බලපන්කො මු කියන කතාවා දෑන් වෑරදි අපිලු😁😁

jhnnwp

Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,449
    32,178
    113
    ජනතාව තමන් වෙනස් වෙන්න අකමැතියි.. එහෙම වුනොත් අපේ සැලසුම් ක‍්‍රියාත්මක කරන්න බෑ..

    samantha.jpg

    රටේ සියලු දෙනා කැපකිරීමක් නොලහොත් වෙනස් වීමක් සිදු නොකළහොත් හදන සැලසුම් ක්‍රියාත්මක කරිමට පුළුවන් කමක් නැතැයි වැවිලි කර්මාන්ත අමාත්‍ය සමන්ත විද්‍යාත්රත්න මහතා සඳහන් කරයි.
    අද වැඩි පිරිසක් කැමැත්ත දක්වන්නෙ තමන් වෙනස් නොවී අනෙක් පුද්ගලයාගේ වෙනස් වීම දැකීමට බවද හෙතෙම මාධ්‍ය අමතමින් කියා සිටියේය.

    “ගොඩක් දෙනෙක් වෙනසට කැමතියි. ඒකට කැමති කොහොමද දන්නවාද? තමන් වෙනස් වෙන්නේ නැතිව අනිත් අයව වෙනස් වෙනවට කැමතියි. පොලීසිය කැමතියි අධ්‍යාපනය වෙනස් කරනවාට. අධ්‍යාපන ක්ෂේත්‍රයේ කට්ටිය කැමතියි පොලීසිය වෙනස් වෙනවාට.

    අපි හැමෝම වෙනස් වෙන්න ඕනී. මාධ්‍යයේ ඉදන් ඔක්කෝම වෙනස් වෙන්න ඕනී. ජනාධිපතිතුමාගේ ඉදන්, මගේ ඉදන් හිතන පතන, කල්පනා කරන විදිය වෙනස් වෙන්න ඕනී.

    ඒ නිසා කාගේත් කැප කිරීමක්, වෙනස්වීමක් අපි බලාපොරොත්තු වෙනවා. නැත්තන් මේ හදන සැලසුම් ඔක්කෝම ක්‍රියාත්මක කරගන්න පුළුවන්කමක් නෑ. කවුරුත් නම්‍යශීලී වෙලා වෙනස්කම් කරගන්නවා නම් අපිට පුළුවන් වෙයි මේක වෙනස් කරන්න. ”
    source ekath dahan balanna?
     

    Silentmind_001

    Well-known member
  • Dec 20, 2020
    1,117
    2,359
    113
    අනුරගෙ පැටිකිරිය මෙන්න ⚠️
    කයිය විතරයි දැන් දාලා යන්න වෙනවා....
    කට්ට්ය අහනවනේ මොකද සද්දයක්වත් නැත්තේ.. NPP ආණ්ඩුවට දීපු ඡන්දෙ ගැන කලකිරිලද බං ? කියලා .. කිසිසේත්ම නෑ !!

    එහෙම අහන අයට මෙහෙම ලියන්නම්.. NPP රජයේ මාස දෙකට;

    🧭 Dollar එක 287යි, කොටස් වෙළඳපොල records කඩනවා, අපනයන 4.4% කින් වැඩිවෙලා..22%කින් සංචාරකයන්ගේ පැමිණීම වර්ධනය වෙලා..

    🧭 ජනාධිපතිතුමාගේ කෑමට කජු නෑ.. පිටරටින් විශේෂ මස් මාළු නෑ.. හෙලිකොප්ටර් සවාරි නෑ.. VVIP security squad නෑ.. තිරුපති tour නෑ..

    🧭 ජනාධිපති ආර්යාවට විශේෂ සැලකිලි නෑ.. Defender කල්ලි නෑ.. වත්ත සුද්ද කරගන්න පොලිසිය නෑ.. කඩේ යන්න හමුදාව නෑ..

    🧭 එකම පවුලෙ නෑදෑයො හයසියගාණක් අතර බෙදිලා තිබුණු රටේ ඉහළ පුටු උගත් බුද්ධිමත් සුදුස්සන්ට..

    🧭 ඇමතිවරුන්ට bar permit, වැලි permit, පස් permit, එතනෝල් permit, නැව් නෑ..

    🧭 ඇමතිවරුන්ට සහ පවුලේ දරුවන්ට.. බෑනාවරුන්ට සැප වාහන නෑ.. කොළඹ 7න් ගෙවල් නැහැ..

