පොලිටික්ස් පැත්තක තියලා බැලුවොත්..

Sathira529

Well-known member
  • Apr 8, 2019
    3,890
    1
    9,139
    113
    IMG-1787.jpg



    Meanwhile :P

    https://www.facebook.com/share/1BEn4d9QYb/?mibextid=wwXIfr
    ------ Post added on Jun 14, 2026 at 3:32 AM
    ඒ උනාට බන් සහරාන් එක්ක ඒකි ඇඟිල්ල උස්සන් ඉන්න ෆොටෝ එකක් එලියට ආවා. ඒකිට සහරාන් එක්ක සම්බන්ධයක් තිබිල තියෙනවා. මේ ලංකාවේ කොළඹින් 300km විතර ඈත ඩොටේ තම්බියෙක් එක්ක ඇමරිකන් සිටිසන් කෙල්ලෙක්ට තියෙන සම්බන්දේ මොකද්ද? පොඩ්ඩක් අමුතු නැද්ද.
     

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,616
    17,700
    113
    Auckland
    ඒ උනාට බන් සහරාන් එක්ක ඒකි ඇඟිල්ල උස්සන් ඉන්න ෆොටෝ එකක් එලියට ආවා. ඒකිට සහරාන් එක්ක සම්බන්ධයක් තිබිල තියෙනවා. මේ ලංකාවේ කොළඹින් 300km විතර ඈත ඩොටේ තම්බියෙක් එක්ක ඇමරිකන් සිටිසන් කෙල්ලෙක්ට තියෙන සම්බන්දේ මොකද්ද? පොඩ්ඩක් අමුතු නැද්ද.

    It looks like their search outcomes are highly curated bun

    Me gani gana mokuth internet eke na okkoma thiyenne ekama narrative eke items tikak

    Plant karapu baduwak wennath puluwan