බෞද්ධ මවුවරුන් හාරදහසක් වඳ කරලා

nicjosh83

Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    සිංහලුන් මහා මෝඩයි. ඒවා විස්වාස කරන බයියෝ ඊට වඩා මෝඩයෝ. දැන් පේනවනේ මේවා තනිකර ගේම් කියලා ජන්දේ ගන්න කරපු.
    thread එක bump වෙද්දී ටිකක් බයයි වගේ නේ.මට තේරෙනවා බන්…..

    හම්බයෝ රජ කරපු කාලේ , බදුර් නානා අමාත්‍යංශ 180ගානක් පාලනය කරපු කාලේ ගැන ආයේ මතක් වෙයිද කියල 🤭

    @nicjosh83 penawada uba karapu aparada?mewa thota return wadinawa


    බදුර් නානා inne basil ekka dekke nedda?? ko kade giya ekak pennapanko uba pirimiyek nam??
    uba ithin heluwen pohottuw kare thiyan giya thread thamai mewa
    ------ Post added on Nov 7, 2021 at 6:45 AM
    බදුර් නානා බැසිල් එක්ක හිටිය කියල උඹට පාඩු ගෙවන එක නවතිනවද පොන්ස්.😂
    ------ Post added on Nov 7, 2021 at 6:46 AM
     

    Srilankan1

    Well-known member
  • May 14, 2008
    14,438
    13,153
    113
    ලංකාවේ අපේ ලංකාව
    thread එක bump වෙද්දී ටිකක් බයයි වගේ නේ.මට තේරෙනවා බන්…..

    හම්බයෝ රජ කරපු කාලේ , බදුර් නානා අමාත්‍යංශ 180ගානක් පාලනය කරපු කාලේ ගැන ආයේ මතක් වෙයිද කියල 🤭
    අනේ නෑ. මොකටද මේවා බම්ප් කරන්න බය වෙන්නේ. උඹලගේ හෙළුව තමයි මේවා වලින් පේන්නේ. ලොල්. උඹට මේවට රිදෙනවා නං රිප්ලයි නොදා ඉඳපන් තවත් නාන්නේ නැතුව.

    mahi.jpg

    DSC_2153.jpg
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    අනේ නෑ. මොකටද මේවා බම්ප් කරන්න බය වෙන්නේ. උඹලගේ හෙළුව තමයි මේවා වලින් පේන්නේ. ලොල්. උඹට මේවට රිදෙනවා නං රිප්ලයි නොදා ඉඳපන් තවත් නාන්නේ නැතුව.

    mahi.jpg

    DSC_2153.jpg
    මේ කොයි කාලේද පොන්ස් ?
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    උඹලගේ මහා එකාගේ කාලේ. දැන් කියන්න එපා ඒවා උඹට අදාළ නෑ කියලා. :lol:
    එකනේ පොන්ස් ඌව 2015 ගෙදර යවලා ජපාලනේ ගෙනාවේ.උනුත් හම්බයාට පුක දීලා අමාත්‍යංශ 180වැඩි ගානක් එකෙකුට විතරක් දීලා බෝම්බ ත් කවගත්තු නිසා තමයි ගෙදර යැව්වේ. දැන් ඌ ආණ්ඩුවේ ඉන්නවද….පොන්නය හිරෙත් ගියා වගේ මතකයි….ආයේ සජියට දුන්නොත් බදුර් නානාට අමාත්‍යංශ 280ක් යනවා…බුම්ප් වෙද්දී උඹට තියන අමාරුව තමයි ඕක…තව බුම්ප් කරපන්….😂🤭🖖
     
    • Like
    Reactions: weer 11

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,310
    36,417
    113
    කෑගල්ල
    උඹලගේ මහා එකාගේ කාලේ. දැන් කියන්න එපා ඒවා උඹට අදාළ නෑ කියලා. :lol:

    පවු ඔයි. බැසිල් එක්ක එකතුවේලා කැලේ කපනකෝට සද්ද නැතිව ඉදලා. පස්සේ හේමීට එලි බැස්සා. බුරියානියකට බෝඅතු කපපු පොන්සියේක්ට කඩේයන නියම පොන්නයෝ තමා මුන් :lol: :lol::lol:

     