    🧭 ඡන්දෙට වැඩ කරා කියලා දේශපාලන හෙංචයියන්ට රජයේ jobs නෑ..

    🧭 ජනාධිපතිගේ ගජ මිතුරන්ට හොර ටෙන්ඩර් නෑ.. බැඳුම්කර, සීනි, සුදුලූණු, හාල් deals නෑ..

    🧭 රජයේ projects වලින් ඇමතිවරුන්ට, ජනාධිපති පුත්තුන්ට 10% 25% කොමිස් නෑ..

    🧭 අරයව, මෙයාව නිදහස් කරන්න කියලා, පොලිසියට ඇමතිවරුන්ගේ calls එන්නේ නෑ..

    🧭 නඩු යටගහන්න කියලා නඩුකාරයන්ට promotions දෙන්නේ නෑ..

    🧭 කු.ඩු containers නිදහස් කරන්න කියලා රේගුවට බලපෑම් නෑ..

    🧭 පොලීසියෙන් කු.ඩ්ඩෝ අල්ලද්දි, ජනාධිපතිතුමා එතනට ගිහින් උන්ව බේරගෙන බදාගෙන ඉඹින්නෙ නෑ..

    🧭 රටේ ඇත්ත ප්‍රශ්න වහන්න රජයෙන් ජාතිවාදී distractions හදන්නෙ නෑ.. මාධ්‍ය ඉස්සරහා රජය සුද්ද කරන චීවරධාරී කල්ලි නෑ..

    🧭 ඇමතිවරුන්ගේ ළමයින්ට තානාපති තනතුරු සහ තානාපති කාර්යාලවල පත්වීම් නෑ..

    🧭 ඇමතිවරුන්ට සිංගප්පූරුවේ Mount Elizabeth රෝහලෙන් බෙහෙත් නෑ..

    🧭 රටේ පුරවැසියන් සහ මාධ්‍යවේදීන් අතුරුදහන් වෙන්නේ නෑ..

    🧭 පාරේ බල්ලො බළල්ලු වගේ මිනිස්සුන්ට වෙ.ඩි තියලා ම.රන්නෙ නෑ..

    🧭 ගහනවා කියලා කිව්වට මෙච්චර ගහයි කියලා හිත හිත ඉන්නෙ නැතුව, වහාම ක්‍රියාත්මකවෙන බුද්ධි අංශයක් (ආරුගම්බේ සිද්ධිය).

    🧭 ජනාධිපතිගෙ දුවලා පුතාලට තනියම නීති විභාග ලියන්න බෑ..

    🧭 ජනාධිපතිගෙ දුවලා පුතාලට දළදා මාලිගාව වටේ රේස් පදින්න බෑ..

    🧭 ජනාධිපතිගෙ දුවලා පුතාලට ජනතාවගේ බදු මුදල් වලින් weddings ගන්න බෑ..

    🧭 ජනතාවගේ බදු මුදල් වලින් ජනාධිපතිගෙ අප්පගෙ සොහොන් කොත් හදන්න බෑ..

    🧭 ජනාධිපතිගෙ දුවලා පුතාලට මිනිස්සුන්ගේ බදු සල්ලි වලින් ආගිය අතක් නැතිවෙන රොකට් අරින්න බෑ..

    🧭 රටේ ජනතාවගේ බදු මුදලින් හදපු පාරවල් ගොඩනැගිලි විවෘත කරන්න ලොකු cutout නෑ.. උත්සව නෑ.. ඇමතිවරු නෑ..

    🧭 ගිනි පොලියට loan අරගෙන ජනතාවගේ සල්ලි වලින් නැව් එන්නැති වරායවල්, ප්ලේන් එන්නැති ගුවන්තොටුපොළවල් හදන්නේ නෑ..

    🧭 රජයේ නිලධාරීන්ට අල්ලස් බෑ.. දූෂණ බෑ.. හෙමින් වැඩ බෑ..

    🧭 කිසිම ආගමකට.. ජාතියකට.. කුලයකට.. ගජ මිතුරු කල්ලියකට.. විශේෂ තැනක් නෑ.. හැමෝටම සාමයෙන් සහෝදරත්වයෙන් ජීවත්වෙන්න පුළුවන් වටපිටාවක්..

    මාස දෙකට මේ මදිද මචං ?

