පොලිස් කාරයෙක් එක්ක පිස්සෙක් වාද කරයි

Red_frame

Member
Sep 11, 2015
8,026
527
0
Ithin u kiyana eka hari ne...
Police karayange uniform.eke number eka gahanne kawda kiyala balaganna ne..
Dade wadina minihata ayithiya thiyenawa thamanta dade loyana niladariya kawda kiyala danaganna..
 

sanjana89

Banned
Nov 30, 2016
84
8
0
Ithin u kiyana eka hari ne...
Police karayange uniform.eke number eka gahanne kawda kiyala balaganna ne..
Dade wadina minihata ayithiya thiyenawa thamanta dade loyana niladariya kawda kiyala danaganna..

ඔන්න මම ඔයාව බෑන් කරලා දැම්ම . ;)
හැමෝටම වදයක් නේ :yes:
 

chanaka chana

Well-known member
  • Jan 26, 2009
    7,632
    749
    113
    Colombo
    පිස්සු හුත්තලා ඉන්නෙ. හික් හික් දඩ කොලයෙ තියෙන්නෙ පොන්නයො. තොට පිලිගන්න බැරිනමි කොලෙත් අරන් පැමිනිල්ලක් දාපන්.හික් නියම කොන්ද තියෙන පොලිස් කොල්ලෙක්.
     

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    ඌ කියන කතාව ඇත්ත නේ. අංකයක් නැත්තම් පොලිස් කාරයෙක් වෙනවද. ඕනේ එකෙක්ට පාරේ කොහේ හරි කහ ඉරක් ඇදලා දඩ ගහ ගහ ඉන්න පුළුවන්. නොම්බරේ බඩේ බැරි නම් පු^& හරි පෙන තැනක ගහ ගන්න දැන ගන්න එපයි.:yes:
     

    sanjana89

    Banned
    Nov 30, 2016
    84
    8
    0
    පිස්සු හුත්තලා ඉන්නෙ. හික් හික් දඩ කොලයෙ තියෙන්නෙ පොන්නයො. තොට පිලිගන්න බැරිනමි කොලෙත් අරන් පැමිනිල්ලක් දාපන්.හික් නියම කොන්ද තියෙන පොලිස් කොල්ලෙක්.

    මම නෙමේ බන් වීඩියෝ කරේ .
    උබලට බලන්න දැම්මේ :(