චෝ.......යි

maru maru![]()

ooova koi kaale paper valadha thibune ?![]()


neyamai monada mee rep++ kiyanne ?![]()

http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=932448
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=342919
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=248640
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=681463
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=564503
mewa tika balanna ethakota therei oyata okkoma![]()

man meke godak eewa dannawaa. mee sinhala thamai halo awulaa..
thnx bro apith ekka mewa beda gaththata rep denna balu machan![]()
BRO????? 
eath ithin hitihetiye yaluwo amathaka wenawada
ohomath?? 
ahh thanks aneeman meke godak eewa dannawaa. mee sinhala thamai halo awulaa..

ane manda me kellanta wihiluwak wath therenne nadda kiyala
BRO?????
![]()
rEp nam monada..eath ithin hitihetiye yaluwo amathaka wenawada
ohomath??
fun ekata appa kiwwe naththan hamadaama shaa lassanai petsha thnxs 4 sharing wit us kiyala kiyannada 