    ආර්ථික ප්‍රශ්න විසඳලා.. කම්බ හොරුන්ට නීතිය ක්‍රියාත්මක කරන එකට යම් කාලයක් වෙයි, තාක්ෂණික දෝෂ ඇති නොවන විදියට නිවැරදිව ඒ නඩු විභාග විය යුතුයි, ඉතිං .. චන්දෙ දීපු අපිට නැති හදිසියක් නොදීපු ඔයාලට කොහොමත් තියන්න විදියක් නෑ .. 😆👌 මේ අවුරුදු 5ත් ඉන් පසුවත් අපි දේශපාලනිකව අනුර ප්‍රමුඛව මේ ගමන යනවා .. මොකද ! මේ රටට ඔබින සාධනීය විපක්ෂයක් වත් තව පේන තෙක් මානෙකවත් නෑ ! ආණ්ඩුවෙ වැරදි පෙන්වමින්, අවශ්‍ය තැනදි විවේචනය කරමින් විපක්ෂයේ භූමිකාව කරන්නෙත් අපිම තමයි .. ඉතිං අකමැති අය මේ අවුරුදු 5ම අඬන්න , කෙඳිරි ගාන්න 😆😆👍
    Bump
     

    shameera89

    Well-known member
  • Jun 26, 2013
    16,382
    12,659
    113
    Piliyandala
    හරි...

    අපි වෙනස් විය යුතුයි... තම තමා වෙනස් උනාම රටක් විදිහට හැමෝම වෙනස් වෙනවා..

    ඊට කලින් මන්ත්‍රී වරප්‍රසාද කපා හරින පනත ගෙනල්ල එක වෙනස් කරා නම්...?
     
    • Haha
    Reactions: nppcheguevara

    mr.h0ydr0

    Well-known member
  • Apr 6, 2021
    2,331
    1,892
    113
    අනුරගෙ පැටිකිරිය මෙන්න ⚠️
    anurage ata deke size eka hoyanna kalin Reno ge puka hodala hitapan
    @2osama ponnayo
     

    dmsupun

    Well-known member
  • May 13, 2007
    12,398
    10,998
    113
    Kandy
    What he said was true. it's the people who need to be changed. you can't just hand over the responsibility to the government. However. Development is not that a secret or special treasure hidden in Pandora's box. Ranil said the same with different words.

    It is quite depressing to see that people plainly ignore their social responsibilities. Most social problems occur because the people ignore those cardinal rules of a good, healthy society. If we follow those rules, then the country will start to change. slowly but surely, it will change. Just behave like you hail from elites or you belongs to well mannered familly.

    I commented the same idea before. But some bastard Jeppos mocked at those comments.

    I asked Bing AI, what are the cardinal rules of a good society: here is the answers.

    Creating a good, safe, and healthy society involves adhering to several cardinal rules. Here are some key principles:

    1. **Respect for Others**: Treat everyone with dignity and respect, regardless of their background, beliefs, or status.
    2. **Honesty and Integrity**: Be truthful and transparent in your actions and interactions.
    3. **Responsibility**: Take responsibility for your actions and their impact on others and the environment.
    4. **Fairness and Justice**: Ensure that everyone is treated fairly and has equal access to opportunities and resources.
    5. **Compassion and Empathy**: Show kindness and understanding towards others, especially those in need.
    6. **Community Engagement**: Participate actively in your community and contribute to its well-being.
    7. **Education and Lifelong Learning**: Value education and continuously seek to improve your knowledge and skills.
    8. **Health and Well-being**: Prioritize physical and mental health, and promote healthy lifestyles.
    9. **Environmental Stewardship**: Protect and preserve the environment for future generations.
    10. **Peace and Non-violence**: Resolve conflicts peacefully and promote a culture of non-violence.

    By following these principles, we can work towards building a society that is safe, healthy, and thriving for everyone. If you have any more questions or need further information, feel free to ask!

    🤷‍♂️

    Nobody or nothing can change people, the government has to implement their plan, policies, laws etc. thats hows the other developed countries work. Otherwise they wouldn’t have police or other governing bodies.
     
