මගේ අනරොයිඩ් ෆෝන් එක රූට් Root කරන්නේ කොහොමද?

charitha2011

Well-known member
  • Jan 25, 2011
    16,611
    1
    32,363
    113
    - උඩරට -
    වොරන්ටි අවුල් නොයා රූට් කරන්න පුළුවන් ඇප් තියෙනවා ඒකක් ගනින්

    Kingo Root එකෙන් කරපන්
    ------ Post added on Apr 22, 2023 at 9:19 PM
     
    • Love
    Reactions: kukku baba

    cc22

    Junior member
  • May 6, 2022
    69
    64
    18
    phone එකේ model එක මොකද්ද ?
    අලුතෙන් ආව සමහර ඒවා root කරන්න බෑ
     
    • Like
    Reactions: Yakka putha

    helayalk

    Well-known member
  • Aug 25, 2022
    6,455
    9,377
    113
    රූට් කරන්නෙ ඇයි?ෆෝන් මොඩල් එක දාපන්. ඕක රූට් කරලා සුපිරි කෙලවිල්ලක් කෙලව ගන්නයි උබ හදන්නේ
     

    kukku baba

    Well-known member
  • Nov 14, 2009
    17,791
    15,541
    113
    Lankawe
    රූට් කරන්නෙ ඇයි?ෆෝන් මොඩල් එක දාපන්. ඕක රූට් කරලා සුපිරි කෙලවිල්ලක් කෙලව ගන්නයි උබ හදන්නේ
    MAC address Eka වෙනස් කරන්න.
    Root Karanne nathuwa MAC address Eka wenas Kara Ganna puluwan da?
     

    Kudnadun

    Well-known member
  • Feb 21, 2009
    2,239
    376
    83
    ...මූදුකරේ...
    Root කරෝත් Banks App වැඩ කරන්නේ නැහැ නේද
    :sneaky::sneaky:
    වොරන්ටි අවුල් නොයා රූට් කරන්න පුළුවන් ඇප් තියෙනවා ඒකක් ගනින්

    Kingo Root එකෙන් කරපන්
    ------ Post added on Apr 22, 2023 at 9:19 PM
    Kingo Root :sick::sick:
    dont root
    u won't be able to access internet banking apps
    That's why we Use Magisk Hide option ;-)

    දන්න එකෙක් ඉන්නවා නම් කියපන්
    Unlock Bootloader (Will Wipe Everything on the phone)
    Flash Custom Recovery (TWRP, OFox,...)
    Flash Magisk

    2014da oi me,

    do people still root their phones, why

    XDA Developers
    Of course we do ;-)
    For Me,
    I like AOSP Roms
    Adblocking
    Viper4Android

    Kingo eka Mi 9T ekata wada?
    Kingo wada karanne naa machan aluth fn walata

    Me steps tika follow karanna
    Unlock Bootloader (Will Wipe Everything on the phone)
    Flash Custom Recovery (TWRP, OFox,...)
    Flash Magisk
    ------ Post added on Apr 23, 2023 at 9:46 AM