@nicjosh83මේ උට්ටවල් මිනිස්සුන්ට හරියට දැනුම්දීලා කරානම් ඉවරනෙ බං, විශ්රාමිකයො කීයෙන් කීදෙනාද කියහන්කො මුන්ගෙ චක්රලේඛ බලන්නෙ, නෙද්දකින් කාලකන්නි.
https://www.pensions.gov.lk/index.php?option=com_circular&view=circular&cid=323&Itemid=118&lang=en
Lol...news walata kiwwe ohoma newei habai..before 12th one nathan in writing kiyanna one, nathan online eetapasse automatically kapenawa aye wenas karannath bah....Online karannath puluwanlu Pensions.gov.lkඕක ඉන්සූරන්ස් එකක් මචන් ඕන අයට ඇප්ලයි කරල මේක පෙන්සන් එකට ඇඩ් කරගන්න පුලුවන් අනවශ්ය අයට ඇප්ලයි නොකර ඉන්න පුලුවන්.
ඇප්ලයි කලොත් විතරයි පෙන්සන් එකෙන් කැපෙන්නේ නැත්නම් නෑ
Agrahara neda?pension ayata hospitalize unoth gewana insurance ekak wage seen ekak neda.
podi gank kapala honda health insurance ekak denawa nam eka honda deyak. habai insurance eke salli kohoma awabawitha weida danne naha.
USA wage wela nawathiyda danne napension ayata hospitalize unoth gewana insurance ekak wage seen ekak neda.
podi gank kapala honda health insurance ekak denawa nam eka honda deyak. habai insurance eke salli kohoma awabawitha weida danne naha.
insurance claim karanna kattak kawe nadda bro. private nam ethin gemak na 1k call 1kyi bill tika submit karanna witharayi. goverment nam danne naApe amma gaththa hospitalization walata deparak da koheda. Aluten kapana 600 ta labena benefits balanna one.
Kohe hari owa dala tiyenawada?
ජනතාවට දෙන්න නෙමෙයි ගන්නයි වෙන්නේ කිව්වේ බැසිල් ටිකක් කල්පනාකරල බලන්න. පඩියටත් 5% ඇඩිශනල් එකක් ගහන්න යන්නේ මරු හැබැයි. මම නම් කියන්නේ ඔය මදි තව උබලගෙන් ගන්න ඕනේපෙන්ෂන් ගන්න මිනිස්සුන්ගේනුත් 400/= හෝ 600/= කපන්න යනවා කියල නිවුස් එකක් යනවා කට්ටිය අතරේ![]()
. දන්නා එකෙක් විස්තර මේකේ දාපියවූ. කපන්න එපා නම් 12 ට කලින් ලියුමක් දෙන්න ඕනෙලු. පොඩ්ඩක් හොයල බලපල්ලා...
අර ඊයේ එකෙක් කිවුව වගේ ආයේ වරෙන්කො ගෙදරට චන්දේ ඉල්ලගෙන කොස්සෙන් ගහන්නේ පරයෝන්ට![]()
මේ යන විදියට නම් එහෙම වෙන්නත් පුළුවන්ජනතාවට දෙන්න නෙමෙයි ගන්නයි වෙන්නේ කිව්වේ බැසිල් ටිකක් කල්පනාකරල බලන්න. පඩියටත් 5% ඇඩිශනල් එකක් ගහන්න යන්නේ මරු හැබැයි. මම නම් කියන්නේ ඔය මදි තව උබලගෙන් ගන්න ඕනේ
දුරකථන වලටත් TAX 1ක් වැඩි කරාවි කියලයි හිතෙන්නේ


Machn ada news baluwada ? Pensionerslage union ekat wiruddai mekataවයසක අයට ගොඩක් හොදයි අග්රහාර දෙන එක නම්.
Naha. Akmathi kiyala danum dunne nattm automatically pension eken kapanwa meka circular eke ehemai tiyenne. Adugane letter ekakwat ewala na pensionerslataඕක ඉන්සූරන්ස් එකක් මචන් ඕන අයට ඇප්ලයි කරල මේක පෙන්සන් එකට ඇඩ් කරගන්න පුලුවන් අනවශ්ය අයට ඇප්ලයි නොකර ඉන්න පුලුවන්.
ඇප්ලයි කලොත් විතරයි පෙන්සන් එකෙන් කැපෙන්නේ නැත්නම් නෑ