක් නෑ..සවුන්ඩ් නෑ..අරූ යටිගිරියෙන් කෑගහනවා. කන් ඇහෙන්නැති ලෙඩ්ඩු න් ට දෙයියන්ගේ පිටයි . අඩුමගානේ ප්‍රයිවට් ඉස්පිරිතාල වගේ ක්‍රමවත්ව ලෙඩ්ඩුටිකවත් නියාමනය නෑ. එල් සී ඩී ස්ක්‍රින් එකක් නෑ..නම්බරය පෙන්වන

    උදේ 04 ට ආපු එකා ඉන්නවා උදේ 10 ට ආපු එකාගේ පිටිපස්සේ ...

    ඉතින් හිතාගනින් අනික් ඒවා.

    දැන් අරන් බලපන් අර මනුසත් දෙරනෙන් මුස්ලිම් මනුස්සයා හදලා දුන්න බිලිඩ්නි එක නඩත්තුව කෝමද කියලා පරෙයියෝ බෙටි දාන්නේ උඩ ඉදන්

    දවසක් ඒ බිල්ඩින් එකේ තාත්තයි මමයි හිටියා නැවතිලා. මහ රෑ ලොකු හුලගක් ඇවිත් දඩස් ගාලේ සිවිලිම ගැලවෙන්න වගේ ආවා.මම බය වුන පාරට තාත්තාව කවර් කරගත්තා...

    ගෙවන වාට්ටුවල මුදල් යන්නේ ඉස්පිරිතාලේ ගිනුමකට හැමදේම රජයෙන් නියාමනය වෙන්න ඔන.ධානපතියන්ගේ මුදලුත් . අනික මෙන්ටේනස් අන්තිමයි...ඒවා මහ ලොකු ගනන් යන්නෑ..කවුරුත් කරන්නෑ....

    මුල් දවස ලස්සනම දවස් .. ඔය විදියට ටීවි එකේ කලර්ෆුල් විදියට පෙන්නවා...ටික ටික මාස අවුරුදු යනකොට ඕවා මේන්ටේන් කරන්නේ නෑ....
    වැඩිය ඔන නෑ..අපේක්ෂා එකේ පරණ වාට්ටුවට ගිහින් බලන්න

    ඇග කිලිපොලා යනවා යකෝ.....
     
    Last edited:

    Janatha Jhon

    Well-known member
  • Nov 24, 2023
    10,570
    14,445
    113
    මුගේ කතාව ඇහුවම මටත් ඕකම තමයි හිතුනේ. තැනකට ගිහින් කතා කරන්න දන්නේ නෑ.

    කතරගම දෙවියන්ටත් වැඩිය තිස්තුන් කෝටියක් දෙවිවරු ඉල්ලුවාටත් වැඩිය සෞඛ්‍යයට සල්ලි වෙන් කරලා තියෙනවා ගගා අදාල නැති කතාවක් කරේ.

    දණහිස්සයා අමු කුහකයෙක්. මගේ මූණ දැක්කම කුහකකම පේනවා. මූ දැන් ප්‍රවෘත්ති දෙපාර්තමේන්තුවට ගිහින් මාර රැඟිල්ලක් රඟන්නේ. මුංගෙම පක්ෂයේ යුනියන් වලටවත් මු දැන් කතා කරන්නේ නෑ. මුන්ට කඩේ ගිය ඩොකාලට හොඳ වැඩේ දැන්.

    කතරගම දේවාලයේ බස්නායක නිලමේ සෑහෙන්න වැඩක් කරනවා දැන්. කලින් හිටපු සොමිපාල කියන හොර කපුවා අයින් කරපු එකම ලොකු දෙයක්.

    සක්කිලි ජෙප්පෝ නං උපන්ගෙයි කුහකයෝ.

    අනික දණහිස්සයා කියන්නේ අඩු කුලේ එකෙක්.

    මුගේ වාසගම දැක්කම ඒක පේනවා. මු ඒක වෙනස් කරලා තමයි ඡන්ද ඉල්ලන්නේ. කළුතර දිස්ත්‍රික්කයේ මනාප ලයිස්තුවේ අංක එක ගන්න ඕන හින්දා.

    අනික මු මෙඩිකල් කොලේජ් ආවේ දූෂ්කර පළාතක් වෙන මොනරාගලින් විභාගෙ දාලා. කෝටා එකෙන් ආවේ. කළුතරින් දැම්මේ නෑ මොකද මූට මේඩිකල් කොලේජ් අහු වෙන්නේ නෑ.

    මු සිලෙක්ට් වෙන්නේ බලු දොස්තර කෙනෙක් විදියට.
     
