පලවෙනි දවසෙම Cash out දාන්න පුලුවන් PTC එකක්.

kalanawidu

Active member
  • Oct 8, 2013
    225
    49
    28
    පලවෙනි දවසෙම Cash out දාන්න පුලුවන් PTC එකක්.

    මේ සයිට් එක නම් නියමයි.එවෙලෙම මුදල් ගෙවනවා.Rent ref කෙනෙක් 0.1$.Minimus payout eka එක 0.01$ ෆීස් කෑපෙන්නෙත් නහෑ.අනික ඈඩ් බලනකොට ඒ එකේ බලන් ඉන්න ඔනෙත් නෑහෑ වෙන්න දාල අපිට වෙන වෑඩක් කරන්න පුලුවන් .එක සෑරේට ඔනේ තරම් ඈඩ් බලන්නත් පුලුවන්.ඉකමනට රෙග් වෙලා වෑඩ පටන්ගන්න කොල්ලනේ පහල තියෙන්නේ මගේ එක.මගේ ලින්ක් එකෙන් ගිහින් ලන්කාවේ කොල්ලෙක්ටම පොඩි ගානක් දෙමු නේද.:)



    http://www.paidtrust.com/?ref=kalana66


    onna pahalin mama payment proof attract kala balalama yanda
     

    Attachments

    • 21bsw0i.jpg
      21bsw0i.jpg
      17.3 KB · Views: 43
    • id9jjd.jpg
      id9jjd.jpg
      40.5 KB · Views: 43
    Last edited: