බලාපන්කෝ ඩයලෝග් TV bill එක අද ආවෙි

awjas2621

Well-known member
  • Dec 8, 2015
    10,180
    2,224
    113
    බලාපන්කෝ ඩයලෝග් TV bill එක අද ආවෙි

    බලාපන්කෝ ඩයලෝග් TV bill එක අද ආවෙි..උන් කනගාටු ප්‍රකාෂ කරලා තව ලියමුකුත් එවලා..3000/- ඩයලොග් ටිවි බලන එක පාඩුයි..මෙික ගත්තේ ගිය සැප්තැමිබර් වල,මම මෙික අගොස්තුවල අතහරිනවා බං,ඩවුන් පැකෙජ් එකට යනවද කියලා බැලුවෙි...:dull::(

    මෙි ගිය මසෙකත් මෙි මාස එකත් (මැයි-ජුනි) දෙකම එකතුවෙලාද බං 3550/- වෙලා තියෙන්නෙ..නැත්තමි මෙි මාසෙට විතරද? මෙි ටැක්ස් වැටි ඔක්කොම එකතු වෙලා මෙි ගාන හැදිලා තියෙන්නෙ එක මාසෙකටද..මාසෙකට 3550/- ම ගෙවන්න වෙනවද?උබලටත් මෙමෙද බන්..මට මෙික පැහැදිලි කරල දෙන්න..:confused:

    View attachment 65503
     
    Last edited:

    awjas2621

    Well-known member
  • Dec 8, 2015
    10,180
    2,224
    113
    මෙි ගිය මසෙකත් මෙි මාස එකත් (මැයි-ජුනි) දෙකම එකතුවෙලාද බං 3550/- වෙලා තියෙන්නෙ..නැත්තමි මෙි මාසෙට විතරද? මෙි ටැක්ස් වැටි ඔක්කොම එකතු වෙලා මෙි ගාන හැදිලා තියෙන්නෙ එක මාසෙකටද..මාසෙකට 3550/- ම ගෙවන්න වෙනවද?උබලටත් මෙමෙද බන්..මට මෙික පැහැදිලි කරල දෙන්න..:confused:
     

    awjas2621

    Well-known member
  • Dec 8, 2015
    10,180
    2,224
    113
    giya mase bila kiyada ?

    ගිය මාසේ 2400 ගානක්,ඒක ගෙවලා ඉවරයිනෙ බං..මෙි මාසේ (ජුනි) අලුත් බිල ආවෙි අද,හෙට එක ගෙවන්න ඉන්නේ..:oo:
     

    awjas2621

    Well-known member
  • Dec 8, 2015
    10,180
    2,224
    113
    2500-ක් වගේ එයි නේ ඊලග පාර
    බලහන්
    මන් use කරන්නේ නැති හින්ද හරියටම idea එකක් නැ


    මම හිතන් උන්නෙ 3000 කියලා..ගිය මාසේ එකත් එක්ක 500 ඒවා දෙකක් කියලා..2500 - 3550= 1050 ක්,dialog tv bill sms එක ආවාම හිතුවෙි එහෙමයි..දැන් අද බිල බැලුවාම උඩ ගියා..ටැක්ස් වැටි අර මෙව්වා ගොඩක් දාලා..3550 ක්..:shocked:
     

    XibitZ

    Well-known member
  • Oct 10, 2008
    13,247
    1
    4,037
    113
    Moratuwa
    මගේ 4ජී එකට ටැක්ස් 43%ක් ඇඩ්වෙලා තිබ්බා. . උබටත් ඒකම තමයි වෙලා තියෙන්නේ. .
    මන් හිතන්නේ දිගටම ඔය ගාන ගෙවන්න වෙයි. .
     

    awjas2621

    Well-known member
  • Dec 8, 2015
    10,180
    2,224
    113
    6 - 17 idala 07 - 16 ta bill eka
    A kiyanne eka maseka bill eka

