පිටරට වෙසෙන මා ප්‍රිය වැසියනි , තොපගේ සෞක්‍ය ශුපිරිද?

navinnuwan

Well-known member
  • Sep 19, 2006
    7,837
    3,862
    113
    USA
    Ei bro kattiya USA wala dental weda walata insurance cover wenne ne kiynne .(in my point of view, Toothaches balen hadaaganna leda neweine like alcohol-cirrohosis)
    මෙහෙමයි මචන් මෙහෙ ඩෙන්ටල් ටිකක් ගණන් හැබැයි ඒ ගොඩාක් වෙලාවට නව් ෆිල්න් එකක් හරි ක්‍රවූන් එකක් හරි දානවා නම් තමා,

    වයිෆ් මේ ලගදි දත් දෙකක් පිරෙව්වා $130 අතින් ගියා. එක ඉතින් deductible එක අනුව තමා තීරණය වෙන්නේ Annual maximum ගානක් තියනවා. සාමාන්‍ය හොද insurance එකක් තියනවා නම් ලොකු කෙස් එකක් නැ. ගොඩාක් කොම්පැනි වලින් insurance දෙනවා එහෙම නැත්තම් $300 වගේ මාසෙකට ගෙවලා අපි පර්සනල් එකක් ගන්ඩ ඕන.

    අනිත් එක ඔය වීඩියෝ එකේ කියන ගවර්මන්ට් හොස්පිටල් හැමතැනම නැ ඔය කමියුනිට් හොස්පිටල් තියෙන්නේ රූරල් පැති වල විතරයි.
     
    Last edited:
    • Love
    Reactions: windows_ubuntu

    aquaman2020

    Well-known member
  • Dec 23, 2020
    1,401
    1,773
    113
    Bangkok
    1. ඉන්න රට - Thailand
    2. නිදහස් සෞඛ්‍ය /පෞද්ගලික රෝහල්ද තියෙන්නේ - Free universal healthcare (via social security) + Private hospitals
    3. Insurance වලින් මුලු ගානම හම්බෙනවද - ඔව්
    4. පොඩි ලෙඩකටත් සති ගණන් Appointment දාගෙන ඉන්න ඕනෙද - Walk-in clinics / online queue තියනව government & private hospitals වල
    5. ප්‍රතිකාර ලබන කාල සීමාවල caring එක කොහොමද? - අව්ලක් නැහැ / හොඳයි
    6. දිනපතා ගන්ඩ වෙන medical drugs මිල සාමාන්‍යද - අව්ලක් නැහැ / හොඳයි
    7. Pregnency, Baby delivery වගේ අවස්තාවල අත්දැකීම් කෙබඳුද - දන්නැහැ බන්
    8. පවුලේ කෙනෙක්ට cancer හැදුනොත් එ පවුල පත්වෙන ඉරණම කෙබදුද? - private / government දෙකේම තියනව
     
    • Love
    Reactions: windows_ubuntu

    rolecoaster

    Well-known member
  • Oct 31, 2007
    3,707
    1,855
    113
    1. ඉන්න රට - Sweden
    2. නිදහස් සෞඛ්‍ය /පෞද්ගලික රෝහල්ද තියෙන්නේ - Free universal healthcare (via social security)
    3. Insurance වලින් මුලු ගානම හම්බෙනවද - All free (copay up to 2000 SEK annually , free for age below 18)
    4. පොඩි ලෙඩකටත් සති ගණන් Appointment දාගෙන ඉන්න ඕනෙද - Walk-in clinics / online queue තියනව government clinics or hospitals
    5. ප්‍රතිකාර ලබන කාල සීමාවල caring එක කොහොමද? - හොඳයි
    6. දිනපතා ගන්ඩ වෙන medical drugs මිල සාමාන්‍යද - හොඳයි
    7. Pregnancy, Baby delivery වගේ අවස්තාවල අත්දැකීම් කෙබඳුද - හොඳයි
    8. පවුලේ කෙනෙක්ට cancer හැදුනොත් එ පවුල පත්වෙන ඉරණම කෙබදුද? - government support 100%
     