    Ravana21

    Well-known member
  • Apr 29, 2021
    2,302
    3,250
    113
    සිංහලුන් මහා මෝඩයි. ඒවා විස්වාස කරන බයියෝ ඊට වඩා මෝඩයෝ. දැන් පේනවනේ මේවා තනිකර ගේම් කියලා ජන්දේ ගන්න කරපු.
    සහතික ඇත්ත..ආයි රැවටෙන්නේ නෑ මුන්ට.. 🤭
     

    dodangodarohan

    Well-known member
  • Aug 25, 2010
    2,502
    3,291
    113
    ඔවා ගැන බොදු බලේ කිව්වම උන්වහන්සේලාට ජාතිවාදී ලේබල් අලවලා පුකෙන් හිනා වුන සිoහලු මතක් වෙනකොට මහා කාලකණ්ණි සන්තෝසයක් එනවා දැන් මට.:yes::yes::yes:

    2021-11-07

    :lol::lol::lol:
     
    • Haha
    Reactions: pavanruka

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    @nicjosh83 ko uththare depanko?? ai basil wage wate yanne

    thread එක bump වෙද්දී ටිකක් බයයි වගේ නේ.මට තේරෙනවා බන්…..

    හම්බයෝ රජ කරපු කාලේ , බදුර් නානා අමාත්‍යංශ 180ගානක් පාලනය කරපු කාලේ ගැන ආයේ මතක් වෙයිද කියල 🤭


    බදුර් නානා බැසිල් එක්ක හිටිය කියල උඹට පාඩු ගෙවන එක නවතිනවද පොන්ස්.😂
    ------ Post added on Nov 7, 2021 at 6:46 AM


    ko padu gewapu thread eka dapanko. uba ponnaya kiyala ai ubama kiyawanne.
    hambayo raja karanna pat gaththe naki maina puka dunna nisa pons
    ------ Post added on Nov 8, 2021 at 12:02 AM
     

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    ඒ කියන්නේ ඒක හරියටම හරි.තොගේ ගුබ්බෑයාම දැක්කම කියන්න පුළුවන් මොන වගේ හපුට්ටේක්ද කියල.🤭
    උඹ වගේ වඳ පොන්නයො මොනා හිතුවත් මට පඩයක් තරම් වත් ගානක් නෑ :LOL: ගිහින් නාකි සුද්දන්ගෙ ගූ ටික සුද්ද කරපං. සල්ලි ඕන නං කියපං උඹේ ගෑනිට කටට ගන්න කියලා $5ක් පෑන්ටිය අස්සෙ ගහල එවන්නම් 🤭
     
    • Haha
    Reactions: SLK_sri

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    උඹ වගේ වඳ පොන්නයො මොනා හිතුවත් මට පඩයක් තරම් වත් ගානක් නෑ :LOL: ගිහින් නාකි සුද්දන්ගෙ ගූ ටික සුද්ද කරපං. සල්ලි ඕන නං කියපං උඹේ ගෑනිට කටට ගන්න කියලා $5ක් පෑන්ටිය අස්සෙ ගහල එවන්නම් 🤭


    APOOOO @nicjosh83 tho, erozan ta wada kiriye gu wela ponnaya
     
    • Haha
    Reactions: aggregate

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    APOOOO @nicjosh83 tho, erozan ta wada kiriye gu wela ponnaya
    ඕකා ඕස්ට්‍රේලියාවෙත් නෙමේ මං හිතන්නෙ ඉන්නේ. කොරෝනා කාලෙ මේකෙ අනින් සෙට් එක වගේ පුකට පයින් ගහලා ලංකාවට එවපු එකෙක්ද කොහෙද. ඒක නෙහ් එන්න කිව්වම ඇඳ යට හැංගුනේ. ඔය jcj, weer1 කියන එකත් මුගේ ෆේක් එකක්. මේක බෑන් උනාම ඒකෙන් ඇවිත් ආයෙ මේකෙ උන්ගෙන් පුකේ ඇරන් යනවා. :rofl:
     
    • Haha
    Reactions: SLK_sri

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    උඹ වගේ වඳ පොන්නයො මොනා හිතුවත් මට පඩයක් තරම් වත් ගානක් නෑ :LOL: ගිහින් නාකි සුද්දන්ගෙ ගූ ටික සුද්ද කරපං. සල්ලි ඕන නං කියපං උඹේ ගෑනිට කටට ගන්න කියලා $5ක් පෑන්ටිය අස්සෙ ගහල එවන්නම් 🤭

    කෝ උඹගේ ගෙදර address එක දාපන් ආයේ...ලදලමේ photo එකකුත් අලවපන් මෙතන මාරු කියවන්නේ නැතුව...
    lockdown ඉවරහින්ද උදේම centrelink පොලිමේද පොන්ස් ? 🤭
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    @nicjosh83 Baila kiyawanna lejja nedda wesa ponnayo, thread ekata ona de kiyapan, redde rewila hema thenama balu wela inna eke thawa monawada