    අපොයි 3550 වැඩියි..හෙටම බලලා තිීරනයක් ගන්න වෙනවා..3000 ක් කමක් නැහැ කිියලා තව අවුරැද්දක් තියාගන්න හිටියේ..හෙට බිල් ගෙවන්න යනකොට අඩුම පැකෙජ් එකට මාරැවෙලා..පස්සේ අවශ්‍ය චැනල් විතරක් දාගන්නවා:dull:
     
    May 7, 2016
    12,338
    1,004
    0
    තොප්පිගල
    මම හිතන් උන්නෙ 3000 කියලා..ගිය මාසේ එකත් එක්ක 500 ඒවා දෙකක් කියලා..2500 - 3550= 1050 ක්,dialog tv bill sms එක ආවාම හිතුවෙි එහෙමයි..දැන් අද බිල බැලුවාම උඩ ගියා..ටැක්ස් වැටි අර මෙව්වා ගොඩක් දාලා..3550 ක්..:shocked:

    එහෙනං මචන් 2700-2800 වගේ එයි ඊළඟ පාර
    කෝකටත් බලහන්
     

    turbo121

    Active member
  • Apr 9, 2016
    597
    240
    43
    ow ban.oya fucking govermnat eka dapu tax thamai.RAVI mamai meet wela kiyanna txt wedi kaiayala.
     

    keerthi.mac

    Well-known member
  • Dec 8, 2010
    2,845
    429
    83

    ඔකේ තියෙන්නේ බන් may වල උන්ට charge කරන්න බැරිවෙච්ච tax එකත් එකතු කරලා.
    අපේ තිබ්බේ pearl එක. 900 ගානක් තිබ්බ එක මේ සැරේ 1200 ගානක් ඇවිල්ල තිබ්බා. ලබන මාසේ අඩු වෙයි මම හිතන්නේ.
     

    dwpsg

    Well-known member
  • Nov 23, 2011
    8,770
    3,307
    113
    Iɳ ɱყ ԃɾҽαɱ
    හැම බිලක්ම ඔහොම තම බන් පට්ට tax ගොඩක් වදින්නේ. මම ඊයේ dialog එකටත් කතා කල මේවගේ විස්තර අහන්න. :(
     

    Rage Guy

    Banned
  • Sep 11, 2012
    7,328
    334
    83
    oya vat case eka nan wedi kal karanna wenne ne oya companies bankoloth wenawa ban.dan godak minissu okoma cancel karagena yanawa.post paid walin prepaid walata maru wenawa.un bankoloth.
     

    keshannilanga

    Well-known member
  • Aug 1, 2009
    5,032
    3,419
    113
    Sri Lanka
    oya vat case eka nan wedi kal karanna wenne ne oya companies bankoloth wenawa ban.dan godak minissu okoma cancel karagena yanawa.post paid walin prepaid walata maru wenawa.un bankoloth.

    ow ban eka atta. Dialog TV witharak newei office wala inna ewun dan post paid mobile connection hitan prepaid karagannawa :lol::lol::lol::lol:
     

    Rage Guy

    Banned
  • Sep 11, 2012
    7,328
    334
    83
    ow ban eka atta. Dialog TV witharak newei office wala inna ewun dan post paid mobile connection hitan prepaid karagannawa :lol::lol::lol::lol:

    gewanna puluwanda ban otchara.salli danawa danawa data ehema kohen washpa wenawada manda.math dan prepaid sim eken call ganne.mage mae para dialog postpaid phone bill eka calls rs 60 adu gane msg ekak wath yawwe ne eken.eth bill eka 1800 ganak,okoma ara levy mae lavy,tax.
     

    prashan3000

    Well-known member
  • Apr 10, 2011
    3,923
    1,004
    113
    තේරුමක් නැහැ බන් ඔය ගානට ....
    මමත් ඊයේ ඩිස්කනෙක්ට් කරා ...
    රුපියල් 1800ක් දීල බටපොල ඇන්ටෙනාවක් ගත්ත ....