    Last edited:

    xengine

    Well-known member
  • Feb 24, 2021
    3,470
    7,193
    113
    මචං මම අවුරුදු 05 ක් එක දිගට අපේක්ෂා එකට ගිය එකෙක් විදියට දන්නේ .උඹලා ඔය හිතන තරම් සත්ව කරුනාව හැමෝම ගාව නෑ..ඒක උඹලට කවදාවත් විදින්නවත් සිද්දවෙන්න එපා කියලා මම කියන්නේ

    අපේක්ෂා එකට ක්‍රමවත්ව සල්ලි එන්න ඔන,විගණනය වෙන්න ඔන. ඒවා ක්‍රමවත්ව යොදන්න ඔන.

    අච්චර සල්ලි මෙච්චර සල්ලි කිව්වාට.. නිකමට බලපන් ලැට් එකකට ගිහින් ෆිටින්ස් කැඩිලා. .හම්බුවෙන සල්ලිවලට මොනව වෙනවද කියලා දෙයියෝ දන්නේ.

    මම අනන්තවත් බෙහෙත් පූජා කරලා තියනවා මුන්ට . ඒත් පහු වෙනිදා හිරු එකෙන් කිව්වා. ඇතුලේ ඩොනේට් කරන බෙහෙත් ඇතුලෙම ඇටෙන්ඩන්ලා විකුනවා කියලාා. බොරු නම් යූටී එකේ සර්ච් කරපන්


    අනික , හම්බුවෙන සල්ලි ඵලදායි ආයෝජනයක් නෑ. උදාහරනයකට අපි බ්ලඩ් ටෙස්ට් කරගන්න හිටියා පැය 03 ක් හිටගෙන . ඒ යකා බ්ලඩ් අරන් දීලා , අපි උ එනකන් කට ඇරන් පැය 02 ක් විතර ඉන්න ඔන. උ හරි බරි ගැහිලා .නොම්බර කතා කරනකන් ඉන්න ඔන කට ඇරන්. මයික් එකක් නෑ..සවුන්ඩ් නෑ..අරූ යටිගිරියෙන් කෑගහනවා. කන් ඇහෙන්නැති ලෙඩ්ඩු න් ට දෙයියන්ගේ පිටයි . අඩුමගානේ ප්‍රයිවට් ඉස්පිරිතාල වගේ ක්‍රමවත්ව ලෙඩ්ඩුටිකවත් නියාමනය නෑ. එල් සී ඩී ස්ක්‍රින් එකක් නෑ..නම්බරය පෙන්වන

    උදේ 04 ට ආපු එකා ඉන්නවා උදේ 10 ට ආපු එකාගේ පිටිපස්සේ ...

    ඉතින් හිතාගනින් අනික් ඒවා.

    දැන් අරන් බලපන් අර මනුසත් දෙරනෙන් මුස්ලිම් මනුස්සයා හදලා දුන්න බිලිඩ්නි එක නඩත්තුව කෝමද කියලා පරෙයියෝ බෙටි දාන්නේ උඩ ඉදන්

    දවසක් ඒ බිල්ඩින් එකේ තාත්තයි මමයි හිටියා නැවතිලා. මහ රෑ ලොකු හුලගක් ඇවිත් දඩස් ගාලේ සිවිලිම ගැලවෙන්න වගේ ආවා.මම බය වුන පාරට තාත්තාව කවර් කරගත්තා...


    ඔන්න ඕක තමයි ප්‍රශ්නේ මචන්.
     

    Hapuwa

    Well-known member
  • Jan 24, 2009
    5,175
    3,184
    113
    මචං මම අවුරුදු 05 ක් එක දිගට අපේක්ෂා එකට ගිය එකෙක් විදියට දන්නේ .උඹලා ඔය හිතන තරම් සත්ව කරුනාව හැමෝම ගාව නෑ..ඒක උඹලට කවදාවත් විදින්නවත් සිද්දවෙන්න එපා කියලා මම කියන්නේ

    අපේක්ෂා එකට ක්‍රමවත්ව සල්ලි එන්න ඔන,විගණනය වෙන්න ඔන. ඒවා ක්‍රමවත්ව යොදන්න ඔන.

    අච්චර සල්ලි මෙච්චර සල්ලි කිව්වාට.. නිකමට බලපන් ලැට් එකකට ගිහින් ෆිටින්ස් කැඩිලා. .හම්බුවෙන සල්ලිවලට මොනව වෙනවද කියලා දෙයියෝ දන්නේ.