    • Like
    Reactions: Troop

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,374
    1
    61,975
    113
    Mother Earth
    පොල් ප්‍රශ්නේ විසදන්න නම් රිලව් වෙනස් වෙන්න ඕනේ 🥱 🤌
    ඒ උබ ඒ මාධ්‍ය සාකච්චාවෙ ඉන්න ඕන එකෙක් බන්. මයික් එකක් අරන් පලයන්කො. 🤷‍♂️
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,596
    100,819
    113
    ඒක ජෙප්පෙක් නෑනේ මේවගේ හරි වැරැද්ද අහගන්න. මක් උනාද මුංට
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,100
    1
    58,446
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    ඌ කියන කතාව ඇත්ත. මිනිස්සු කැමති නෑ තමන් වෙනස්වෙන්න. අනුන් වෙනස්වෙනවට කැමතියි.

    මැනේජ්මන්ට් විෂයයක් විදිහට ඉගෙනගන්න අය දන්නවා "change management" ගැන. ජෙප්පන්ට තියෙන්නෙ මැනේජ්මන්ට් ආචාරියෙක්ට ජාතික ලැයිස්තු ඇමතිකමක් දෙන්න.
     

    mr.h0ydr0

    Well-known member
  • Apr 6, 2021
    2,331
    1,892
    113
    ඈටේ සයිස් එක දන්නේ උරන උබ නේ පොන්නයො 🤣🤣
    Eken kiyanne komada ban mama ate size eka dananwa kiyala :lol: :lol: :lol:
    Ubala tama uge Puka lewa kala form wela meke thread dagena haminenne
     

    Gunther

    Well-known member
  • Jun 6, 2017
    3,937
    4,350
    113
    2/3 ත් දීලා තව පුකත් දෙන්නද කියන්නේ උත්තෝ...
     

    nppcheguevara

    Well-known member
  • Feb 13, 2023
    8,847
    9,089
    113
    ulan bator
    ජනතාව තමන් වෙනස් වෙන්න අකමැතියි.. එහෙම වුනොත් අපේ සැලසුම් ක‍්‍රියාත්මක කරන්න බෑ..

    samantha.jpg

    රටේ සියලු දෙනා කැපකිරීමක් නොලහොත් වෙනස් වීමක් සිදු නොකළහොත් හදන සැලසුම් ක්‍රියාත්මක කරිමට පුළුවන් කමක් නැතැයි වැවිලි කර්මාන්ත අමාත්‍ය සමන්ත විද්‍යාත්රත්න මහතා සඳහන් කරයි.
    අද වැඩි පිරිසක් කැමැත්ත දක්වන්නෙ තමන් වෙනස් නොවී අනෙක් පුද්ගලයාගේ වෙනස් වීම දැකීමට බවද හෙතෙම මාධ්‍ය අමතමින් කියා සිටියේය.

    “ගොඩක් දෙනෙක් වෙනසට කැමතියි. ඒකට කැමති කොහොමද දන්නවාද? තමන් වෙනස් වෙන්නේ නැතිව අනිත් අයව වෙනස් වෙනවට කැමතියි. පොලීසිය කැමතියි අධ්‍යාපනය වෙනස් කරනවාට. අධ්‍යාපන ක්ෂේත්‍රයේ කට්ටිය කැමතියි පොලීසිය වෙනස් වෙනවාට.

    අපි හැමෝම වෙනස් වෙන්න ඕනී. මාධ්‍යයේ ඉදන් ඔක්කෝම වෙනස් වෙන්න ඕනී. ජනාධිපතිතුමාගේ ඉදන්, මගේ ඉදන් හිතන පතන, කල්පනා කරන විදිය වෙනස් වෙන්න ඕනී.

    ඒ නිසා කාගේත් කැප කිරීමක්, වෙනස්වීමක් අපි බලාපොරොත්තු වෙනවා. නැත්තන් මේ හදන සැලසුම් ඔක්කෝම ක්‍රියාත්මක කරගන්න පුළුවන්කමක් නෑ. කවුරුත් නම්‍යශීලී වෙලා වෙනස්කම් කරගන්නවා නම් අපිට පුළුවන් වෙයි මේක වෙනස් කරන්න. ”
    dan komada wenas wenne ona kiyala kiyanne nathada?
     

    lankalk

    Well-known member
  • May 14, 2023
    4,416
    5,935
    113
    අනුරගෙ පැටිකිරිය මෙන්න ⚠️
    anurage ata deke size eka hoyanna kalin Reno ge puka hodala hitapan
    @2osama ponnayo
    npp එකේ ඉන්නෙම මේ වගේ තැරි දාර මෝඩ ගොන්නු