උඹ සර්වයිවල් මෝඩ් එකේ කාස්ට්ල් එකක් බිල්ඩ් කරා කියන්නෙ උඹ යකෙක්නෙPatta ban mama issare build karapu lokuma object eka castle ekak hena dawasak giya
habai survival mode
Irisiya karanna epa bnමං ඕක ගැන මීට අවුරුද්දකට විතර ඉස්සෙල්ලා ත්රෙඩ් එකක් දැම්මා. Anyway TFS bro.![]()
"Minecraft' වීඩියෝ ක්රීඩාව යොදාගනිමින් සම්පූර්ණ විශ්වයක් (Observable universe) නිර්මාණය කළ 18 වියැති තරුණයා
![]()

tika tika thama ithin athule pond ekak hadala farm gahala seen karaඋඹ සර්වයිවල් මෝඩ් එකේ කාස්ට්ල් එකක් බිල්ඩ් කරා කියන්නෙ උඹ යකෙක්නෙ
