බටහිර රටවල try කරල ගූ වෙලා ගිය TIQ++ ගොන් අ‍ාතල් එක මෙහෙත් 🤣🤣

Mr.dark

Well-known member
  • Jun 2, 2022
    4,490
    6,356
    113
    මෙයාලා කාත් එක්කද සෙක්ස් කරන්නේ?
    දන්නෙ නෑ. උන් ඕන එකෙක් එක්ක කරනව ඇති. උන් කියන විදියට උන්ගෙ gender එකක් හරියටම කියන්න බැරි නිසා hetero da homo da කියලත් කියන්න බෑනෙ මොක්කු එක්ක කරත්. මොක්කු උනත් මට ( mostly trans sexual - but not visible people ) ඕකුන් and LGB හැත්ත පේන්න බෑ.

    දන්නැති නිසා ඇහුවේ.

    කොල්ලෝ කොල්ලෝ සෙක්ස්
    කෙල්ලෝ කෙල්ලෝ සෙක්ස්
    කොල්ලෝ කෙල්ලෝ සෙක්ස්

    මේ 3 න් trans වෙනස් වෙන්නේ කොහොමද කියලා ඇහුවේ.
    @Fiona Dabare i dont know to explain it like him. he is not accurate here. but still you can understand it


    ------ Post added on Sep 28, 2025 at 9:27 PM
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Fiona Dabare

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,637
    100,892
    113
    hit and run dog GIF
     

    jamiezue

    Well-known member
  • Jul 28, 2008
    12,103
    1
    8,981
    113
    -~උලක් උඩ-~
    දන්නැති නිසා ඇහුවේ.

    කොල්ලෝ කොල්ලෝ සෙක්ස්
    කෙල්ලෝ කෙල්ලෝ සෙක්ස්
    කොල්ලෝ කෙල්ලෝ සෙක්ස්

    මේ 3 න් trans වෙනස් වෙන්නේ කොහොමද කියලා ඇහුවේ.
    ට්‍රන්ස් කියන්නෙ දෙන්නෙක් එකක සෙක්ස් කරන දෙයක් නෙවෙයි. ඕකෙ සයන්ටිෆික් නේම් එක ජෙන්ඩෙර් ඩිස්පෝරියා. ජෙන්ඩෙර් ඩිස්පෝරියා කියන්නෙ අයිඩින්ටිටි එක ගැන ප්‍රශ්නයක්. ඒකියන්නෙ යම් කිසි පුද්ගලයෙක් තමන් දැනට සිටින පිසිකල් ජෙන්ඩර් එකේ ඉන්න අකමැතියි. එයාට හිතෙන්නෙ තමන් ඔපසිට් ජෙන්ඩර් එකේ හිටියනම් හොඳයි කියලා. එයා ඔපසිට් ජෙන්ඩර් එකේ ඉඳලා සෙක්ස් නොකර හිටියා කියමු. ඒත් එයා ට්‍රාන්ස්.සෙක්ස් අදාලම නෑ. මේකට වයිද්‍ය විද්යාවේ තියන එකම විසඳුම තමයි ජෙන්ඩර් ට්‍රාන්සිශන් එකක් කරන එක. ඉස්සර වයිද්‍ය විද්‍යාවේ ට්‍රයි කලා ඇවෙර්ශන් තෙරපි වගේ දේවල්. ඒකියන්නෙ ඔය එලෙක්ට්‍රික් ශොක්ස්, තව වමනෙ යන බෙහෙත් වගේ දේවල්. ඒවා කරලා කරලා සාර්තක නොවුනු තැන තමයි දැන් තියන තත්වෙට ඇවිල්ලා තියෙන්නෙ වයිද්‍ය විද්යාව. ඕකට එක එක තර්ක තියනවා ඉතින්. සමහර කෙනෙකුට තර්ක කරන්න පුලුහන් මේවා අවුශද වගේ දේවල් විකුනගන්න බහුජාතික සමාගම් වලින් ඇථි කරපු දේවල් කියලා. ඇත්ත වෙන්නත් පුලුහන් බොරු වෙන්නත් පුලුහන්. මොකද මේ ලෙඩ අපේ ඇහැට පේන්නෙ නෑ. අනිත් මානසික ලෙඩත් එහෙමයි . එතකොට මේක වවාගෙන කර ට්‍රාන්ස් කට්ටියත් ඉන්නවා. එයාලෙගෙ ලාභ ප්‍රයෝජනේට. ඒවයින් ඇත්තටම සමාජයට අයහපතක් වෙනවා. ඒත් ඉතින් ඔය ඒවා දැක්ක නිසා ට්‍රාන්ස් වෙන්න හිතෙනවා කියන ඒව නම් බොහෝ දුරට බොරු කතා. එහෙමනයි ඒකෙ අනික් පැත්ත කරන්නත් පුලුහන් වෙන්න එපායැ. ඒ කියන්නෙ ට්‍රාන්ස් කට්ටිය ස්ට්‍රේට් කරන එක. එතකොට වැඩේ ඉවරනෙ.හැබැයි මෙහෙම එකක් නම් වෙනවා. ඉස්සර ඔය ෆීලින්ග්ස් තියන අය ඒවා හන්ගගෙන හිටියෙ.නමුත් දැන් හැමදේම එලිපිට තියන නිසා. ඒගොල්ල එලියට එනවා. ඒකයි දැන් කට්ටිය වැඩි
     