    • Love
    Reactions: windows_ubuntu

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,817
    17,040
    113
    මා ප්‍රිය එළකිරි වැසියනි.
    උබලා ඉන්න රට රාජ්‍යවල සෞක්‍ය ක්ශේත්‍රය කෙබඳුද?
    1. ඉන්න රට,
    2. නිදහස් සෞඛ්‍ය /පෞද්ගලික රෝහල්ද තියෙන්නේ.
    3. Insurance වලින් මුලු ගානම හම්බෙනවද
    4. පොඩි ලෙඩකටත් සති ගණන් Appointment දාගෙන ඉන්න ඕනෙද
    5. ප්‍රතිකාර ලබන කාල සීමාවල caring එක කොහොමද?
    6. දිනපතා ගන්ඩ වෙන medical drugs මිල සාමාන්‍යද
    7. Pregnency, Baby delivery වගේ අවස්තාවල අත්දැකීම් කෙබඳුද
    8. පවුලේ කෙනෙක්ට cancer හැදුනොත් එ පවුල පත්වෙන ඉරණම කෙබදුද?
    Europe, America Regions and Ausi Sri lankans අනිවා කියාගෙන යන්ඩ.

    පහල වීඩියො එක නිකමට දැම්මේ .


    Kiwi kellek gen blowjob ekak gattama okkoma leda roga duru wela ayu bala labila yoda bala shakthiya labenawa!
    Ihen bahina ledak na ayubowanda!
     
    • Haha
    Reactions: Jameson.k

    Giant

    Well-known member
  • Jan 24, 2016
    7,628
    9,423
    113
    1. ඉන්න රට,
    2. නිදහස් සෞඛ්‍ය /පෞද්ගලික රෝහල්ද තියෙන්නේ.
    3. Insurance වලින් මුලු ගානම හම්බෙනවද
    4. පොඩි ලෙඩකටත් සති ගණන් Appointment දාගෙන ඉන්න ඕනෙද
    5. ප්‍රතිකාර ලබන කාල සීමාවල caring එක කොහොමද?
    6. දිනපතා ගන්ඩ වෙන medical drugs මිල සාමාන්‍යද
    7. Pregnency, Baby delivery වගේ අවස්තාවල අත්දැකීම් කෙබඳුද
    8. පවුලේ කෙනෙක්ට cancer හැදුනොත් එ පවුල පත්වෙන ඉරණම කෙබදුද?
    යුරෝප්

    2නිදහස් සෞඛ්‍ය 100% ක් කියන්න බෑ. පෙලක් බෙහෙත් පිටින් ගන්න තියේ. පුද්ගලිකත් තියේ
    3ඉන්සුවරන්ස් කියලා එකක් දාලා නෑ. හැබැයි ලෙඩ වලට හොස්පිටල් එකෙන් හෝ ෆැමිලි ඩොකාගෙන් බෙහෙත් ගන්න පුළුවන්
    4ඇපොයින්මන්ට් එක දාන ලෙඩේ අනුව දිනේ තීරණෙ වෙනවා. හැබැයි ඔවර්දි ෆෝන් ඕනේ වෙලාවක පුළුවන්. ඉමර්ජන්සි නම් සෙනිකව පත්තු වෛනවා. වයිෆට මේ ලඟදි චෙකප් එකක් දාලා ප්‍රෙයා්රිටි දීලා දවස් 2න් සෙට් උනා. ඩෝන්ට් කෙයා ලෙඩ වලට ඇදෙන සීන් තියේ
    5උපරිමයි. ලෙඩා බලා ගන්න කෙනෙක් ඉන්නවනම් හොටෙල් ක්ලාස් සැපක් උටත් දෙනවා
    6ගොඩාක් අඩුයි
    7යාළුවෙක්ට සෙට් උනා. ඌ කිව්වේ ටැක්ස් ගෙවිල්ල ගැන උපරිම සැටිස්ෆයිඩ් කියලා. උපරිම කෙයා එක. බබාට ෆීඩ් කරන්න වෙනම ගාණක් මන්ත්ලි ගවන්මන්ට් එකෙන් එයාලට දෙනවලු දැන්. බබා හොස්පිටල් එකෙන් එද්දි බබාට ඕනේ බෙසික් දේවල් ගොඩාක් හොස්පිටල් එකෙන්ම දීලා.
    8අයිඩියා එකක් නෑ සබද. හැබැයි සොෂල් බෙනිෆිට් නිසා කෙලවීඹක් නම් නැතිව ඇති
     
    • Love
    Reactions: windows_ubuntu

    hi.dushan

    Well-known member
  • Jun 29, 2009
    9,099
    10,678
    113
    1. ඉන්න රට,
    2. නිදහස් සෞඛ්‍ය /පෞද්ගලික රෝහල්ද තියෙන්නේ.
    3. Insurance වලින් මුලු ගානම හම්බෙනවද
    4. පොඩි ලෙඩකටත් සති ගණන් Appointment දාගෙන ඉන්න ඕනෙද
    5. ප්‍රතිකාර ලබන කාල සීමාවල caring එක කොහොමද?
    6. දිනපතා ගන්ඩ වෙන medical drugs මිල සාමාන්‍යද
    7. Pregnency, Baby delivery වගේ අවස්තාවල අත්දැකීම් කෙබඳුද
    8. පවුලේ කෙනෙක්ට cancer හැදුනොත් එ පවුල පත්වෙන ඉරණම කෙබදුද?
    යුරෝප්