    මම අනන්තවත් බෙහෙත් පූජා කරලා තියනවා මුන්ට . ඒත් පහු වෙනිදා හිරු එකෙන් කිව්වා. ඇතුලේ ඩොනේට් කරන බෙහෙත් ඇතුලෙම ඇටෙන්ඩන්ලා විකුනවා කියලාා. බොරු නම් යූටී එකේ සර්ච් කරපන්


    අනික , හම්බුවෙන සල්ලි ඵලදායි ආයෝජනයක් නෑ. උදාහරනයකට අපි බ්ලඩ් ටෙස්ට් කරගන්න හිටියා පැය 03 ක් හිටගෙන . ඒ යකා බ්ලඩ් අරන් දීලා , අපි උ එනකන් කට ඇරන් පැය 02 ක් විතර ඉන්න ඔන. උ හරි බරි ගැහිලා .නොම්බර කතා කරනකන් ඉන්න ඔන කට ඇරන්. මයික් එකක් නෑ..සවුන්ඩ් නෑ..අරූ යටිගිරියෙන් කෑගහනවා. කන් ඇහෙන්නැති ලෙඩ්ඩු න් ට දෙයියන්ගේ පිටයි . අඩුමගානේ ප්‍රයිවට් ඉස්පිරිතාල වගේ ක්‍රමවත්ව ලෙඩ්ඩුටිකවත් නියාමනය නෑ. එල් සී ඩී ස්ක්‍රින් එකක් නෑ..නම්බරය පෙන්වන

    උදේ 04 ට ආපු එකා ඉන්නවා උදේ 10 ට ආපු එකාගේ පිටිපස්සේ ...

    ඉතින් හිතාගනින් අනික් ඒවා.

    දැන් අරන් බලපන් අර මනුසත් දෙරනෙන් මුස්ලිම් මනුස්සයා හදලා දුන්න බිලිඩ්නි එක නඩත්තුව කෝමද කියලා පරෙයියෝ බෙටි දාන්නේ උඩ ඉදන්

    දවසක් ඒ බිල්ඩින් එකේ තාත්තයි මමයි හිටියා නැවතිලා. මහ රෑ ලොකු හුලගක් ඇවිත් දඩස් ගාලේ සිවිලිම ගැලවෙන්න වගේ ආවා.මම බය වුන පාරට තාත්තාව කවර් කරගත්තා...
    ඉතින් ඒකට කතරගම දේවාලෙයි එයා ෆෝස් එකයි මොනවා කරන්නද? ඔය hospital එකට කොච්චර ඩොනේශන්ස් එනව ඇත්ද? ඇමතියගේ ඉඳන් පල්ලෙහාට එනකම්ම එවුන් සල්ලි ටික මාටියා ගහනවා ඇති. බිල්ඩිමක් හැදුවාම අඩුම තරමේ ලෙඩ්ඩුන්ට නිදාගන්න, toilets වගේ බේසික් facility ටික හරි හම්බවෙනවනේ
     

    reddit

    Well-known member
  • Aug 18, 2016
    9,050
    8,307
    113
    Chilaw
    මචං මම අවුරුදු 05 ක් එක දිගට අපේක්ෂා එකට ගිය එකෙක් විදියට දන්නේ .උඹලා ඔය හිතන තරම් සත්ව කරුනාව හැමෝම ගාව නෑ..ඒක උඹලට කවදාවත් විදින්නවත් සිද්දවෙන්න එපා කියලා මම කියන්නේ

    අපේක්ෂා එකට ක්‍රමවත්ව සල්ලි එන්න ඔන,විගණනය වෙන්න ඔන. ඒවා ක්‍රමවත්ව යොදන්න ඔන.

    අච්චර සල්ලි මෙච්චර සල්ලි කිව්වාට.. නිකමට බලපන් ලැට් එකකට ගිහින් ෆිටින්ස් කැඩිලා. .හම්බුවෙන සල්ලිවලට මොනව වෙනවද කියලා දෙයියෝ දන්නේ.

    මම අනන්තවත් බෙහෙත් පූජා කරලා තියනවා මුන්ට . ඒත් පහු වෙනිදා හිරු එකෙන් කිව්වා. ඇතුලේ ඩොනේට් කරන බෙහෙත් ඇතුලෙම ඇටෙන්ඩන්ලා විකුනවා කියලාා. බොරු නම් යූටී එකේ සර්ච් කරපන්


    අනික , හම්බුවෙන සල්ලි ඵලදායි ආයෝජනයක් නෑ. උදාහරනයකට අපි බ්ලඩ් ටෙස්ට් කරගන්න හිටියා පැය 03 ක් හිටගෙන . ඒ යකා බ්ලඩ් අරන් දීලා , අපි උ එනකන් කට ඇරන් පැය 02 ක් විතර ඉන්න ඔන. උ හරි බරි ගැහිලා .නොම්බර කතා කරනකන් ඉන්න ඔන කට ඇරන්. මයික් එකක් නෑ..සවුන්ඩ් නෑ..අරූ යටිගිරියෙන් කෑගහනවා. කන් ඇහෙන්නැති ලෙඩ්ඩු න් ට දෙයියන්ගේ පිටයි . අඩුමගානේ ප්‍රයිවට් ඉස්පිරිතාල වගේ ක්‍රමවත්ව ලෙඩ්ඩුටිකවත් නියාමනය නෑ. එල් සී ඩී ස්ක්‍රින් එකක් නෑ..නම්බරය පෙන්වන

    උදේ 04 ට ආපු එකා ඉන්නවා උදේ 10 ට ආපු එකාගේ පිටිපස්සේ ...