    Uchiha_Nimnora

    Well-known member
  • Nov 28, 2024
    686
    813
    93
    trans වලයි gay/ lesbian වලයි වෙනස මොකක්ද?
    ගෑනු පෙනුමක් එක්ක ඉපදුනු පිරිමි ලිංගයක් සහිත කොල්ලෙක්ට. අප්‍රසන්නම දේ තමයි උන් හුගක් අසහනෙන් ඉන්නෙ.
     
    • Like
    Reactions: Fiona Dabare

    Mr.dark

    Well-known member
  • Jun 2, 2022
    4,490
    6,356
    113
    හැබැයි මෙහෙම එකක් නම් වෙනවා. ඉස්සර ඔය ෆීලින්ග්ස් තියන අය ඒවා හන්ගගෙන හිටියෙ.නමුත් දැන් හැමදේම එලිපිට තියන නිසා. ඒගොල්ල එලියට එනවා. ඒකයි දැන් කට්ටිය වැඩි
    ඇත්තට ම ගොඩක් අයට තේරෙන්නෙත් නෑ තමන්ට මොකද්ද වෙලා තියෙන්නෙ කියලා.උන් දන්නෙ උන් වැරදි තැනක හිර වෙලා කියලා විතරයි.
    මම හිතන්නෙ ගොඩක් අය අඩු වයසෙන් එක්කො suicide කරගත්තා.(මාත් පොඩි ම කාලේ දෙපාරක් ට්‍රයි කරලා තියෙනවා) එහෙම නැත්නම් අධික මානසික පීඩනය නිසා ඉක්මනට මිය ගියා. කලාතුරකින් කෙනෙක් මානසික පීඩා මැද ජීවත් වෙලා තියෙනවා.
    මැරිච්ච අය නම් ඕන තරම් ඇති.මොකද මම තරුණ කාලෙත් දැකලා තියෙනවා පත්තරේක නිව්ස්වල කෙල්ලෙක් හේතුවක් නැතුව ලියුමක් ලියලා කෝච්චියට පැන්නා කියලා නිවුස් එකක්.ෆොටෝ එකේ හිටපු කෙනා කෙල්ලෙක් වගේ නම් නෙමෙ පෙනුම. ඒත් ඉතින් මට ඇරෙන්න ගොඩක් දෙනාට සීන් එක තේරෙන්න නැතිව ඇති. අනිත් උනුත් ඔය වගේ තමයි මලාට පස්සෙවත් කවුරුත් දන්නෙ නෑ ඇත්ත කතාව
     

    Bulathaa

    Well-known member
  • Nov 28, 2020
    4,172
    5,880
    113
    තෝ වගේ පොන්නයෙක්ගෙ අවදානෙ අරන් මොන හුත්තක් කරන්න ද පොන්නයෝ මම. :ROFLMAO:ගෑනු ඇදුම් අදින පොන්නයෙක් මට කොහොමත් වැඩක් නෑ. මට genuine ගෑනියෙක් ඉන්නවා. මම කවදද පොන්සියෝ තෝ එක්ක ෆේක් වලින් රන්ඩු උනේ. මට තියෙන්නෙත් මේ අකවුන්ට් එක විතරයි ජන්ගි පොන්නයෝ. ඒකත් තෝ වගේ profile lock කරන් ජන්ගි කෑල්ලක හැන්ගිලා එබිලා බලන්නෙ නෑ ප්‍රොෆයිල් එක ඕන එකෙකුට බලන්න පුලුවන්.. කියාගන්න දෙයක් නැතුව එක එකාගෙ කුනුගොඩවල් වලට මාව ඈදන්න එපා කොලුකාර පොන්න වේසි

    පෙත්තක් ගහලා කොහෙද පොන්නයෝ පයිය නග්ගගන්නෙ? දන්න හුත්තක් කතා කරපන්. තො උඩ පැන පැන කිව්වත් නට නට කිව්වත් ඕන මීහරකෙක්ට තේරෙනවා ඒ ෆොටෝ එකේ ඉන්න පොන්නයා උබ කියලා. ඇති වෙනකම් යැයි යැයි ගාපන් ජන්ගි පොන්දරේ


    මොකක්? යකෝ ඒ දෙක අහලකින්වත් තියන්න බැරි සම්පූර්ණ වෙනස් දේවල් දෙකක් කියලා ඇත්තට ම උබට තේරෙන්නෙ නැද්ද නැත්නම් විහිලුවට ඇහුවද?:frown:
    ------ Post added on Sep 28, 2025 at 9:19 PM
    ඒක හරි පෙත්තක් ගහල ප්ලාස්ටික් පයියක් නග්ගගන්න බෑ තමා.
     

