බයික් ඒකේ පොත මීයො කාලා

Revollusion

Member
May 28, 2013
240
14
0
බයික් ඒකේ පොත මීයො කාලා

මචංල මගෙ බයික් ඒකේ පොත මීයො කාල. අවුරුදු 2කට කලින් ෆිනෑන්ස් ගෙවල ඉවර කළා. ඒත් මගෙ නමට තවම හරවගත්තෙ නෑ. හැබැයි මම ෆිනෑන්ස් ගෙවල ඉවරයි ෆිනෑන්ස් closed කියල ෆිනෑන්ස් කොම්පැනිය දීපු ලියුම තියෙනව. දැන් මම කොහාමද අළුත් පොතක් මගෙ නමට ගන්නෙ මචං?
1. තවම රෙජිස්ටර්ඩ් ඔ්නර් ෆිනෑන්ස් කොම්පැනිය
2. පොත මීයො කාල තැනින් තැන
 

pavithra_uk

Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,560
    22,255
    113
    Gotland
    pothe ithuru tika, transfer paper, finance closed letter ekka rmv gihin normal transfer dapan. ethana commitioner kenek gen ahapan. 1 day transfer nam ba.

    engine/chassi no thiyena tika ithurui da?
     

    Revollusion

    Member
    May 28, 2013
    240
    14
    0
    pothe ithuru tika, transfer paper, finance closed letter ekka rmv gihin normal transfer dapan. ethana commitioner kenek gen ahapan. 1 day transfer nam ba.

    engine/chassi no thiyena tika ithurui da?

    Chassi No, Current Owner, Commissioner seal , Model පේනව හොඳට. :yes:
    Engine No, Absolute Owner පැහැදිළි නෑ :sorry:
    1 day transfer බැරිද?
     

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    පොත අරන් පලයන් deletion letter එකත් එක්ක. ගිහින් absolute ownership eka එක අයින් කරගන්න දාපන්. මීයො කාපු එක ගනන් ගන්නේ නෑතිව දාන්න . බලමු මොකද කියන්නේ කියල. එතකොට one day පුලුවන්නේ.