පැතිරයන කටකතා වලට WhatsApp ආයතනයෙන් පිළිතුරු

Telegram

Well-known member
  • Sep 26, 2017
    761
    761
    93
    13
    Sri lanka
    telegram.org
    Privacy policy වෙනස්වීම පරිශීලකයාට බලපාන්නේ කොහොම ද?
    1610432176630.png


    පරිශීලකයා තවත් අයෙකු හා හුවමාරු කර ගන්නා පණිවිඩ (Chats) සුපුරුදු පරිදි end-to-end encyption හේතුවෙන් තෙවන පාර්ශවයක් අතට පත්වීම මේ හරහා සිදු නොවේ.

    කෙසේ වෙතත්, පරිශීලකයාගේ අවධානය යොමු විය යුතු වැදගත් දත්ත මේ හරහා WhatsAppහි මව් සමාගම වන Facebook හා හුවමාරු වීම සිදුවේ.

    පරිශීලකයගෙන් ලබා ගන්නා දත්ත හා තොරතුරු මොනවා ද?

    WhatsApp යෙදුම භාවිතය සඳහා පරිශීලකයා යොදනු ලබන පෞද්ගලික දත්ත වන Profile Picture, Username, පරිශීලකයා පිළිබඳ ඇතුළත් කරනු ලබන කෙටි සටහන (bio), දුරකතන අංකය, දුරකතනයේ වර්ගය (phone model), දුරකතනයේ මෙහෙයුම් මෘදුකාංගය (operating system) කුමක් ද යන වග, බැටරියේ වත්මන් ධාරිතාව (batter percentage) හා පරිශීලකයා ජීවත් වන කලාපය (time zone) කුමක් ද යන වග ආදී තොරතුරු මෙලෙස WhatsApp විසින් ලබා ගනු ලබයි.

    එපමණක් නොව, පරිශීලකයා WhatsApp යෙදුම කොපමණ කාලයක් භාවිතා කරනවා ද යන වග, status updates වල අඩංගු තොරතුරු, ඒවා මාරු කරන වාර ගණන වගේ ම, WhatsApp groups වල යොදා ඇති icons, විස්තර (description), සමූහයේ සිටින සාමාජිකයන් ගණන ආදී තොරතුරු ලබා ගැනීමට එම සමාගමට හැකියාව ලැබෙනු ඇත.

    ලබා ගන්නා දත්ත හා තොරතුරුවලට සිදු වන්නේ කුමක් ද?

    එලෙස ලබා ගනු ලබන දත්ත සහ තොරතුරු WhatsApp තම මව් සමාගම වන Facebook ආදී සමාගම් සමග බෙදා ගැනීම සිදුවේ.

    ඒ අනුව, පරිශීලකයාගේ රුචි අරුචිකම් අනුව හැඩගැස්වුණු වෙළඳ දැන්වීම්, විවිධ භාණ්ඩ හා සේවා පිළිබඳ තොරතුරු එම යෙදුම් භාවිතා කිරීමේදී ප්‍රදර්ශනය වේ.

    තව ද මේ හරහා WhatsApp Business Accounts හා බෙදාගන්නා දත්ත හා තොරතුරු ද එම සමාගම්වලට හුවමාරු කරගැනීමට අවස්ථාව සැලසෙන සේ.

    මේ හරහා එම සමාගම් මුදල් ඉපැයීම සිදු කරයි.

    1610432147849.png


    පරිශීලකයින්ගේ අදහස්

    මේ හේතුවෙන් ලොව පුරා සිටින WhatsApp පරිශීලකයින් පවසන්නේ, ඔවුන්ගේ පෞද්ගලික තොරතුරු වෙළෙඳ කටයුතු සඳහා භාවිතා කිරීමෙන් වන හානිය වළක්වා ගැනීම සඳහා ඊට ආදේශක යෙදුම් (Alternative Apps) භාවිතයට යොමුවනවා ද නැද්ද යන්න පිළිබඳව දෙවරක් සිතා බැලිය යුතු බවයි.
     

    Thilantdm

    Well-known member
  • Sep 15, 2010
    22,615
    5,869
    113
    අද නම් හදට ආවා
    ඕකෙදි අපි chat කරපු දේවල් වලට අදාලව Ad පෙන්නයි කියල හිතන්න බෑ නේද.. end-to-end encyption නිසා

    eka thama wenna one bt un oka aniwa keyword walin branding anam manam okkoma store karanwa wenma.
    api watsapp dana status walin gnna ewata wada unta pluwan msg wala data walin gnna.
     
    • Like
    Reactions: Ishara_Sampath_1

    RaZor_911

    Well-known member
  • Jul 14, 2011
    14,284
    1
    4,526
    113
    Unknown
    Ape data aran un monwa karannada bng
    Ape sinhalayo jeewitheta paid software ekak ganne ne
    sinhalenmai chat karanne
    Ethng mona privacy da
    Eka handa credit card numbers ehema online use karanne nathnm loku issue ekak ne