    Giant

    Well-known member
  • Jan 24, 2016
    7,628
    9,423
    113
    කොහෙද පොන්නයෝ LGB උන් බලෙන් ගාව ගත්තෙ.ඔය LGB පොන්නයෝ කිසිම විදියකින් අපට නම් අදාල ම නෑ. ඔය hiv පොන්නයො තාමත් ලංකාවේ criminalized. අපි කවදාවත් criminalized වෙලාවත් නෑ.කිසි අවුලක් නැතුව පාඩුවෙ ඉන්නවා ඕන තරම්.ඔය hiv lollo අල්ලගෙන legalize වෙන දගලන තැනට නම් වැටිලා නෑ.
    කොහෙවත් යන හුත්තවල් පෙන්න පෙන්න නන් දොඩවනව pedo පිම්පියා


    අනික nonbinary queer etc හැතිකරේ කරන මගුල් වලට ඇයි පොන්නයො trans sexual උන්ව ගාවන්නෙ.

    අනික ඔය equal ground හුත්ත අටවගෙන ඉන්නෙ උන් නෙමෙ lgb hiv පොන්සියො ටිකක්.

    කොලුකාර ජන්ගි පොන්දරේ උබත් අර ගෑනු ඇදුම් ඇදන් වේසකමේ යන ෆොටෝ leak වෙලා තිබ්බෙ? එතකොට උබ ඔය එකකටවත් අයිති නැති අමුතුම පොන්නයෙක් ද?
    ඒක නම් උබේ නෙමෙයි කියන්න එපා ලොල්ලෝ ඒකෙ මහපට ඇගිල්ලෙන් පේනවා ඒ උබමයි කියලා.
    මට උඹ මොන ජාතියේ එකෙක්ද කියලා තෙරෙන්නේ නෑනේ
    වැරදියට හිතන්න එපා
    උඹේ කමෙන්ට් එකේ මෙලෝ මගුලක් තෙරුනේ නෑ
    උඹ ට්‍රාන්ස්සෙක්ෂුවල් ද

    ගෑනු පෙනුමක් එක්ක ඉපදුනු පිරිමි ලිංගයක් සහිත කොල්ලෙක්ට. අප්‍රසන්නම දේ තමයි උන් හුගක් අසහනෙන් ඉන්නෙ.
    මොකක්ද බන් අසහනේ
    කෙන්තියෙන්ද
    නැත්නම් අම්බානෙක සෙක්ස් මයින්ඩ් එකකද
    ------ Post added on Sep 29, 2025 at 3:14 AM
     

    Fiona Dabare

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    8,110
    7,601
    113
    Colombo
    එයාට හිතෙන්නෙ තමන් ඔපසිට් ජෙන්ඩර් එකේ හිටියනම් හොඳයි කියලා.

    මටත් වෙලාවකට එහෙම හිතෙනවා. කෙල්ලෙක් වෙලා ගැන්ග් බැන්ග් ක්‍රිම්පයි එකක් කරන්න තිබ්බනම් මරු කියලා.



    මෙයාලගේ ඔපිනියන් වැඩක් නැ. අධ්‍යාපන අමාත්‍යංශය ඒවා තීර්ණය කරයි.
    ------ Post added on Sep 29, 2025 at 6:54 AM
     
    • Like
    Reactions: jamiezue

    Bulathaa

    Well-known member
  • Nov 28, 2020
    4,172
    5,880
    113
    මට උඹ මොන ජාතියේ එකෙක්ද කියලා තෙරෙන්නේ නෑනේ
    වැරදියට හිතන්න එපා
    උඹේ කමෙන්ට් එකේ මෙලෝ මගුලක් තෙරුනේ නෑ
    උඹ ට්‍රාන්ස්සෙක්ෂුවල් ද


    මොකක්ද බන් අසහනේ
    කෙන්තියෙන්ද
    නැත්නම් අම්බානෙක සෙක්ස් මයින්ඩ් එකකද
    ------ Post added on Sep 29, 2025 at 3:14 AM
    උබටත් දැන් පොන්නය කියල බැනුම් අහගන්න පුලුවන්.
     

    Uchiha_Nimnora

    Well-known member
  • Nov 28, 2024
    686
    813
    93
    උබටත් දැන් පොන්නයගෙන්, පොන්නය කියල බැනුම් අහගන්න පුලුවන්.
    නිවැරදි කිරීමක්!

    මොකක්ද බන් අසහනේ
    කෙන්තියෙන්ද
    නැත්නම් අම්බානෙක සෙක්ස් මයින්ඩ් එකකද

    ------ Post added on Sep 29, 2025 at 10:58 AM