පුද්ගලික අයට විශ්‍රාම වැටුප් දෙන එක මගඩි&#3514

gihand4r

Well-known member
  • Oct 29, 2007
    13,583
    3,997
    113
    Lanka
    ආන්ඩුවට සල්ලි නෑ
    අපි මහන්සියෙන් හම්බ කරන ටිකත් කොල්ල කන්න යනව

    ඇයි යකො අපෙ සල්ලි අපේ ගැනිටවත් ගන්න බැරිනම් මොන රෙද්දකටද මේක එකතු කරන්නේ

    ඊ.ටී.එෆ් ,ඊ.පී.එෆ් හැදුවෙ 55 පස්සෙ මිනිස්සුන්ට ඒ සල්ලි වලින් ජීවත් වෙන්න....
    මේ මගුලෙන් වෙන්නෙ අපෙ මහන්සිය ආන්ඩුව හුරගෙන කන එක විතරයි

    ඊ.ටී.එෆ් ,ඊ.පී.එෆ් එක ගත්තොත් 56 මැරුනත් පවුලෙ කාට හරි ඒ සල්ලිටික ප්‍රයොජනයට ගන්න පුලුවන්

    මේකෙ විදිහට 56 මැරුනොත් හුටා තමා....
    පවුලම අනාත වෙනවා

    sira bng. mea wage wda krna ewunta hena ghanna une. ahinsaka minissu pawu.. :(:(:(:(:(
     

    rajith84

    Well-known member
  • May 25, 2008
    3,000
    385
    83
    මේක හදපු එවුන්ගේ අම්මලට හැමදාම වතුර ලැබෙන්න ඕනෙ:growl::growl::growl:
     

    snoop_ug

    Well-known member
  • Oct 2, 2006
    7,959
    667
    113
    @ Lankawe oi
    Maha ekatai uge set ekatai vahi nathi akunu gahanna oni mevage deyak onot... kalakanni..dan rata rata valin ganna sali geva ganna baruva api amaruvena hamba karana eva huragena kanna hadanava
     

    Palitha101

    Member
    Sep 8, 2009
    195
    10
    0
    homagama
    athathama meka maha katha wadak. ETP / EPF pawa hriyata nogewana rataka oya wisrama watup wadakna.

    oke parlimenthuwata dapu panatha ekak. amatilata pennala thiyenne thawa eaka.

    higana anduwa ahinska pudhgalika sewakayata tyena ekama prthilabath kelinna hadanne.

    meka sammata kaloth ekata chande dena unge daruwnge daruwantah hena gahanawa.

    loke mama ahala thiyena tharamin rajya dhayakathwayak damanne nathi palmu wisraama watup kramayayi me.
    oka hambanthota waraya wage thawath magadiyak yaluwane
     

    genius89

    Member
    Nov 11, 2010
    2,804
    483
    0
    Dubai, UAE
    මටත් දැනගන්න ලැබුන විදියට ඕකෙන් වෙන්නේ පුද්ගලික අංශෙ අය ව්ශ්‍රාම්ක වෙනකොට ගන්න තියන ලොකු දීමනාව නොදී පෙන්ෂන් එකක් විදියට ඒක කොටස් වලට කඩලා ආප්ප කෑවා වගේ දෙන එකලු.. මාත් හරියටම දන්නේ නෑ එත් දැනගන්න ලැබුනේ ඔහොමයි..
     
    Last edited:

    mr.tikko

    Member
    Nov 19, 2010
    1,699
    399
    0
    ane manda deviwaru ahase nadda dakinna mewa,,,


    දෙවි වරුන්ට පිස්සු හැදිල තියෙන්නෙ මේ කරන වැඩ දැකල 33 කොටියක් ඉදලත් උන්ට බැරිලු ලංකාවෙ වෙනදේවල් පාලනය කරන්න,.
     

    genius89

    Member
    Nov 11, 2010
    2,804
    483
    0
    Dubai, UAE
    වාහන බදු ආයි ඉහල ගිහින්.. බදු අඩුකරපු දවස් වල අපේ ඔෆිස් එකේ එකෙක් කිව ඔය බදු අඩු කරේ *** කට්ටියකට මෙහාට වාහන අඩුවට ගෙන්නගන පස්සේ බදු වැඩි කරලා ඒවා වලින් ලොකු ලාබ තියාගන විකුනන්න කියල.. මං ඒ වෙලේ උට කිව සර්වාසුබවාදී වෙන්න එපා කියල.. බලගන ගියාම උ කිව කතාව අද වෙනකොට ඇත්ත වෙලා..:sorry::sorry::sorry: