බැදපු උන්... උබේ ගෑණිට උබ ගහනවද අතෙන් පයින් තරහගියාම?

බැදපු උන්... උබේ ගෑණිට උබ ගහනවද අතෙන් පයින් තරහගියාම?

  • උව් ගගනවා.. ඒකි රිදිලා ඇඩුවට මට ගානක් නෑ

    Votes: 15 16.9%
  • නෑ.. ගහන්න්ව නෑ. සැරෙන් කතා කරනවා මම

    Votes: 48 53.9%
  • නෑ.. කතා නිකර ඉන්නවා ඒකි එක්ක

    Votes: 14 15.7%
  • නෑ.. හැබයි පට්ට කුණුහරුපෙන් බනිනවා පර්ට්ටිට

    Votes: 12 13.5%

  • Total voters
    89

Voldemort Bro

Well-known member
  • Jan 1, 2020
    10,080
    13,948
    113
    126
    Hogwarts
    sirama uththaraya, a anith ekata mama school innakota try kara, mata wada uda class, patta lassanai. awurudu ganakata passe katha kara, ithin mata love karanna hithuna. marry karala issarata wada understanding nisa love kara, thawa kiyanna bari seen thiyanawa.
    Ela. Mage yaluwek inno oyawage , u anit ganita patta love uge ganiwa den dont care. uge genit ekka sex karanne natte ai ahuwama u kiyano genita ridei kiyala bayailu den :lol: Lamai 3kut inna ekek :baffled:U gedara iddi nida gannet wenama. Balagena ubatat ohoma wei, oka karan giyot digatama
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    Ela. Mage yaluwek inno oyawage , u anit ganita patta love uge ganiwa den dont care. uge genit ekka sex karanne natte ai ahuwama u kiyano genita ridei kiyala bayailu den :lol: Lamai 3kut inna ekek :baffled:U gedara iddi nida gannet wenama. Balagena ubatat ohoma wei, oka karan giyot digatama


    ehema seen ekak ne macho, api kana dewal wawagena kanna hoda ne, kalpanawen paressamin karana deyak karanna ona. mata thawama ehema seen eka une ne, gedarata kisima aduwak ne magen even sex unath balance both end
     
    • Love
    Reactions: Voldemort Bro