පෙම්වතියගේ ඡායාරූප ෆේස්බුක් දැමු චීවරධා&

chanaka

Well-known member
  • May 4, 2006
    3,212
    779
    113
    පෙම්වතියගේ ඡායාරූප ෆේස්බුක් දැමු චීවරධා&

    පෙම්වතියගේ ඡායාරූප ෆේස්බුක් දැමු චීවරධාරීයෙක්, මොහුගේ උත්සාහය භික්ෂුවක් ලෙස පෙනි සිටිමින් සසුන විනාශ කිරීමද:angry::angry:

    භික්ෂූන් වහන්සේ නමක් ලෙස පෙනී සිටිමින් සමාජය ඉදිරියේ සංඝ රත්නයට ඇති ගෞරවය කෙලෙසීමට උත්සාහ දරන චීවරධාරීයෙකු පිළිබදව ෆේස්බුක් සමාජජාලා වෙබ් අඩවියෙන් වාර්තා වනවා.

    හිඳුරංගල ධම්මිස්සර නමින් ෆේස්බුක් සමාජජාලා වෙබ් අඩවියේ පෙනි සිටිනා මෙම ශ්‍රමණධාරීයා විසින් භික්ෂුවකට නොසුදුසු හැසිරීම් ප්‍රසිද්ධියෙ පළ කරමින් මෙලෙස සංඝ රත්නයට හිමි ගෞරවය පලුදු කිරීමට උත්සාහ කරනා බව ෆේස්බූක් සමාජජාලා ක්‍රීයාකාරීන්ගේ මතයයි.

    සිය පෙම්වතිය යැයි කියා ගන්නා තරුණියක් සමග ලබා ගත් ඡායාරූප පවා මෙම චීවරධාරීයා විසින් ෆේස්බුක් සමාජජාලා වෙබ් අඩවියට එක් කර තිබෙනවා.

    සසුන විනාශ කිරීමට සසුන තුලින්ම බිහිවන මෙවැනි චීවරධාරීන් ශාසනයෙන් නෙරපා දමා උපැවිදි කිරීම මහා නායක හිමිවරුන්ගේ වගකීමයි.

    හිඳුරංගල ධම්මිස්සර චීවරධාරීයාගේ ෆේස්බුක් ගිණුමෙන් ලබාගත් උපුටනයන්

    bhikku.png

    bhikku%203.png

    bhikku%202.png

    bhikku%204.png

    "ඔයා දහම් පාසල් ආවේ නැත්නම් මට මේ දුක නෑ" :angry::angry:
    bhikku%206.png

    bhikku%205(1).png
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: sithija.h

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    20597189_472350406466728_3827691119436067747_n.jpg




    කවුද යකෝ මේ ආතල් දෙන උන් දෙන්නා :P
     

    Robinhood wage ekek

    Well-known member
  • Feb 22, 2013
    20,698
    10,781
    113
    Sherwood වගේ තැනක
    na bn mekai une , seen eka mula indalama dannawa :P

    oya haamuduruwo thulaawe da koheda dharma saakachcha kara kara hitiya wage mathakai :rofl: saahena bara talk ehema dunna ... hariyatama meter na habai danna ekek confirm karahan.. kohoma hari oya langakadi indala eka paarata haamuduruwo oya photo upload karanawa :rofl:

    ita kalin profile eka thibbe patta bauddha silwath widihata ithin :rolleyes: seen eka wela thiyenne account eka hack karala, hack karapu eka thamai oya upload karanne , wade yanne haamuduruwo daana widihata :dull: paw ithin ara kellage jeewitheth iwarai .. habai kari wada :dull:
     

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    na bn mekai une , seen eka mula indalama dannawa :P

    oya haamuduruwo thulaawe da koheda dharma saakachcha kara kara hitiya wage mathakai :rofl: saahena bara talk ehema dunna ... hariyatama meter na habai danna ekek confirm karahan.. kohoma hari oya langakadi indala eka paarata haamuduruwo oya photo upload karanawa :rofl:

    ita kalin profile eka thibbe patta bauddha silwath widihata ithin :rolleyes: seen eka wela thiyenne account eka hack karala, hack karapu eka thamai oya upload karanne , wade yanne haamuduruwo daana widihata :dull: paw ithin ara kellage jeewitheth iwarai .. habai kari wada :dull:

    කෙල්ල බබාද බන්?
     

    sithija.h

    Well-known member
  • Nov 21, 2008
    9,679
    5,904
    113
    Matara
    Meh dan profile eka delete karala bn fb eken, mama eka balana gaman hitiye, eka paratama content not available watuna :D :D
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: STU26015

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    එක්කෝ මුගේ ඇන්ඩ්‍රොයිඩ් එකටම රිංගලා වෙන්න ඕනේ.නැත්නම් චැට් එකේ තිබුන පෝටෝස් වෙන්න ඇති.
     

    Gatapolos

    Well-known member
  • Apr 19, 2014
    3,205
    858
    113
    Troll-Land
    බුද්ධාගමට ගහන්න කරන වැඩක් වගේ , හරියට හොයන්නෙ බලන්නෙ නැතිව මේවා ශෙයා කරන්න එපා හරකෝ
     

    chamal89

    Well-known member
  • Aug 1, 2008
    5,114
    949
    113
    මට පේන්නෙ හාමුදුරුවන්ගෙ ෆෝන් එක උස්සල දෙන ගේමක්ද කොහෙද.. කොහොම උනත් සම්පූරන වරද හාමුදුරුවන්ගෙ..
    මට තේරෙන විදිහට ලගදිම ජයරත්න අංකල්ට වැඩ දෙකක්ම සෙට්වෙයි වගේ
     

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    මට පේන්නෙ හාමුදුරුවන්ගෙ ෆෝන් එක උස්සල දෙන ගේමක්ද කොහෙද.. කොහොම උනත් සම්පූරන වරද හාමුදුරුවන්ගෙ..
    මට තේරෙන විදිහට ලගදිම ජයරත්න අංකල්ට වැඩ දෙකක්ම සෙට්වෙයි වගේ

    වෙන්න පුලුවන්.
     

    chanaka

    Well-known member
  • May 4, 2006
    3,212
    779
    113
    බුද්ධාගමට ගහන්න කරන වැඩක් වගේ , හරියට හොයන්නෙ බලන්නෙ නැතිව මේවා ශෙයා කරන්න එපා හරකෝ

    යකෝ මම ekakiri එකට දැම්මෙත් Neth Gosspi එකේ තිබිලා :angry::angry:
     

    diwarathne

    Well-known member
  • Oct 21, 2015
    2,991
    1,007
    113
    20369891_1896189644037905_2098290597964989185_o.jpg


    මෙවා නම් බලු වැඩ.වැඩේ කරා නම් පාඩුවෙ ඉන්න ඔනි