මෙහෙම කතාවක් යනවා. අැත්තද? මොනවා වුණත් එ්වා නම් බලු වැඩ නේද.
කුමාර් ගුණරත්නම්ටත් ඔහොම කරාලු.

aeyi uba @riduna pm kiyanne Pathum nevi bava bava dena denath @riduna pm kiyana eva ganan ganne?එලිය්ට එද්දි පැතුම් මැන්ඩෙලා වගේ ආතල් ටිකක් දෙයි.
කිරියේ ඉන්න හම්බෙන්න නැහැ අරූ එක්ක..
UK වල සැපට ඉන්නේ නැතුව ආවා මෙතන බයියන්ගේ ගැලුවුම් කරු වෙන්න. හොඳ වැඩේ පැතුමට උනේ. අපි නම් කරන්නේ බයියේ දුක් විඳින හැටි බල බල ආතල් ගන්න එක අර පංශේ ඉඳගෙන මෙහෙ අරගල ටොක්ස් දෙන භාරතයා බලකෝ අන්න වැඩ. කුණු සැමන් බයියෝ විඳෙව්වා මදි තාම. උන්ට කන්න නැතුව බඩ පිටේ ඇලෙද්දි උන්ම අරගලේ පටන් ගනියි. එතකං ඉවසපල්ලා. නිකං බොරුවට හිරේ ලගින්නැතුව.
ඩින්ගක් විහිලු කලා, ඇයි මේ තරහා වෙලාaeyi uba @riduna pm kiyanne Pathum nevi bava bava dena denath @riduna pm kiyana eva ganan ganne?
ubatath oluvak nedda @riduna pm kiyanne media unit ekaka ekek kiyala Pathum pal karanna dapu
පොර හිරේ ගියා කියන්නෙ තව චන්ද කුට්ටියක් ස්ථිරයිඑලිය්ට එද්දි පැතුම් මැන්ඩෙලා වගේ ආතල් ටිකක් දෙයි.
කිරියේ ඉන්න හම්බෙන්න නැහැ අරූ එක්ක..
lankave lokuma avula media unit ban.. oya samanaya minisunge mathe neviසහතික අැත්ත..ලංකාවේ උන් ඵක්ක මොන අරගලද..මහින්ද,රනිල් වගේ නාකින්ට මැරෙනකන්ම පුක දීගෙන ඉන්න තමා වහල් හැත්ත පුරුදු වෙලා තියෙන්නේ..ඒක වෙනස් කරන්න ඵන ඵකාගෙ වැරදි හොය හොය අන්තිමට හිරේ දාල පුකෙත් අරින කන් බලන් ඉන්නව..අරගලයක් කියන්නේ රටේ මිනිස්සු හැමෝම ඵකතු වෙලා කරන්න ඕන දෙයක්..ලංකාව වගේ තමන්ගේ පවුලේ වත් ඵකමුතු කමක් නැති දේශපාලන පක්ෂ වලට පුක දීගෙන ඉන්න උන් ඵක්ක මොන අරගලද.
pala palaඩින්ගක් විහිලු කලා, ඇයි මේ තරහා වෙලා![]()
පීස්..මටත් දවස කියන්න අයියො..මාත් වනගත වෙන්වඑලිය්ට එද්දි පැතුම් මැන්ඩෙලා වගේ ආතල් ටිකක් දෙයි.
කිරියේ ඉන්න හම්බෙන්න නැහැ අරූ එක්ක..
එකට යමු එකටපීස්..මටත් දවස කියන්න අයියො..මාත් වනගත වෙන්ව
අනේ මේ, ඔය එක්කනම් පක්ෂ දේශපාලනය ගැන මට කතාකරන්න දෙයක් නැහැpala pala
godak thenaka dekka uba oya vade karanava
hethuva thama uba kemathi nahe u udata enavata.. mokada uba yata hithin SJB / Ranil nisa lol
අපේ මහා කළු සිංහලයා බොලපොර හිරේ ගියා කියන්නෙ තව චන්ද කුට්ටියක් ස්ථිරයිඕවා සේරම මුන්ගේ plan බන්
රනිලා ආවට පස්සෙ , සිරා කේස් එක මූ කරන්නේ ඉරොස්න්ගේ කොන්ත්රාත්තු. ඒ ගනිකාවට එලි බහින්න බැරි නිසා මූව Hire කරලා වගේ සීන් එකක් තියෙන්නෙ. කොල්ලන්ගේ ඔලුව වෙනස් කරන්න එක එක වැල් මගුල් කිරියට ගේනවා. මොනා උනත් ඌ උගේ ගේම ගහගන්නවා ඇග විකුන්ගෙන හරි. රාජපක්ක්යෝ නන් සාපයක්. ලන්කාවම සල්ලි දීලා අරන් තියෙන්නෙ .මුට ඕන දැන් අරගල කරන උන්ව බය කරන්න...ඒ නිසා එක එක රාවයන් යවනවා..මොකද මුගේ මීඩියා සල්ලි දෙන රනිල් අවානේ... මේ වගේ ගණිකාවන්ගෙන් ගැලවෙන තුරු ලංකාවට ගොඩ ඒමක් නැහැ![]()
UK වල සැපට ඉන්නේ නැතුව ආවා මෙතන බයියන්ගේ ගැලුවුම් කරු වෙන්න. හොඳ වැඩේ පැතුමට උනේ. අපි නම් කරන්නේ බයියේ දුක් විඳින හැටි බල බල ආතල් ගන්න එක අර පංශේ ඉඳගෙන මෙහෙ අරගල ටොක්ස් දෙන භාරතයා බලකෝ අන්න වැඩ. කුණු සැමන් බයියෝ විඳෙව්වා මදි තාම. උන්ට කන්න නැතුව බඩ පිටේ ඇලෙද්දි උන්ම අරගලේ පටන් ගනියි. එතකං ඉවසපල්ලා. නිකං බොරුවට හිරේ ලගින්නැතුව.