    ඉතින් හිතාගනින් අනික් ඒවා.

    දැන් අරන් බලපන් අර මනුසත් දෙරනෙන් මුස්ලිම් මනුස්සයා හදලා දුන්න බිලිඩ්නි එක නඩත්තුව කෝමද කියලා පරෙයියෝ බෙටි දාන්නේ උඩ ඉදන්

    දවසක් ඒ බිල්ඩින් එකේ තාත්තයි මමයි හිටියා නැවතිලා. මහ රෑ ලොකු හුලගක් ඇවිත් දඩස් ගාලේ සිවිලිම ගැලවෙන්න වගේ ආවා.මම බය වුන පාරට තාත්තාව කවර් කරගත්තා...

    ගෙවන වාට්ටුවල මුදල් යන්නේ ඉස්පිරිතාලේ ගිනුමකට හැමදේම රජයෙන් නියාමනය වෙන්න ඔන.ධානපතියන්ගේ මුදලුත් . අනික මෙන්ටේනස් අන්තිමයි...ඒවා මහ ලොකු ගනන් යන්නෑ..කවුරුත් කරන්නෑ....

    මුල් දවස ලස්සනම දවස් .. ඔය විදියට ටීවි එකේ කලර්ෆුල් විදියට පෙන්නවා...ටික ටික මාස අවුරුදු යනකොට ඕවා මේන්ටේන් කරන්නේ නෑ....
    වැඩිය ඔන නෑ..අපේක්ෂා එකේ පරණ වාට්ටුවට ගිහින් බලන්න

    ඇග කිලිපොලා යනවා යකෝ.....
    මේක මචන් point එකක් නෙවෙයි. රජයේ hospital වල සාමන්යේන් වෙන දේ. ඒකට මේක donation එකකින් ආවද, රජයෙන් පාස් වෙලා ආවද කියලා නෑ. නඩත්තු කරන්න හරි හමක් system නැති කොයි තැනත් final result එක මේක.

    වැටිලා ඉන්න ඇදක් නැති එව කොච්චර මේ ලන්කාවේ තියෙනවද මචන්
     

    Max_r

    Well-known member
  • May 10, 2007
    13,242
    1
    16,105
    113
    සම්පත් බෙදී යැමේ විෂමතාවය අඩු කරන්න ඕනේ...

    දුප්පත් කමට හේතු,
    එක තැනක් විතරක් දියුණු වෙන්නේ planning නැති නිසා තමයී..
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,667
    75,734
    113
    සම්පත් බෙදී යැමේ විෂමතාවය අඩු කරන්න ඕනේ...

    දුප්පත් කමට හේතු,
    එක තැනක් විතරක් දියුණු වෙන්නේ planning නැති නිසා තමයී..
    මේ තියෙන්නෙ එහෙම හොඳට plan කරලා ගහපු බිල්ඩින් එකක් වෙන්න ඇති එහෙනම්. මේකෙයි ඔය උඩ තියන අපේක්ශා සීන් එකෙයි වෙනස පොඩ්ඩක් කියපන්කො මචන්.

    https://www.newswire.lk/2024/07/18/170-million-hospital-from-jvp-run-cooperative/
     

    Max_r

    Well-known member
  • May 10, 2007
    13,242
    1
    16,105
    113
    මේ තියෙන්නෙ එහෙම හොඳට plan කරලා ගහපු බිල්ඩින් එකක් වෙන්න ඇති එහෙනම්. මේකෙයි ඔය උඩ තියන අපේක්ශා සීන් එකෙයි වෙනස පොඩ්ඩක් කියපන්කො මචන්.

    https://www.newswire.lk/2024/07/18/170-million-hospital-from-jvp-run-cooperative/
    උඹ වගේ එකෙක්ට මේ ලෝකේ තියෙන 100% facts,data දුන්නත් වැඩක් නෑ..
    Process කරගන්න බෑ..

    පුළුවන් උනත් වාසියට හෝ මොකක් හරි අහේතුවකට කරන්නේ නෑ..
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,625
    100,879
    113
    මේ තියෙන්නෙ එහෙම හොඳට plan කරලා ගහපු බිල්ඩින් එකක් වෙන්න ඇති එහෙනම්. මේකෙයි ඔය උඩ තියන අපේක්ශා සීන් එකෙයි වෙනස පොඩ්ඩක් කියපන්කො මචන්.

    https://www.newswire.lk/2024/07/18/170-million-hospital-from-jvp-run-cooperative/
    එකේ තත්වේ මොකෝ දන්නේ නෑ නේ