Bolaa Pahu giya dawas tike benna neda mun dennata. ala pethi packet ekakwath ganna beri ewn kiyala. :lol: :lol: Mun denna athal ekak gannawa thel nathi sinahalunta full tank gahala :lol: :lol: Sinhaka dewana wateth ena hadanawa :lol: :lol: