plan eka andina kenaata kiyanna budget eka meekai eekata hadanna puluwan plan ekak hdala denna kiyala
budget eka kiyaddi uta 9m vithara kiyanna
mama waraddagaththa deewal walin opinion
1) plan eka andinna hari haman ekak wa set karagaththee nee
honda ekakuta kiyala plan eka endaganna eekata looba wenna epaa
2) plan eka andinna kalin oya honda gewal 3, 4 ka gihin balala idea ganna
plan anina kenaata kiyanna mehema deewal oone kiyala
(appachchi keewa gihin balapan kalin kiyala mama ganan gaththe ne den hithenawa aparaade kiyala)