    2නිදහස් සෞඛ්‍ය 100% ක් කියන්න බෑ. පෙලක් බෙහෙත් පිටින් ගන්න තියේ. පුද්ගලිකත් තියේ
    3ඉන්සුවරන්ස් කියලා එකක් දාලා නෑ. හැබැයි ලෙඩ වලට හොස්පිටල් එකෙන් හෝ ෆැමිලි ඩොකාගෙන් බෙහෙත් ගන්න පුළුවන්
    4ඇපොයින්මන්ට් එක දාන ලෙඩේ අනුව දිනේ තීරණෙ වෙනවා. හැබැයි ඔවර්දි ෆෝන් ඕනේ වෙලාවක පුළුවන්. ඉමර්ජන්සි නම් සෙනිකව පත්තු වෛනවා. වයිෆට මේ ලඟදි චෙකප් එකක් දාලා ප්‍රෙයා්රිටි දීලා දවස් 2න් සෙට් උනා. ඩෝන්ට් කෙයා ලෙඩ වලට ඇදෙන සීන් තියේ
    5උපරිමයි. ලෙඩා බලා ගන්න කෙනෙක් ඉන්නවනම් හොටෙල් ක්ලාස් සැපක් උටත් දෙනවා
    6ගොඩාක් අඩුයි
    7යාළුවෙක්ට සෙට් උනා. ඌ කිව්වේ ටැක්ස් ගෙවිල්ල ගැන උපරිම සැටිස්ෆයිඩ් කියලා. උපරිම කෙයා එක. බබාට ෆීඩ් කරන්න වෙනම ගාණක් මන්ත්ලි ගවන්මන්ට් එකෙන් එයාලට දෙනවලු දැන්. බබා හොස්පිටල් එකෙන් එද්දි බබාට ඕනේ බෙසික් දේවල් ගොඩාක් හොස්පිටල් එකෙන්ම දීලා.
    8අයිඩියා එකක් නෑ සබද. හැබැයි සොෂල් බෙනිෆිට් නිසා කෙලවීඹක් නම් නැතිව ඇති
    puluwan nam rate manath kiyanna , Europe kiwuwama ratawal godak thiyenawa ne
     
    • Like
    Reactions: windows_ubuntu

    superman1

    Well-known member
  • Apr 16, 2008
    1,104
    316
    83
    meh ratae health system eka godaak minissu criticize karaata we have one of the best in the world, oya onema statistics and research based AI tool ekaka, which south asian country has the best health system kiyala gahuwoth enne lankawa

    1758691972458.png


    1758691983259.png


    1758692345988.png


    Lankaawe wena kisima sector ekakin api india beat karanne nae, eka nisa mona prashna thibunath health service eke minor staff, nurse, lab technician ge indan consultant doctor wenakan deserves a big salute :yes::yes::yes:
     

    windows_ubuntu

    Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,894
    113
    Fantasy
    meh ratae health system eka godaak minissu criticize karaata we have one of the best in the world, oya onema statistics and research based AI tool ekaka, which south asian country has the best health system kiyala gahuwoth enne lankawa

    View attachment 257013

    View attachment 257014

    View attachment 257015

    Lankaawe wena kisima sector ekakin api india beat karanne nae, eka nisa mona prashna thibunath health service eke minor staff, nurse, lab technician ge indan consultant doctor wenakan deserves a big salute :yes::yes::yes:
    What about literacy.
    We are in a good place than india.
     
    • Like
    Reactions: superman1

    SLhuman

    Well-known member
  • Jan 8, 2016
    4,079
    4,635
    113
    our doctors will nevef allow the e prescription method because it will allow the govt to tax them and monitor their mistakes. it will open a lot of issues for them. for example legal issues, and strike issues.

    sad situation is that sri lankans are not so innocent after all...all fake
     

    cstasy

    Well-known member
  • Aug 31, 2022
    2,638
    1
    5,963
    113
    නවසීලන්තෙ ගැන පච කෙලපු උන්ට, කැනඩාවෙත් මෙකම තමයි


     
    • Wow
    Reactions: windows_ubuntu